Работала в 4 компаниях   6 лет 6 месяцев

Телекоммуникации / Связь, АПК (Агропромышленный комплекс), Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Консалтинг / Аудит

Консультант Центру сучасних технологій

ТОВ "Телесвіт" (ТОВ "Воля")

Телекоммуникации / Связь

4 года 5 месяцев

05.2016 - 10.2020

  • наставництво та коучинг;
  • оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
  • оформлення поточної документації;
  • консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
  • виконання плану продаж;
  • робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
  • формування реєстрів службових документів

Помічник логіста

ТОВ " Агрофірма "Гермес"

АПК (Агропромышленный комплекс)

7 месяцев

09.2018 - 04.2019

Робота в 1 С:

  • перемовини з постачальниками та покупцями;
  • постачання відповідно до виробничих потреб, пошук постачальників;
  • транспортна логістика та документальний супровід вантажів;
  • планування та облік запасів на складах; допомога у пошуках постачальників,введення карток нових контрагентів, рахунків;
  • робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
  • замовлення та видача палива, дорожні листи, формування та закриття маршрутних листів;
  • перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
  • формування та друк товарно-транспортних видаткових документів.

Дод. обов'язки:

  • встановлення маячків (Мій Київстар);
  • розсилка СМС;
  • Larditrans – поповнення рахунку, активація, пошук супутніх вантажів.

Секретар, інспектор з кадрів

Міський Палац культури, КП

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 7 месяцев

09.2014 - 04.2016

  • виконання особистих доручень керівника;
  • реєстрація, прийом, надсилання кореспонденції;
  • кадрове діловодство (прийом, звільнення, переведення працівників, планування відпусток, підбір персоналу, робота з онлайн-майданчиками з пошуку претендентів, публікація вакансій);
  • поточне діловодство (накази з основної діяльності, складання звітності з кадрів, творчих колективів);
  • архівне діловодство (опис та оформлення документів на зберігання);
  • прийом громадян, телефонних дзвінків;
  • формування перспективних, поточних планів;
  • вступні інструктажі прийому працювати;
  • зберігання та ведення трудових книжок.

Додаткові функції:

  • ведення соціальних груп facebook;
  • складання поточних планів;
  • робота зі ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
  • підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
  • контроль за станом канцелярського приладдя;
  • підтримка оргтехніки у робочому, справному стані;
  • кур'єр.

Старший державний інспектор

Податкова звітність та бухгалтерський облік, ТОВ

Консалтинг / Аудит

3 месяца

03.2014 - 06.2014

  • Організація особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
  • Консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.
  • Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
  • Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
  • Проведення документальних, камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі набряку єдиного соціального внеску.
  • Сприяння у провадженні справ про адміністративні правопорушення, передбачені законом.
  • Застосування санкцій порушення норм законодавства.
  • Здійснення обліку єдиного соціального внеску.
  • Організація надання адміністративних послуг.
  • Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
  • Організація діяльності центрів обслуговування платників.
  • Особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
  • Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
  • Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
  • Організація надання адміністративних послуг.
  • Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.

Ключевая информация

  • 1с 8
  • ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office);
  • аналітика інфопотоку у мережі Internet, ведення груп в соц. мережах;
  • організація робочого процесу (оптимізація рутинних процесів);
  • стресостійкість (робота з клієнтами), прямий контакт-продаж, психологія продажів;
  • робота з базами даних;
  • ділова телефонна розмова.

Училась в 2 заведениях

ДГМА

Экономіки та менеджменту, магістр, викладач ВНЗ

Краматорськ , 2013

Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії

Діловодство. Секретар адміністративний

Краматорськ, 2007

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренинги: личностного роста, управление конфликтом

Краматорськ, 2019

Тренінги: особистісне зростання, управління конфліктом

Наталья

Офіс-менеджер, спеціаліст, логіст, інспектор з кадрів

Дружковка

20 000 грн.

31 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад