Работала в 4 компаниях 6 лет 6 месяцев
Телекоммуникации / Связь, АПК (Агропромышленный комплекс), Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Консалтинг / Аудит
Консультант Центру сучасних технологій
ТОВ "Телесвіт" (ТОВ "Воля")
Телекоммуникации / Связь
4 года 5 месяцев
05.2016 - 10.2020
- наставництво та коучинг;
- оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
- оформлення поточної документації;
- консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
- виконання плану продаж;
- робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
- формування реєстрів службових документів
Помічник логіста
ТОВ " Агрофірма "Гермес"
АПК (Агропромышленный комплекс)
7 месяцев
09.2018 - 04.2019
Робота в 1 С:
- перемовини з постачальниками та покупцями;
- постачання відповідно до виробничих потреб, пошук постачальників;
- транспортна логістика та документальний супровід вантажів;
- планування та облік запасів на складах; допомога у пошуках постачальників,введення карток нових контрагентів, рахунків;
- робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
- замовлення та видача палива, дорожні листи, формування та закриття маршрутних листів;
- перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
- формування та друк товарно-транспортних видаткових документів.
Дод. обов'язки:
- встановлення маячків (Мій Київстар);
- розсилка СМС;
- Larditrans – поповнення рахунку, активація, пошук супутніх вантажів.
Секретар, інспектор з кадрів
Міський Палац культури, КП
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 7 месяцев
09.2014 - 04.2016
- виконання особистих доручень керівника;
- реєстрація, прийом, надсилання кореспонденції;
- кадрове діловодство (прийом, звільнення, переведення працівників, планування відпусток, підбір персоналу, робота з онлайн-майданчиками з пошуку претендентів, публікація вакансій);
- поточне діловодство (накази з основної діяльності, складання звітності з кадрів, творчих колективів);
- архівне діловодство (опис та оформлення документів на зберігання);
- прийом громадян, телефонних дзвінків;
- формування перспективних, поточних планів;
- вступні інструктажі прийому працювати;
- зберігання та ведення трудових книжок.
Додаткові функції:
- ведення соціальних груп facebook;
- складання поточних планів;
- робота зі ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
- підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
- контроль за станом канцелярського приладдя;
- підтримка оргтехніки у робочому, справному стані;
- кур'єр.
Старший державний інспектор
Податкова звітність та бухгалтерський облік, ТОВ
Консалтинг / Аудит
3 месяца
03.2014 - 06.2014
- Організація особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Проведення документальних, камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі набряку єдиного соціального внеску.
- Сприяння у провадженні справ про адміністративні правопорушення, передбачені законом.
- Застосування санкцій порушення норм законодавства.
- Здійснення обліку єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
- Організація діяльності центрів обслуговування платників.
- Особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
Ключевая информация
- 1с 8
- ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office);
- аналітика інфопотоку у мережі Internet, ведення груп в соц. мережах;
- організація робочого процесу (оптимізація рутинних процесів);
- стресостійкість (робота з клієнтами), прямий контакт-продаж, психологія продажів;
- робота з базами даних;
- ділова телефонна розмова.
Училась в 2 заведениях
ДГМА
Экономіки та менеджменту, магістр, викладач ВНЗ
Краматорськ , 2013
Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії
Діловодство. Секретар адміністративний
Краматорськ, 2007
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Тренинги: личностного роста, управление конфликтом
Тренінги: особистісне зростання, управління конфліктом
Наталья
Наталья
Офіс-менеджер, спеціаліст, логіст, інспектор з кадрів
Дружковка
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 день назад