Работала в 4 компаниях   6 лет 6 месяцев

Телекоммуникации / Связь, АПК (Агропромышленный комплекс), Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Консалтинг / Аудит

Консультант Центру сучасних технологій

ТОВ "Телесвіт" (ТОВ "Воля")

Телекоммуникации / Связь

4 года 5 месяцев

05.2016 - 10.2020

  • наставництво та коучинг;
  • оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
  • оформлення поточної документації;
  • консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
  • виконання плану продаж;
  • робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
  • формування реєстрів службових документів

Помічник логіста

ТОВ " Агрофірма "Гермес"

АПК (Агропромышленный комплекс)

7 месяцев

09.2018 - 04.2019

Робота в 1 С:

  • перемовини з постачальниками та покупцями;
  • постачання відповідно до виробничих потреб, пошук постачальників;
  • транспортна логістика та документальний супровід вантажів;
  • планування та облік запасів на складах; допомога у пошуках постачальників,введення карток нових контрагентів, рахунків;
  • робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
  • замовлення та видача палива, дорожні листи, формування та закриття маршрутних листів;
  • перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
  • формування та друк товарно-транспортних видаткових документів.

Дод. обов'язки:

  • встановлення маячків (Мій Київстар);
  • розсилка СМС;
  • Larditrans – поповнення рахунку, активація, пошук супутніх вантажів.

Секретар, інспектор з кадрів

Міський Палац культури, КП

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 7 месяцев

09.2014 - 04.2016

  • виконання особистих доручень керівника;
  • реєстрація, прийом, надсилання кореспонденції;
  • кадрове діловодство (прийом, звільнення, переведення працівників, планування відпусток, підбір персоналу, робота з онлайн-майданчиками з пошуку претендентів, публікація вакансій);
  • поточне діловодство (накази з основної діяльності, складання звітності з кадрів, творчих колективів);
  • архівне діловодство (опис та оформлення документів на зберігання);
  • прийом громадян, телефонних дзвінків;
  • формування перспективних, поточних планів;
  • вступні інструктажі прийому працювати;
  • зберігання та ведення трудових книжок.

Додаткові функції:

  • ведення соціальних груп facebook;
  • складання поточних планів;
  • робота зі ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
  • підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
  • контроль за станом канцелярського приладдя;
  • підтримка оргтехніки у робочому, справному стані;
  • кур'єр.

Старший державний інспектор

Податкова звітність та бухгалтерський облік, ТОВ

Консалтинг / Аудит

3 месяца

03.2014 - 06.2014

  • Організація особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
  • Консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.
  • Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
  • Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
  • Проведення документальних, камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі набряку єдиного соціального внеску.
  • Сприяння у провадженні справ про адміністративні правопорушення, передбачені законом.
  • Застосування санкцій порушення норм законодавства.
  • Здійснення обліку єдиного соціального внеску.
  • Організація надання адміністративних послуг.
  • Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
  • Організація діяльності центрів обслуговування платників.
  • Особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
  • Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
  • Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
  • Організація надання адміністративних послуг.
  • Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.

Ключевая информация

  • 1с 8
  • ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office);
  • аналітика інфопотоку у мережі Internet, ведення груп в соц. мережах;
  • організація робочого процесу (оптимізація рутинних процесів);
  • робота з клієнтами, прямий контакт-продаж, психологія продажів;
  • робота з базами даних;
  • ділова телефонна розмова.

Училась в 2 заведениях

ДГМА

Экономіки та менеджменту, магістр, викладач ВНЗ

Краматорськ , 2013

Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії

Діловодство. Секретар адміністративний

Краматорськ, 2007

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Посвідчення від 30.07.2019

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренінги: особистісне зростання, управління конфліктом

Краматорськ, 2019

Тренінги: особистісне зростання, управління конфліктом

Дополнительная информация

захоплення

здоровий спосіб життя, нутріціологія, психологія, активні виду спорту

Наталья

офіс-менеджер, спеціаліст, HR-менеджер, архіваріус

Дружковка

20 000 грн.

32 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад