Працювала в 6 компаніях 14 років 1 місяць
IT, Банки, Будівництво
Financial Manager
Sigma Software
IT
1 рік 9 місяців
09.2022 - до теперішнього часу
- управління процесами фінансового прогнозування та бюджетування та нагляд за підготовкою всіх фінансових звітів
- аналіз групових звітів і представлення
- контроль і аудит групових транзакцій і нові бізнес-проекти
- надання консультацій при прийнятті фінансових рішень
- управління ризиком фінансових втрат
- керувати процесами контролю витрат, білінгу, оподаткування
- формування бізнес-плану та бюджету групи компаній
- діагностика та реструктуризація бізнес -систем
- вдосконалення показників
- автоматизація HR -процеси
- впровадження механіки управління
Головний економіст відділу обліку та звітності управління планування та фінансового аналізу
Альфа-Банк
Банки
2 роки 9 місяців
11.2019 - 08.2022
- Підготовка управлінської звітності
- Методологічний супровід трансфертного ціноутворення
- Інформаційно-методичне забезпечення бізнес-напрямків (регулярна і разова звітність).
- Розробка системи управлінської звітності на базі Oracle BIEE 11G.
- Валідація таблиці коригувань індивідуальних ТЦ по кредитам в розрізі бізнесів
- супровід процесу бюджетування компанії;
- підготовка оперативної та періодичної аналітичної звітності(C&L, P&L, Баланс)
- формування прогнозів по доходах і витратах та руху коштів (в т.ч платіжний календар);
- підготовка технічних завдань для ІТ, з метою автоматизації управлінського обліку.
- формування бізнес плану та бюждету групи компаній річного та на щомісіячній основі
- супорт запуску нових бізнес проектів ( PL , BU ,LI)
Головний економіст податкового відділу
АТ АЛЬФА БАНК / АТ УКРСОЦБАНК
Банки
1 рік
10.2018 - 10.2019
Основні завдання та обовязки головного економіста податкового обліку:
- складання та подання до податкових органів звітності по іншим податкам та зборам ( плата за землю, податок на нерухомість,транспортний податок , екологічний податок та інші)
- складання та надання до податкових органів уточнюючих звітів з : екологічнго податку, податку на землю, податку на нерухомість, транспортниого податку;
- проведення рохрахунків по сплаті податків до бюджету у встановлені законодавством терміни;
- ведення реєстрів щодо компенсації податків згідно договорів купівлі продаж ( більше 20 шт)
- прийняття участі у плануванні (прогнозуванні) сум податкових платежів при складанні та виконанні фінансового плану Банку;
- відображення в бухгалтерському обліку нарахувань, перерахувань податків та зборів, дебіторської заборгованості з податків та зборів, контроль їх використання;
Головний економіст відділу по роботі з комерційною нерухомістю
ПАТ "Укрсоцбанк"
Банки
2 роки
10.2016 - 10.2018
Обовязки головного економіста відділу по роботі з комерційною нерухомістю складаютья з :
Вся робота по даному участку проводиться в програмі Excel:
- ведення бази по нарахуванням згідно підписаних договорів оренди (кількість більше 100 договорів);
- робота з програмою SAP по договорам оренди в частині нарахування;
- ведення обліку та аналізу дебіторської заборгованості;
- розрахунок претензій для керівників проектів та на вимогу юридичного управління (для подачі в суд) ;
- економічний звіт (винагорода) для управляючої компанії по результатам роботи за звітний місяць і проведення оплати;
- супровід проектних договорів оренди, договорів поставки, додаткових угод ( пролонгація, дострокове розірвання );
- внесення змін в проекти договорів та додаткових угод для подальшої роботи з ними;
- ведення переговорів з орендаторами по погашенню поточної заборгованості, пролонгації та закриття;
- робота з програмою Profix (вибірка оплат по договорам
Економіст відділу господарських операцій
Дельта Банк
Банки
3 роки 7 місяців
03.2013 - 10.2016
Здійснення коректного і своєчасного відображення в бухгалтерському обліку операцій з обліку господарської діяльності банку:
Обовязки :
-ведення розрахунків з контрагентами банку за внутрішньобанківськими операціями на підставі первинних документів в тому числі: охороні,інкасації,послуги фельдзвязку ,державне мито, судові збори,послуги нотаріусів,витягів з державаного реєстру прав , колекторські компанії, оголошення в суд, канц товари та госп товари ,листування з податковими інспекціями та інші операції; -розрахунок з підзвітними особами за господарськими операціями;
-клієнт банк -представницькі витрати;
-облік наявності та руху ТМЦ на складі та у підзвітних осіб;
-віднесення на рахунки 7го класу витрат пов'язаних з господарською діяльністю ; -ведення балансових рахунків 3519, 3510, 3500,3610.
Бухгалтер по матеріалам
Будівельне Управління 9 ПАТ Трест Київміськбуд-3
Будівництво
2 роки 7 місяців
04.2010 - 11.2012
-ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку матеріалів.
-оплачувати рахунки через клієнт банк,рознесення банківської виписки в 1с. -реєстрація та виписування довіреностей , оприбуткування метріалів та списання з підзвітної особи.
-своєчасно відображати надходженя податкових накладних та формувати реєстри податкової звітності .
-звітувати в держані органи статистики.
Ключова інформація
Сильні лідерські та організаторські здібності; Проактивність;
Відмінні письмові та усні комунікативні навички; Критичний мислитель;
Вміння вирішувати проблеми;
Гнучкість у прийнятті рішень;
Здатність залишатися ефективним у швидкозмінному середовищі.
Навчалась в 1 закладі
Національна академія статистики , обліку та аудиту
Облік та аудит
Київ, 2012
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
LABA courses "Financial Director"
GENIUS.SPACE
Project-manager
GENIUS.SPACE
HR-manager
NLP practicе
інтегральне нейропрограмування - визнаний напрямок психологічної орієнтованості психотерапії та приктичної психології
CAP , CIMA ( в процесі навчання та складння іспитів)
SQL курсы
внутренние курсы по SQL
Кадровый резерв Украины
курсы "Кадровый резерв Украины"
Курси по Excel
"Логіка та методи побудови аналізу даних з MS Excel" . Процес обробки вихідних даних при підготовці звітів: економія часу за допомогою "гарячих клавіш", методи форматування комірок, корисні прийоми і основні формули. Аналіз даних: "розумні" і зведені таблиці, як налаштувати сортування та фільтри, побудова основних діаграм та графіків. Застосування макрокоманд: процес автоматизації звітності шляхом запису макросів, логіка створення макросів, запис власних макросів. Періодичність проведення раз в півроку.
Грін Форест
Курси англійської мови для підвищення рівня знань.
Додаткова інформація
Особисті якості
Компьютерные навыки
Вільне володіння програмами :
1 С 7, В2 , SAP , Profix , Excel, Word , Лига , Докс, Oracle BI, SQL ,Oracle Apex, Python ,Tableau, Power BI , QuickBooks , Cognos ,Experience with jira
Тренинги
Курсы по Oracle, Python ,Tableau, Power BI , QuickBooks
( онлайн обучение )
Катерина Петрівна
Катерина Петрівна
Financial Manager/CFO
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому