Працював в 9 компаніях   40 років 5 місяців

Державний сектор, Страхування, Будівництво, Охорона та Безпека, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Інше, Торгівля роздрібна / Retail

головний спеціаліст

Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація

Державний сектор

2 місяці

05.2024 - 07.2024

відділ оборонної роботи, мобілізаційної підготовки та мобілізації

Директор департаменту безпеки

Євроінс Україна, ПрАТ, СК / EUROINS UKRAINE

Страхування

4 роки 4 місяці

05.2019 - 09.2023

організаційні роботи по мінімізації втрат, економічних та репутаційних ризиків компанії; перевірка на надійність контрагентів;взаємодія з Департаментом персоналу в розрізі перевірки кандидатів на работу; проведення співбесід з кандидатами при прийомі та бесід з працівниками що звільняються, з метою виявлення негативних настроїв, що можуть спричинити виникнення ризиків для підприємства в майбутньому;перевірка страхових справ з метою виявлення ознак шахрайства.

Начальник службы безопасности

ТОВ "Архікад-С"

Будівництво

9 місяців

08.2018 - 05.2019

Обов'язки:

  • аналіз загроз Компанії та формування заходів протидії (фізичної, юридичної, економічної, технічної, інформаційної тощо);
  • розробка та впровадження у практику документів з питань забезпечення безпеки Компанії (Концепція безпеки, політики та стандарти безпеки по напрямкам роботи Компанії, інструкції тощо);
  • розробка та впровадження заходів з кадрової безпеки (перевірка осіб при прийомі на роботу, проходження стажування (випробувального терміну), підготовки до проведення атестацій);
  • збереження товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) на всіх етапах бізнес-процесу компанії;
  • перевірка контрагентів та постачальників перед укладанням з ними договорів, контроль якості наданих послуг з боку контрагентів, участь у вирішення питань повернення заборгованості;
  • проведення службових розслідувань за фактами розкрадань та нестач за результатами інвентаризацій, інших порушень встановлених у Компанії правил;

- контроль за економічним обґрунтуванням витрат фінансів у ході придбання товарів\послуг співробітниками структурних підрозділів підприємства;

- контроль за дотриманням трудової дисципліни та виконанням вказівок керівництва Компанії;

- розробка вимог та контроль за підтриманням пропускного та внутрішньо-об'єктового режимів на об'єктах , що обслуговуються;

  • навчання та надання консультацій структурним підрозділам компанії щодо ризиків;
  • розробка та впровадження інших заходів із забезпечення безпечної роботи Компанії на всіх рівнях.

Начальник відділу

Група охоронних компаній "Спарта"

Охорона та Безпека

1 місяць

05.2018 - 06.2018

Обов'язки:

  • організація охорони на об'єктах охорони;

- організація підбору та навчання охоронників для несення служби на різних об'єктах;

- проведення занять та інструктажів під час заступання на службу, контроль за несенням служби охоронниками;

розробка відповідної документації на пости охорони, звітних доку

Начальник службы безопасности

ТОВ "Евро Хата" ("Евро Смак")

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 років

06.2011 - 06.2017

Обов'язки:

  • розробка та впровадження заходів з збереження товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) на всіх етапах бізнес-процесу компанії (точок контролю процесів, що застосовуються у фінансово-господарчій діяльності Компанії: укладання договорів з постачальниками та іншими контрагентами, отримання ресторанами продуктів та інших ТМЦ (послуг), їх використання та списання під час повсякденної роботи кафе-ресторанів (контроль за технологічними процесами та нормами у ресторанах під час приготування та викладки продукції, надання послуг з кейтерінгу, підготовки та проведення банкетів), перевірка якості наданих послуг з боку контрагентів, контроль руху фінансових засобів з торгових точок тощо);
  • організація та проведення планових та позапланових інвентаризацій (офіс Компанії, склади, ресторани мережі Компанії);
  • проведення службових розслідувань за фактами розкрадань та нестач за результатами інвентаризацій, інших порушень встановлених у Компанії правил;

- контроль за нормами витрат та списання палива та ремонту автомобілів Компанії;

- контроль за економічним обґрунтуванням витрат фінансів у ході придбання товарів\послуг співробітниками структурних підрозділів підприємства;

- контроль виконання розпоряджень керівництва Компанії;

- розробка вимог та контроль за підтриманням пропускного та внутрішньо-об'єктового режимів;

- перевірка осіб при прийомі на роботу, проходження стажування (випробувального терміну), підготовки до проведення атестацій;

  • організація впровадження та експлуатації технічних спецзасобів, з додаткового отримання інформації;
  • розробка та впровадження інших заходів із забезпечення безпечної роботи Компанії на всіх рівнях.

Директор предприятия

Охранное предприятие "Солидарность"

Охорона та Безпека

2 роки 9 місяців

09.2008 - 06.2011

Обов'язки:

- отримання ліцензії на надання послуг охорони;

- організація роботи охоронного підприємства з «0»;

- організація підбору та навчання охоронників для несення служби на різних об'єктах Компанії (офіси, ринки та інші торговельні об'єкти , будівельні майданчики тощо);

- проведення занять та інструктажів під час заступання на службу, контроль за несенням служби охоронниками;

- розробка відповідної документації на пости охорони, звітних документів;

- пошук нових клієнтів для надання послуг охорони, ведення переговорів, вирішення проблем , що виникають у ході надання послуг охорони;

- організація забезпечення охорони об'єктів та матеріальних цінностей об'єктів Корпорації, контроль за ввозом і вивозом (виносом) матеріальних цінностей, дотриманням встановленого пропускного та внутрішньообєктового режимів, організація попередження і припинення правопорушень на об'єктах, що охороняються;

  • розробка планів дій та координація роботи охорони, інших структурних підрозділів Корпорації при виникненні позаштатних ситуацій.

директор департамента безопасности

Многопрофильное предприятие "Солидарность"

Інше

3 роки 4 місяці

06.2005 - 10.2008

О

Обов'язки:

  • організація роботи Департаменту безпеки Корпорації з «0» ( формування організаційно-штатної структури, підбір персоналу, відпрацювання відповідних нормативних документів , що регламентують діяльність Департаменту та його структурних підрозділів (служби охорони, відділу внутрішньої безпеки, відділу економічної розвідки та інформаційно-аналітичної роботи, відділів спец технічних заходів та комп'ютерної безпеки), організація взаємодії з іншими структурними підрозділами та підприємствами що входили до складу Корпорації тощо);
  • розробка та впровадження заходів із забезпечення безпечної діяльності об'єктів Корпорації на всіх рівнях;
  • забезпечення економічної, технічної а інформаційної безпеки об'єктів Корпорації;
  • попередження та виявлення фактів зловживань та службових махінацій, розкрадань;
  • здійснення заходів з кадрової безпеки;
  • проведення службових розслідувань.

Начальник службы безопасности

Торговый центр "Европорт"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 8 місяців

10.2003 - 06.2005

Обов'язки:

  • організація охорони та служби безпеки ТЦ з «0» з моменту його відкриття ( формування організаційно-штатної структури, підбір персоналу, відпрацювання відповідних нормативних документів , що регламентують діяльність СБ та охорони, організація взаємодії з іншими структурними підрозділами підприємства тощо);
  • відпрацювання та впровадження заходів з попередження та припинення випадків викрадання товару та грошей з боку відвідувачів та співробітників магазину;
  • участь у проведенні інвентаризацій;
  • ведення службової та звітної документації;
  • проведення службових розслідувань за фактами розкрадань та нестач за результатами інвентаризацій, інших порушень встановлених на підприємстві правил;

- контроль виконання розпоряджень керівництва;

- контроль за підтриманням пропускного та внутрішньо-об'єктового режимів;

- перевірка осіб при прийомі на роботу, проходження стажування (випробувального терміну), підготовки до проведення атестацій;

- керівництво контрольно-ревізійним відділом підприємства (прийом товару та його розміщення на складах, переміщення зі складу в торгівельний зал, зберігання товару на складах та у залі відповідно встановлених план-схем викладки товару, списання товару тощо);

  • організація впровадження та експлуатації технічних спецзасобів, з додаткового отримання інформації.

Руководитель отдела

Служба на оперативных и командных должностях в Пограничных войсках и СБУ

Державний сектор

21 рік 2 місяці

09.1982 - 11.2003

Ключова інформація

Организация работы подразделений безопасности и охраны с "нуля". Опыт работы с 2003 года

Навчався в 3 закладах

оперативно-стратегічний факультет Національної академії України (Академія генерального штабу

магістр військового та державного управління.

Киев, 1998

Загальновійськова академія ім. Фрунзе

профіль -керівництво оперативних підрозділів прикордонних військ

Москва, 1991

Вище прикордонне училище ім.Дзержинського

загально-військовий командир

Другие страны, 1982

Додаткова інформація

Професиональные качества

Маю досвіт:

  1. Організації та здійснення оперативно-розшукових, інформаційно-аналітичної діяльності, планування та проведення заходів у кризових ситуаціях, управляння та координації задіяння сил та засобів різної відомчої підпорядкованості, режимних заходів.
  2. Організації роботи служби безпеки окремої фірми (підприємства), розгортання комплексної системи безпеки з «нуля»:
  • аудит фірми з питань безпеки;
  • розробка та впровадження заходів внутрішньої безпеки (перевірка людей при працевлаштуванні, інструктаж прийнятих на роботу щодо встановлених режимних правил, контроль за проходження випробувального терміну та періодичний контроль при подальшій роботі, попередження та розслідування фактів шахрайства, розробка та контроль дотримання пропускного та внутрішніх режимів, розробка стандартів та політик безпеки підприємства, заходів з збереження ТМЦ, організація проведення інвентаризацій тощо), організація взаємодії з питань безпеки з іншими підрозділами фірми (підприємства);
  • ведення економічної розвідки та інформаційно-аналітичної роботи (перевірка клієнтів, контрагентів, конкурентів, фізичних та юридичних осіб, розробка інформаційних та звітних документів, надання необхідної інформації керівництву для прийняття управлінських рішень, робота з базами даних);
  • контроль за здійсненням заходів, спрямованих на своєчасне виявлення, попередження та усунення існуючих та потенційних внутрішніх і зовнішніх загроз інтересам компанії, пов'язаних з ризиками, що виникають в ході здійснення фінансово-економічної, виробничо-господарської та іншої діяльності компанії;

    - організація та проведення ревізій, перевірок, службових розслідувань;

  • організація конфіденційного діловодства, здійснення контролю за додержанням встановленого режиму конфіденційності тощо.
  • Керівництво колективом біше 200 чоловік.
  • 3.Організації роботи та керівництва окремої охоронної фірми з напрямками роботи - охоронна діяльність (організація, координація та контроль дій підлеглих, підбір, адаптація та навчання нового персоналу охорони та інших фахівців у галузі охоронної діяльності, розробка відповідних документів на пости охорони (графіки, табелі, інструкції тощо) та по іншим напрямкам охоронної діяльності), обслуговування фірм за договорами з питань фізичної охорони, забезпечення безпеки ведення бізнесу (внутрішньої безпеки, економічної розвідки тощо), надання інформаційно-аналітичних послуг .
  1. Організація роботи та керівництво службою безпеки виборчого штабу (вибори депутата у районну та київську раду).

Особисті якості

За період служби в правоохоронних органах та роботи в бізнес-структурах набутий досвіт ведення ділових переговорів, прийняття самостійних виважених рішень.

Відповідальний, дисциплінований, наполегливий, уважний до деталей, сумлінний, ініціативний, орієнтований на саморозвиток, стресостійкий, націлений на системність та самостійність в роботі, вмію працювати в команді.

Маю особистий автомобіль.

Сергій Петрович

Керівник (фахівець) підрозділу безпеки

Київ

30 грн.

63 роки

повна зайнятість

Оновлено 3 місяці тому