Працювала в 9 компаніях   27 років 7 місяців

Енергетика та Енергоносії, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), IT, Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво

Старший бухгалтер відділу обліку ТМЦ та послуг

KLO, мережа АЗК

Енергетика та Енергоносії

11 місяців

07.2023 - до теперішнього часу

Ведення обліку ТМЦ, послуг, ОЗ, МНМА, НА, авнсові звіти, оренда, НН, розблокування, капітальне будівницьтво, інвентаризації, оформлення результатів, списання палива, фінансовий лізинг. Ведення до 20 юросіб.

Велики об'єми.

Керівник відділу обліку товарів

КОЛО - мережа продуктових міні-маркетів

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

08.2022 - 06.2023

Впровадження нормативів, оптимізації , перехід на єдиний податок, ведення управлінського, бухгалтерського обліку, проведення інвентаризацій та інше.

Начальник відділу обліку необоротних активів

Люксоптика

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 5 місяців

02.2019 - 07.2021

Облік управлінський в ERP , бухгалтерський , податковий облік необоротних матеріальних ативів, нематериальніх активів, оборотних матеріальних активів, послуг.

Регістрація ПН, контроль та своєчасне відображення в обліку первинних документів на податковий кредит. Відображення реалізацій, контроль за ПЗ. Контроль за дебіторською/кредиторською заборгованностями, звірка з постачальниками. Работа с договорами оренди/закупівлі/продажу.

Підготовка облікових баз до переходу на МСФЗ, проведення планових та вибіркових інвентаризацій, відображення в обліку надлишків. Відновлення документообігу та підготовка звітнсті.

Автоматизація обліку активів з урахуванням оптимізації процессів зв'язаних з основними засобами, ТМЦ, послугами ,нематеріальними активами.

Начальник відділу обліку активів

ТОВ "Астарта-Київ", Агрохолдинг

АПК (Агропромисловий комплекс)

8 місяців

05.2018 - 01.2019

Ведення бухгалтерського, податкового обліку необоротних матеріальних активів, оборотних матеріальних активів та нематеріальних активів. Відновлення первинної документації , праця з постачальниками. Інвентаризація Дт, Кт. Оптимізація та автоматизація процесів, розробка методологічних стандартів, підготовка до переходу на облік за міжнародними стандартами. Проведення планових та позапланових інвентаризацій.

Робота з великими обсягами та різноплановими аспектами специфіки компанії. Складання звітності, декларації на прибуток у частині додатків АМ, РІ. Реєстрація ПН, контроль та своєчасне відображення в обліку первинних документів на податковий кредит. Проведення продаж, контроль за ПЗ. Контроль за дебіторською/кредиторською заборгованістю, звірка з постачальниками. Робота з договорами на оренду/купівлі/продаж.

Бухгалтер з обліку необоротних та оборотних матеріальних активів

ТОВ УАПРОМ

IT

8 місяців

06.2017 - 02.2018

Бухгалтерський, податковий облік необоротних матеріальних активів та оборотних матеріальних активів. Облік нематеріальних активів (ліцензії, програми, товарні знаки, мобільні додатки тощо).Підготовка звітності щодо груп компанії. Реєстрація ПН, контроль та своєчасне відображення в обліку первинних документів на податковий кредит. Проведення продажів, контроль за ПЗ. Контроль за дебіторською/кредиторською заборгованістю, звірка з постачальниками. Робота з договорами на оренду/купівлі/продаж.

Керівник відділу обліку основних засобів

ТОВ "Нова Пошта"

Транспорт та Логістика

6 місяців

12.2016 - 06.2017

Контроль та ведення в полному обсязі облік необоротних матеріальних активів, амортизація, перехід на МСФЗ, розробка внутрішніх інструкцій та регламентів обліку, інвентаризації, звітність, автоматизація.

Розробка документообігу та участь в проєктах оптимізацій.

Фінансовий контролер, начальник відділу обліку основних засобів

МРІЯ Агрохолдинг

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 11 місяців

08.2013 - 07.2016

Ведення в повному обсязі обліку необоротних матеріальних активів.

Контроль господарських операцій, зведення управлінського обліку з регламентним, відповідність стандартам МСФЗ, амортизація, оптимізація, чищення довідників в облікових системах, інвентаризації, фінансова звітність.

Начальник відділу основних засобів

Верес

Промисловість та Виробництво

2 роки 1 місяць

07.2011 - 08.2013

Ведення в повному обсязі облік необоротних матеріальних активів.

Оптимізація обліку, інвентаризації та аудит, контроль коректності амортвідрахувань, коректність витратних рахунків. переходи із програми дебет+ на 1С. Розробка стандартів обліку та положень.

Начальник відділу необоротних активів

Метинвест (Ингулецкий горно-обогатительный комбинат)

Промисловість та Виробництво

16 років

07.1995 - 07.2011

Початок кар'єри з оператора бухгалтерії необоротних активів до начальника відділу. Оптимізація ведення обліку необоротних активів, розробка стандартів та положень, амортизація, контроль собівартості, розподіл витрат за витратні рахунки в розрізі МВЗ, робота в програмах Галактика, карат, SAP.Відображення повному обсязі обліку активів по податковому . бухгалтерського, управлінського обліку максимально наближеного до міжнародних стандартів.

Успішне проходження податкових перевірок, підготовка статистичної звітності. управлінської.2009-2011рр. робота у будівельній компанії (виконання обов'язків головного бухгалтера. касира, ведення підряду та субпідряду, кошторисів, підготовка документів на здачу промислових будівель та споруд).

Ключова інформація

  • - Розробка стандартів бухгалтерського, податкового обліку відповідно до міжнародних стандартів.
  • - Розробка детальної класифікації ОЗ та МНМА для прозорості обліку та підготовки управлінських звітів, поєднуючи бухгалтерські, податкові та МСФЗ вимоги.
  • - Оптимізація процесів ведення обліку Основних засобів та МНМА, Нематеріальних активів, Інвестицій, Товарно-матеріальних цінностей, малоцінки різнобічного об'ємного звіту для управлінського апарату та бухгалтерської звітності.
  • - Підготовка довідників та бази даних для переходу з однієї облікової системи обліку до іншої.
  • - Розробка стандартів з обліку нематеріальних активів.
  • - Організація та проведення планових, позапланових інвентаризацій, зведення результатів та відображення в облікових системах.
  • - Проведення аудиту наявності первинних документів та коректність їх заповнення.
  • - Впровадження методики розрахунку збитків та процедури стягнення з винних осіб.
  • - Розробка методів підходу до визначення справедливої вартості надлишків.
  • Знання специфіки обліку будівельного спрямування, агро, спецтехніки, роздрібу, виробництва, логістики, торгових майданчиків із розробкою власних програм.
  • - Знання облікових систем: 1С УТП, 1С УПП, 1С Бухгалтерія, ERP, впевнений користувач ПК, вміння працювати з великим обсягом інформації із застосуванням функцій xls.

Повна зайнятість.

Навчалась в 1 закладі

Харківський соціально-економічний інститут

Економіка підприємства, економіст

Дніпро, 2004

Додаткова інформація

Личные качества

відповідальність, старанність, пунктуальність, комунікабельність, організаторські здібності, ініціативність, здатність до швидкого навчання, працьовитість, бажання розвиватися в даній професії, стресостійкість, порядність, оптимізм, доброзичливість, тактовність, безконфліктність, здатність працювати як в команді, так і окремо,цілеспрямованість.

Свій розділ

viber,telegram (097 932 27 26)

Олена

Керівник \провідний фахівець відділу обліку необоротних активів, ТМЦ, МШП, товаров, послуг, фінлізін

Київ

43 000 грн.

51 рік

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому