Працював в 8 компаніях 18 років 1 місяць
Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Промисловість та Виробництво, Будівництво
Менеджер проектів
ТзОВ Рітейл Україна
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 2 місяці
09.2020 - до теперішнього часу
- участь у виборі та погодженні локації
- участь у розробці планування торгової точки
- визначення об'єму робіт та підбір виконавців (підрядники, виробники, бізнес-консультанти)
- специфікування проекту
- підготовка бюджету та графіку реалізації проект
- аналіз ризиків та невизначеностей у процесі реалізації проекту
- контроль етапів виконання проекту згідно контрольних точок.
- передача проекту в операційну діяльність
Менеджер проектів
FFS (Pizza Celentano)
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 2 місяці
04.2018 - 06.2020
Супровід у відкритті ресторану від пошуку інвестора та локації до супроводу після відкриття:
- пошук/аналіз локації
- підготовка бюджету інвестицій та бізнес моделі, розробка план-графіку реалізації проекту
- участь у розробці і погодженні планування та дизайну торгової точки
- контроль обєкту будівництва (авторський нагляд)
- пошук постачальників та проведення тендерів на БМР, обладнання, меблі, декор, освітлення, РКО, посуд, інвентар тощо.
- участь у підборі та оцінці персоналу.
- розробка та забезпечення маркетингових активностей
- координація процесу навчання персоналу
За час роботи в компанії був проектним менеджером у процесі відкриття "з нуля" наступних ресторанів Pizza Celentano: Шевченка 17, Григоренка 5, Чорновола 16і (усі у Львові) та у м. Винники.
Також був менеджером переформату діючих ресторанів у Хмельницькому, Вінниці, Полтаві, Білій Церкві, Києві, Чорткові, Чернівцях, Львові, Павлограді.
Окрім відкриття та переформату ресторанів керував закриттям двох ресторанів у Києві та облаштуванням і переїздом офісу компанії.
Начальник відділу організації роботи ресторанів
ТОВ ОККО-РІТЕЙЛ (Конценр "Галнафтогаз")
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
06.2016 - 04.2017
- Аналіз ефективності роботи персоналу мережі
- Розробка та впровадження нової системи оплати праці для працівників ресторанів та кафе. Визначення КПЕ.
- Прийняття кадрових рішень про прийом чи звільнення керівників ресторанів/кафе
- Розрахунок преміальних показників для системи мотивації
- Бюджетування доходів та операційних витрат мережі ресторанів (кафе)
- Контроль дотримання бюджетних показників та операційний вплив на досягнення фінансових показників діяльності
- Планування внутрішніх перевірок торгових точок, аналіз їх результатів, контроль за виправленням виявлених недоліків чи порушень
- Розробка та впровадження системи оцінки рівня сервісу торгових точок з клієнтської сторони
- Формування завдань працівникам відділу та контроль їх виконання.
- Участь у розробці спеціалізованих програм навчання адмінскладу та лінійного персоналу ресторанів/кафе
- Контроль нововведень.
- Участь у розробці маркетингових активностей та визначення їх ефективності
Операційний менеджер, Нач. відділу операційного менеджменту, Нач. відділу комерційної аналітики
ТзОВ "Террін" (Концерн "Галнафтогаз")
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 роки 11 місяців
06.2011 - 05.2016
- Комунікації з мережею в режимі "єдиного вікна" для оптимізації комунікаційних потоків
- Налаштування та адміністрування системи керування інцидентами.
- Контроль за вчасним виконанням заявок торгових точок
- Отримання, обробка і систематизація даних по програмі "Таємний покупець", формування аналітичних звітів по рекомендаціях та контроль втілення
- Формування аналітичних звітів про продажі. Аналіз продаж та внесення пропозицій
- Участь у проектах, пов'язаних зі змінами основних бізнес-процесів
- Координування та адміністрування бізнес-процесів управління змінами
- Безпосереднє керівництво процесом запуску нових торгових точок.
- Запуск та розвиток проектів із виїзного харчування та кейтерингу.
Заступник керiвника проекту, Начальник вiддiлу збуту
ПП «Будьмо здоровi»
Промисловість та Виробництво
6 місяців
11.2009 - 05.2010
- Налагодження документообiгу
- Розробка положень про дистрибуцiю, про вiддiл маркетингу, про порядок замовлення, зберiгання та рух сировини
- Розробка цiновоi полiтики
- Написання бiзнес-плану проекту
- Взаємодія з банками, страховими компаніями та нотаріальними конторами
- Аналiз витрат та визначення собiвартостi
Менеджер вiддiлу збуту, Керiвник вiддiлу збуту
ТзОВ "Інтер-Пак"
Промисловість та Виробництво
6 місяців
03.2009 - 09.2009
- Створення та ведення бази даних клiєнтiв
- Пошук нових клієнтів
- Отримання замовлень
- Контроль оплат та вiдвантажень
- Зв'язок iз постачальниками та транспортними органiзацiями
Заступник директора з економіки та фінансів
ТзОВ "Керамік" (ДП ЗАТ "ЖБК "Ваш Дім")
Промисловість та Виробництво
3 роки 1 місяць
01.2006 - 02.2009
- Ведення бюджету доходів та витрат підприємства (P&L)
- Ведення платіжного календаря та планування руху коштів (Cash Flow)
- Ведення розрахунків з постачальниками
- Проведення переговорів з покупцями
- Проведення техніко-економічного обґрунтування угоди
- Взаємодія з фінансовими, кредитними, податковими установами, страховими компаніями та нотаріальними конторами.
- Робота з готівковими коштами
- Ведення комерційних та господарських договорів
- Проведення управлінського аналізу діяльності підприємства та подача відповідних звітів акціонеру.
- Організація документообігу на підприємстві
Економіст
ЗАТ "Житлово-будівельна компанія "Ваш Дім"
Будівництво
1 рік 4 місяці
09.2004 - 01.2006
- Ведення платіжних операцій організації (робота з системою Клієнт-Банк)
- Ведення валютних операцій
- Розрахунок процентів та суми основного боргу по кредитах та позиках
- Облік та ведення угод
- Відкриття та закриття рахунків у банках
- Ведення бюджетів окремих об'єктів будівництва
- Формування зведеного звіту про фінансові результати підприємства.
Навчався в 1 закладі
Львівська Комерційна Академія
Міжнародних економічних відносин
Львів, 2004
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Управління фінансами ресторану
Технологія проведення бізнес-тренінгу
Отримав сертифікат внутрішнього тренера
Управління професійним розвитком
Корпоративний тренінг
Управління за цілями
Корпоративний тренінг
Курс тренінгів "Менеджмент"
Семінари-тренінги Кирила Погодіна
- Сучасний кейтеринг: типові помилки і успішні рішення
- Бенкетні послуги ресторану: стійкість бізнесу і можливість додаткових продаж
Управління часом та ефективна взаємодія з Microsoft Outlook
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач пакетом програм MS Office
Досвід роботи із 1С
Водійське посвідчення
Категорії В, С
Громадська діяльність
Помічник депутата обласної ради
Особисті якості
Вважаю себе щирою, відкритою та комунікабельною людиною з аналітичним складом розуму та високим рівнем відповідальності. Дуже не подобається не пунктуальність інших, відповідно ще більше не люблю заставляти чекати на себе.
Овсянецький
Овсянецький
Менеджер проектів
Львів
проектна робота
Оновлено 2 місяці тому