Працювала в 2 компаніях   13 років 7 місяців

Інше, Освіта

Методист навчальної частини

ПП "УКРПРОМЛІФТЗВАР"

Інше

6 років 10 місяців

09.2017 - 07.2024

  1. Прийом, реєстрація заявок на навчання з охорони праці, професії
  2. Внесення даних в систему ESON, формування протоколів навчання з охорони праці, пожежної безпеки, надання доступів для здачі іспитів
  3. Ведення журналів реєстрації: заявок, протоколів з охорони праці, пожежної безпеки
  4. Створення, формування, друк, підписання: протоколів, посвідчень, витягів із протоколів в ГУ Держпраці, Держенергонагляд
  5. Виготовлення посвідчень з охорони праці, пожежної безпеки: кольоровий друк, порізка, поклейка, ламінування
  6. Формування готових до видачі пакетів документів
  7. Приймала участь у складанні номенклатури, ведення архіву (згідно номенклатури підприємства): формування папок/зберігання оригіналів та копій документів
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Національний транспортний університет

Освіта

6 років 7 місяців

09.2010 - 04.2017

  1. Забезпечення, ведення, складання документації щодо організації навчального процесу.
  2. Набір (оформлення та видача запрошень), оформлення, облік руху студентів (студентів-іноземців). Оформлення, замовлення та видача студентських квитків та залікових книжок.
  3. Ведення та підготовка наказів по університету (зарахування, перевод, відновлення, відрахування та ін.). Реєстрація вхідного та вихідного листування.
  4. Оформлення та видача Академічних довідок, визначення академічної різниці, оформлення та видача напрямків на ліквідацію академічної різниці.
  5. Розробка графіків навчального процесу, навчальних, робочих, індивідуальних планів, а також навантаження професорсько-викладацького складу. Складання, підготовка, оформлення та контроль за виконанням розкладу занять, сесії.
  6. Підготовка документації необхідної для організації сесії. Контроль успішністі студентів (студентів-іноземців). Ведення книг реєстрації відомостей, здачі сесії, договорів, видачі дипломів та додатків.
  7. Контроль оформлення навчальної документації, заповнення журналів груп викладачами. Звірка записів у відомостях та залікових книжках. Збір інформації для навчальних карток та їх оформлення.
  8. Координація роботи старост груп, викладачів дає роз'яснення з питань навчального процесу.
  9. Підготовка необхідної документації, звітів (квартальних, річних, статистичних) на запит бухгалтерії, відділу кадрів та інших підрозділів.
  10. Підготовка необхідної документації щодо проведення випускних іспитів, захисту випускних робіт. Оформлення, підготовка та видача документів про освіту (дипломи європейського зразка та додатки до них). Підготовка ліцензійних справ.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Ключова інформація

  • Впевнений користувач ПК, MS Office (Word, Excel...)
  • Працювала з навчальними програмами (Деканат, ЄДЕБО, ESON), вміння швидко освоювати нові програми
  • Розуміюсь з оргтехнікою)))
  • Бажання вчитися новому і розвиватися
  • Вміння засереджуватися на деталях та ретельно виконувати завдання

Навчалась в 2 закладах

Національний транспортний університет

Спеціальність: право; Кваліфікація: юрист.

Київ, 2014

Академія муніципального управління

Спеціальність: менеджмент організацій; Кваліфікація: магістр з менеджменту організацій

Київ, 2009

Володіє мовами

Українська

вільно

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії "В", стаж більше 10 років

Особисті якості

Легко навчаюсь, відповідальна, скрупульозна, уважна, працьовита)))

Моя ідеальна робота

Робота з документами, набір, друк, сканування, звірки, внесення/рознесення даних
Заповнення форм, шаблонів, виписка/оформлення документів, порізка, поклейка, ламінування
Із задоволенням візьмусь за нове "помічником бухгалтера", готова вчитися)
Можливо "помічник інженера з охорони праці"
Можливість іноді працювати віддалено (ноутбук, БФП кольоровий та інтернет є)
Місце проживання: Лісовий проспект

Олена Олексіївна

Методист, Робота з документами (Архіваріус, Діловод, Сканування), Помічник бухгалтера (без досвіду)

Київ

23 000 грн.

37 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому