Работала в 5 компаниях   18 лет 10 месяцев

Другое, Торговля розничная / Retail, Юридические услуги

Диспетчер на телефоні

ТОВ Цсо київський регіональний центр

Другое

5 лет 8 месяцев

10.2018 - 06.2024

-прийом та опрацювання вхідних дзвінків(консультація клієнтів щодо законодавчих,технічних,фінансових питань),переадресація на відповідні відділи,контакт з підрядниками та майстрами по Україні

-робота в 1С(створення заявок,направлення майстру,контроль за ремонтом, виконанням та доставкою клієнту по Україні)

-опрацювання листів з електронної пошти та інших месенджерів,контроль за відповідями на ці звернення іншими підрозділами

-формування та відправка посилок Новою поштою,контроль отримання посилок

-взаємодія з підрядниками та виконавцями робіт(надання додаткової інформації по виконанню робіт,контроль за виконанням,вирішення спірних питань,вирішення фінансових питань)

зам.керівника магазину непрод.товарів

ФОП Пажимська О.В.

Торговля розничная / Retail

1 год 3 месяца

02.2017 - 05.2018

ведення обліку товарообігу магазину;

ведення касової документації;

вирішення адміністративних питань.

адміністратор торговельного залу

ТОВ"Метро Кеш Енд Керрі"

Торговля розничная / Retail

9 лет 8 месяцев

03.2007 - 11.2016

Діяльність щодо введення інформації та внесення змін до електронної бази даних клієнтів;

Надання інформації клієнтам за допомогою засобів зв'язку (телефон, факс, поштовий лист тощо) про акції, знижки, гарячі пропозиції;

Впровадження програм лояльності для клієнтів;

Співпраця із сервісними центрами компаній­постачальників з питань ремонту, гарантійного та післягарантійного обслуговування товарів;

Перевірка якості товару та товаросупровідних документів на відповідність вимогам чинного законодавства. Своєчасне надання документів якості на вимогу клієнтів;

Оформлення повернення товарів належної/ неналежної якості; ­

Вирішення спірних питань, робота з постачальниками; ­

Приймання претензій клієнтів, оформлення, реєстрація та опрацювання скарг згідно чинного законодавства.

касир торговельного залу

ТОВ"Метро Кеш Енд Керрі"

Торговля розничная / Retail

1 год 7 месяцев

11.2005 - 06.2007

робота на касовому апараті;

ведення касової документації.

помічник керівника

ТОВ"Юравтосервіс"

Юридические услуги

7 месяцев

01.2005 - 08.2005

реєстрація підприємств,установ та організацій,внесення змін до статутних документів.

Ключевая информация

Досвід роботи диспетчером та менеджером по роботі з клієнтами в сервісному центрі по обслуговуванню торгівельного обладнання.

Досвід роботи в торгівельних мережах 30 років.

Досвід роботи в юридичній компанії щодо реєстрації підприємств.

Досвід роботи в сфері туризму.

Училась в 2 заведениях

Інститут культури та мистецтв

економіст-організатор

Киев, 1997

Технікум готельного господарства

товарознавство книжкової торгівлі

Киев, 1990

Владеет языками

Немецкий

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренінги компанії "Метро"

Киев, 2015

Якісне обслуговування клієнтів";

 "Поведінка в кризових ситуаціях";

 "Тренінг за якістю продукції".

 

Учбовий центр фірми"Декарт"Київського регіонального центру інженерної освіти,

Киев, 1994

секретар-референт

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

робота з MS Office, Інтернет, електронна пошта

Особисті якості

присутність емпатії;

оптимістичне відношення до життя;

здатність швидко навчатися новому;

комунікабельність;

дісциплінованість.

Наталія Григорівна

диспетчер,оператор

Киев

15 000 грн.

53 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа

Обновлено 2 месяца назад