Працювала в 5 компаніях 18 років 10 місяців
Інше, Торгівля роздрібна / Retail, Юридичні послуги
Диспетчер на телефоні
ТОВ Цсо київський регіональний центр
Інше
5 років 8 місяців
10.2018 - 06.2024
-прийом та опрацювання вхідних дзвінків(консультація клієнтів щодо законодавчих,технічних,фінансових питань),переадресація на відповідні відділи,контакт з підрядниками та майстрами по Україні
-робота в 1С(створення заявок,направлення майстру,контроль за ремонтом, виконанням та доставкою клієнту по Україні)
-опрацювання листів з електронної пошти та інших месенджерів,контроль за відповідями на ці звернення іншими підрозділами
-формування та відправка посилок Новою поштою,контроль отримання посилок
-взаємодія з підрядниками та виконавцями робіт(надання додаткової інформації по виконанню робіт,контроль за виконанням,вирішення спірних питань,вирішення фінансових питань)
зам.керівника магазину непрод.товарів
ФОП Пажимська О.В.
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
02.2017 - 05.2018
ведення обліку товарообігу магазину;
ведення касової документації;
вирішення адміністративних питань.
адміністратор торговельного залу
ТОВ"Метро Кеш Енд Керрі"
Торгівля роздрібна / Retail
9 років 8 місяців
03.2007 - 11.2016
Діяльність щодо введення інформації та внесення змін до електронної бази даних клієнтів;
Надання інформації клієнтам за допомогою засобів зв'язку (телефон, факс, поштовий лист тощо) про акції, знижки, гарячі пропозиції;
Впровадження програм лояльності для клієнтів;
Співпраця із сервісними центрами компанійпостачальників з питань ремонту, гарантійного та післягарантійного обслуговування товарів;
Перевірка якості товару та товаросупровідних документів на відповідність вимогам чинного законодавства. Своєчасне надання документів якості на вимогу клієнтів;
Оформлення повернення товарів належної/ неналежної якості;
Вирішення спірних питань, робота з постачальниками;
Приймання претензій клієнтів, оформлення, реєстрація та опрацювання скарг згідно чинного законодавства.
касир торговельного залу
ТОВ"Метро Кеш Енд Керрі"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
11.2005 - 06.2007
робота на касовому апараті;
ведення касової документації.
помічник керівника
ТОВ"Юравтосервіс"
Юридичні послуги
7 місяців
01.2005 - 08.2005
реєстрація підприємств,установ та організацій,внесення змін до статутних документів.
Ключова інформація
Досвід роботи диспетчером та менеджером по роботі з клієнтами в сервісному центрі по обслуговуванню торгівельного обладнання.
Досвід роботи в торгівельних мережах 30 років.
Досвід роботи в юридичній компанії щодо реєстрації підприємств.
Досвід роботи в сфері туризму.
Навчалась в 2 закладах
Інститут культури та мистецтв
економіст-організатор
Киев, 1997
Технікум готельного господарства
товарознавство книжкової торгівлі
Киев, 1990
Володіє мовами
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінги компанії "Метро"
Якісне обслуговування клієнтів";
"Поведінка в кризових ситуаціях";
"Тренінг за якістю продукції".
Учбовий центр фірми"Декарт"Київського регіонального центру інженерної освіти,
секретар-референт
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
робота з MS Office, Інтернет, електронна пошта
Особисті якості
присутність емпатії;
оптимістичне відношення до життя;
здатність швидко навчатися новому;
комунікабельність;
дісциплінованість.
Наталія Григорівна
Наталія Григорівна
диспетчер,оператор
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота
Оновлено 2 місяці тому