Работала в 5 компаниях   20 лет 1 месяц

Негосударственные организации / NGO, Недвижимость и Девелопмент, Торговля розничная / Retail, Услуги для населения - другое

Асистент з питань соціально-психологічной підтримки

HEKS / EPER Ukraine

Негосударственные организации / NGO

1 год 2 месяца

11.2023 - по настоящее время

-Планування та організація своєї роботи

-Дотримання встановлених процедур і стандартів якості

-Постійне навчання та розвиток професійних навичок

-Адаптація до нових умов роботи

-Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

-Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

-Дотримання корпоративної культури та цінностей

-Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

-Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

-Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку.

2024р.започаткувала роботу центру підтримки для жінок у місті Харків з нуля. За рік роботи центру знайшла вчителів, та заклади для співпраці, що дуже сприяло притоку дівчат до центру. Також з психологинею розробили проведення занять по стандартній програмі "Самодопомога+ ", так що дівчата були зацікавлені в ньому приймати участь. Проводжу арт зустрічі, та різні MHPSS активності. Надаю базову психологічну підтримку та першу психологічну допомогу. Приймала участь у плануванні , проведені заходів з ГЗН у центрі та за межами. Ведення бази даних відвідувань бенефіціарів, та ведення звітування. Приймаю участь у розповсюджені наборів гідності в центрі евакуації та в безпечному просторі. Ведення телеграм каналу "Безпечне коло",та інше.

____________________________________________________________________________________

-Planning and organizing your work

-Adherence to established procedures and quality standards

-Continuous training and development of professional skills

-Adaptation to new working conditions

-Time management and ability to work with high workload

-Controlling the quality of work and processes

-Adherence to corporate culture and values

-Setting priorities for effective task performance

-Introducing innovations to improve processes and work efficiency

-Analysis of the competitive environment to identify opportunities for development.

In 2024, I started a support center for women in the city of Kharkiv from scratch. During the year of the center's operation, I found teachers and institutions for cooperation, which greatly contributed to the influx of girls to the center. I also developed classes with a psychologist according to the standard "Self-Help +" program, so that the girls were interested in participating in it. I conduct art meetings and various MHPSS activities. I provide basic psychological support and first psychological aid. Participated in planning and conducting GBV activities in the center and outside. Maintaining a database of beneficiary visits and reporting. Participated in distributing dignity kits in the evacuation center and in the safe space. Maintaining the telegram channel "Safe Circle", etc.

Збирач даних, інтерв'юер-Data collector, interviewer

ACTED -контракт на виконання робіт

Негосударственные организации / NGO

1 месяц

08.2023 - 09.2023

- Організація зустрічей на всіх рівнях та проведення інтерв'ю в місцях збору даних з вибірковими групами і основними інформатами.

- Збір інформації з використанням відповідних технічних приладів

- Обробка введеної інформації відповідно до інструкцій.

- Оцінка та проведення первинний аналіз зібраної інформації.

- Складання звітів про прогрес в реалізації програми.

___________________________________________________________________________________

- Organizing meetings at all levels and conducting interviews at data collection sites with sample groups and key informants.

- Collecting information using appropriate technical devices.

- Processing the information entered in accordance with instructions.

- Evaluating and conducting initial analysis of the collected information.

- Preparing reports on the progress of the program.

Менеджер об'єктів - Object manager

ТОB "Фінпром.Інвест"-Finprom.Invest LLP

Недвижимость и Девелопмент

6 лет 11 месяцев

09.2016 - 08.2023

Укладання договорів оренди та додаткових угод до них (за типовою формою). Внесення змін відповідно до умов договору до Velkit. Закриття звітного місяця у Velkit. Вручення рахунків-актів орендарям. Контроль і перевірка нарахувань за рахунками. Перевірка проплат, робота з боржниками. Зняття свідчень фізичних лічильників на об'єкті. Складання звіту щодо газу. Складання звіту з води. Забезпечення безперебійної роботи всіх закріплених об'єктів. Приймання приміщень після ремонту та будівництва. Планування доходів та витрат по об'єкту. Обхід об'єкта щоденний за регламентом. Листи постачальникам послуг та орендарям. Прийом заявок від орендарів та контроль за їх виконанням. Робота з клінінгом (перевірка виконаних робіт, організація після ремонтних робіт та генерального прибирання). Співпраця з охоронними фірмами та підрядниками з пожежної сигналізації. Підготовка звітності для перевірок пожежної безпеки. Проведення робіт з перевірки всіх пожежних пристроїв ( вогнегасники, рукави, крани) Ведення фінансових питань щодо актів виконаних робіт. Ведення звітності. Облік робочого часу. Безпосередня робота з потенційними орендарями. Пошук та закупівля ТМЦ. Складання дефектних актів та підписання у винної сторони. Взаємодія із комунальними службами (договору, д/у). Приймання технічної документації після будівництва чи реконструкції. Організація корпоративних заходів.

______________________________________________________________________________________

Execution of lease agreements and additional agreements to them (in a standard form). Making changes in accordance with the terms of the agreement in Velkit. Closing the reporting month in Velkit. Delivery of invoices to tenants. Control and verification of charges on accounts. Checking payments, working with debtors. Taking readings of physical meters at the facility. Preparation of a gas report. Preparation of a water report. Ensuring the smooth operation of all assigned facilities. Acceptance of premises after repair and construction. Planning of income and expenses for the facility. Daily rounds of the facility according to the schedule. Letters to service providers and tenants. Receiving applications from tenants and monitoring their fulfillment. Working with cleaning services (checking the work performed, organizing post-repair and general cleaning). Cooperation with security companies and fire alarm contractors. Preparation of reports for fire safety inspections. Carrying out work on the inspection of all fire-fighting devices (fire extinguishers, hoses, cranes) Managing financial issues regarding acts of work performed. Maintaining reporting. Accounting of working hours. Direct work with potential tenants. Search and purchase of goods and materials. Drawing up defect reports and signing them with the guilty party. Interaction with public utilities (contracts, agreements). Acceptance of technical documentation after construction or reconstruction. Organization of corporate events.

Продавець-консультант -Sales consultant

"SPOLEM" Powszechna Spoldzielnia Spozywcow w Bochni

Торговля розничная / Retail

1 год 4 месяца

03.2022 - 07.2023

Викладка товарів, контроль якості товарів, контроль цін та терміну придатності товару. Консультування клієнта по всім присутнім товарам у магазині. Замовлення товару зі складу.

__________________________________________________________________________________

Retail Was involved in: Display of goods, quality control of goods, control of prices and expire dates of goods. Advising the client on all products in the store. Ordering goods from the warehouse.

Майстр ВБГО - IGE Engineer

ПАТ "Харківміськгаз"- PSC "Kharkivgorgaz "

Услуги для населения - другое

11 лет 9 месяцев

12.2004 - 09.2016

Контроль за дотриманням охорони праці та протипожежної безпеки на робочих місцях. Проведення різних видів інструктажів (вступний, позаплановий, цільовий та ін.) Забезпечення виконання виробництва робот. Ведення технічної документації. Управління робочим колективом. Забезпечення раціонального використання техніки та робочої сили на ділянці. Видача нарядів. Контроль якості виконання робіт. Контроль залишків кількості матеріалів на складі. Укладання договорів на технічне обслуговування. Office,Word,Excel,Internet)

______________________________________________________________________________________

Monitoring compliance with labor protection and fire safety at workplaces. Conducting various types of briefings (introductory, unscheduled, targeted, etc.) Ensuring the performance of work. Maintaining technical documentation. Management of the work team. Ensuring the rational use of equipment and labor at the site. Issuance of work orders. Quality control of work performance. Control of the remaining quantity of materials in the warehouse. Conclusion of maintenance contracts. Office, Word, Excel, Internet)

Ключевая информация

-Відповідальність.

-Міжкультурна компетентність

-Організованість

-Ефективне управління часом

-Творчість в розв'язанні проблем

-Комунікаційні навички.

На протязі всього часу перебування в Польші, окрім офіційної роботи, приймала участь у волонтерстві, яке було спрямоване на прийняття, разтошування, біженців з України. "Українці в Бохні"

Також в мене є досвід управління колективом понад 25 осіб. Вміння переконувати та домовлятися. Гарні організаторські здібності. Вміння зберігати спокій у стресових, конфліктних та нестандартних ситуаціях.

_____________________________________________________________________________________

-Responsibilities.

-Intercultural Competence

-Organization

-Effective Time Management

-Creativity in Problem Solving

-Communication Skills

Throughout her stay in Poland, in addition to her official work, she participated in volunteer activities aimed at welcoming, settling, and supporting refugees from Ukraine. "Ukrainians in Bochnia"

I also have experience in managing a team of more than 25 people. Ability to persuade and negotiate. Good organizational skills. Ability to remain calm in stressful, conflict and non-standard situations.

Училась в 2 заведениях

ХНУГХ им.А.Н.Бекетова-Kharkiv National University of Urban Economy in the name of Beketov (Kharkiv)

Инженер ТГиВ -Heating, gas supply and ventilation engineer

Харків, 2012

ХДАУ им. В.В.Докучаева-Kharkiv State Agrarian and Economic University in the name of Dokuchaev (Kharkiv)

Селекция генетика-Breeding genetics.

Харків, 2003

Владеет языками

Английский

базовый

Польский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

«Психологічна підтримка в громаді» - "Psychological support in the community"

Харків, 2023

 - Основні гуманітарні стандарти, принципи діяльності, поняття та структуру діяльності CBPS та MHPSS.

 -Захист дітей від насильства

 -Оцінка потреб

 -Перша психологічна допомога 

- Як повідомити про інцидент в сфері безпеки 

- Захист дітей від сексуального насильства спостерігачами 

- Аналіз якісних даних

- Курс по запобіганню самогубству

- Кейс менеджмент 

- До медична допомога


 - Core humanitarian standards, operating principles, concepts and structure of CBPS and MHPSS. 

-Protecting children from violence 

-Needs assessment 

-Psychological first aid 

- How to report a security incident 

- Protecting children from sexual violence by bystanders 

- Qualitative data analysis 

- Suicide prevention course 

- Case management 

- To medical assistance

Дополнительная информация

Страница в соц. сети

www.facebook.com/profile.php?id=100009472069444

Алла - Alla Леониідівна

Соціолог-практик у сфері психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (працівник ПЗПСП)

Харьков

43 года

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 3 дня назад