Працювала в 5 компаніях 19 років 11 місяців
Недержавні організації / NGO, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше
Асистент з питань соціально-психологічной підтримки
HEKS / EPER Ukraine
Недержавні організації / NGO
1 рік
11.2023 - до теперішнього часу
Took part in the planning, held events with GZN in the center and outside. Managing channel telegrams, planning activities, etc.
Збирач даних, інтерв'юер-Data collector, interviewer
ACTED -контракт на виконання робіт
Недержавні організації / NGO
1 місяць
08.2023 - 09.2023
- Організація зустрічей на всіх рівнях та проведення інтерв'ю в місцях збору даних з вибірковими групами і основними інформатами.- Збір інформації з використанням відповідних технічних приладів.- Обробка введеної інформації відповідно до інструкцій.- Оцінка та проведення первинний аналіз зібраної інформації.- Складання звітів про прогрес в реалізації програми.
- Organizing meetings at all levels and conducting interviews at data collection sites with sample groups and key informants.- Collecting information using appropriate technical devices.- Processing the information entered in accordance with instructions.- Evaluating and conducting initial analysis of the collected information.- Preparing reports on the progress of the program.
Менеджер об'єктів - Object manager
ТОB "Фінпром.Інвест"-Finprom.Invest LLP
Нерухомість та Девелопмент
6 років 11 місяців
09.2016 - 08.2023
Укладання договорів оренди та додаткових угод до них (за типовою формою). Внесення змін відповідно до умов договору до Velkit. Закриття звітного місяця у Velkit. Вручення рахунків-актів орендарям. Контроль і перевірка нарахувань за рахунками. Перевірка проплат, робота з боржниками. Зняття свідчень фізичних лічильників на об'єкті. Складання звіту щодо газу. Складання звіту з води. Забезпечення безперебійної роботи всіх закріплених об'єктів. Приймання приміщень після ремонту та будівництва. Планування доходів та витрат по об'єкту. Обхід об'єкта щоденний за регламентом. Листи постачальникам послуг та орендарям. Прийом заявок від орендарів та контроль за їх виконанням. Робота з клінінгом (перевірка виконаних робіт, організація після ремонтних робіт та генерального прибирання). Співпраця з охоронними фірмами та підрядниками з пожежної сигналізації. Підготовка звітності для перевірок пожежної безпеки. Проведення робіт з перевірки всіх пожежних пристроїв ( вогнегасники, рукави, крани) Ведення фінансових питань щодо актів виконаних робіт. Ведення звітності. Облік робочого часу. Безпосередня робота з потенційними орендарями. Пошук та закупівля ТМЦ. Складання дефектних актів та підписання у винної сторони. Взаємодія із комунальними службами (договору, д/у). Приймання технічної документації після будівництва чи реконструкції. Організація корпоративних заходів.
Execution of lease agreements and additional agreements to them (in a standard form). Making changes in accordance with the terms of the agreement in Velkit. Closing the reporting month in Velkit. Delivery of invoices to tenants. Control and verification of charges on accounts. Checking payments, working with debtors. Taking readings of physical meters at the facility. Preparation of a gas report. Preparation of a water report. Ensuring the smooth operation of all assigned facilities. Acceptance of premises after repair and construction. Planning of income and expenses for the facility. Daily rounds of the facility according to the schedule. Letters to service providers and tenants. Receiving applications from tenants and monitoring their fulfillment. Working with cleaning services (checking the work performed, organizing post-repair and general cleaning). Cooperation with security companies and fire alarm contractors. Preparation of reports for fire safety inspections. Carrying out work on the inspection of all fire-fighting devices (fire extinguishers, hoses, cranes) Managing financial issues regarding acts of work performed. Maintaining reporting. Accounting of working hours. Direct work with potential tenants. Search and purchase of goods and materials. Drawing up defect reports and signing them with the guilty party. Interaction with public utilities (contracts, agreements). Acceptance of technical documentation after construction or reconstruction. Organization of corporate events.
Продавець-консультант -Sales consultant
"SPOLEM" Powszechna Spoldzielnia Spozywcow w Bochni
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 4 місяці
03.2022 - 07.2023
Викладка товарів, контроль якості товарів, контроль цін та терміну придатності товару. Консультування клієнта по всім присутнім товарам у магазині. Замовлення товару зі складу.
Retail Was involved in: Display of goods, quality control of goods, control of prices and expire dates of goods. Advising the client on all products in the store. Ordering goods from the warehouse.
Майстр ВБГО - IGE Engineer
ПАТ "Харківміськгаз"- PSC "Kharkivgorgaz "
Послуги для населення - інше
11 років 9 місяців
12.2004 - 09.2016
Контроль за дотриманням охорони праці та протипожежної безпеки на робочих місцях. Проведення різних видів інструктажів (вступний, позаплановий, цільовий та ін.) Забезпечення виконання виробництва робот. Ведення технічної документації. Управління робочим колективом. Забезпечення раціонального використання техніки та робочої сили на ділянці. Видача нарядів. Контроль якості виконання робіт. Контроль залишків кількості матеріалів на складі. Укладання договорів на технічне обслуговування. Office,Word,Excel,Internet)
Monitoring compliance with labor protection and fire safety at workplaces. Conducting various types of briefings (introductory, unscheduled, targeted, etc.) Ensuring the performance of work. Maintaining technical documentation. Management of the work team. Ensuring the rational use of equipment and labor at the site. Issuance of work orders. Quality control of work performance. Control of the remaining quantity of materials in the warehouse. Conclusion of maintenance contracts. Office, Word, Excel, Internet)
Ключова інформація
На протязі всього часу перебування в Польші, окрім офіційної роботи, приймала участь у волонтерстві, яке було спрямоване на прийняття, разтошування, біженців з України. "Українці в Бохні"
Також в мене є досвід управління колективом понад 25 осіб. Вміння переконувати та домовлятися. Гарні організаторські здібності. Вміння зберігати спокій у стресових, конфліктних та нестандартних ситуаціях. Відповідальність.
Throughout her stay in Poland, in addition to her official work, she participated in volunteer activities aimed at welcoming, settling, and supporting refugees from Ukraine. "Ukrainians in Bochnia"
I also have experience in managing a team of more than 25 people. Ability to persuade and negotiate. Good organizational skills. Ability to remain calm in stressful, conflict and non-standard situations. Responsibilities.
Навчалась в 2 закладах
ХНУГХ им.А.Н.Бекетова-Kharkiv National University of Urban Economy in the name of Beketov (Kharkiv)
Инженер ТГиВ -Heating, gas supply and ventilation engineer
Харків, 2012
ХДАУ им. В.В.Докучаева-Kharkiv State Agrarian and Economic University in the name of Dokuchaev (Kharkiv)
Селекция генетика-Breeding genetics.
Харків, 2003
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
«Психологічна підтримка в громаді» - "Psychological support in the community"
Основні гуманітарні стандарти, принципи діяльності, поняття та структуру діяльності CBPS та MHPSS.
Basic humanitarian standards, principles of operation, concepts and structure of CBPS and MHPSS activities.
Додаткова інформація
Страница в соц. сети
www.facebook.com/profile.php?id=100009472069444
Алла - Alla Леониідівна
Алла - Alla Леониідівна
Соціолог-практик у сфері психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (працівник ПЗПСП)
Харків
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому