Работал в 7 компаниях   12 лет 5 месяцев

IT

Mobile developer remote

Self Employed

IT

1 год 7 месяцев

05.2023 - по настоящее время

Making and publishing Hyper Casual projects from my own:

  1. Happy Chicken (inspired by the Happy Mrs. Chicken game from the Peppa Pig cartoon series)
  2. (project in development)

And in contribution to partner studio:

  • Railway: idle arcade
  • Snowpiercer
  • Hidden Object

Mobile developer remote

Ubisoft

IT

1 год 6 месяцев

11.2021 - 05.2023

Working on the AAA mobile project, enhancing game rendering, and making editor tools. I've been writing and editing shaders (HLSL) to ensure the best performance on Android devices. I was writing rendering tools to help programmers better evaluate shader performance.

Unity developer віддалено

Playgendary

IT

1 год 10 месяцев

01.2020 - 11.2021

A bunch of Hyper Casual projects (Log Thrower, Bouncemasters, Perfect Cream, Polysphere, and many other projects left in development). Writing SDK components, i.e. plugins, including native ones. Support of old projects and development of new ones from scratch.
I was writing core game logic, leading a team of 3 developers, writing and editing company plugins, including native plugins (marshaling with iOS, Android libs), working with Unity UI, sounds, and knowledge of how shaders work.

Flash/Unity Developer

MURKA

IT

2 года 8 месяцев

09.2016 - 05.2019

Slots Era (com.murka.slotsera)
Writing slot-specific features: bonus games logic, freespin / respin mechanics, etc.Editing lots of animations in Unity Timeline and Particle animationsAttaching sounds in every slot.Making slots: “Herald of Victory”, “The Coliseum”, etc. (C#, Rider, Unity3D)
Scatter Poker (com.murka.scatterholdem)
Multi-platform game development (iOS / Android (Google & Amazon) / FB)Writing architecture basis for interface features (C#, Rider, Unity3D)Game publishing (Google Play, AppStore, Microsoft Store, Amazon Appstore)
NatGeoWild Slots since 2018 Slots-on-Tour (https://apps.facebook.com/ngwslots)
Formed slot engine features, common game features and interface parts.Developed slots: The Great Reef, Mythical Dragons, Big Cats.Released to Facebook platform only. With Jenkins and FTP client.(IDEA, Flash Pro, ActionScript 3.0)

Програміст Flash

GAF Media

IT

2 года 7 месяцев

10.2013 - 05.2016

Розробка desktop додатку GAF Converter; розробка бібліотеки відтворення анімацій для Starling Framework, Cocos2d JS Framework

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Програміст Flash

    Plarium

    IT

    6 месяцев

    04.2013 - 10.2013

    Разработка игры Fruit Land, редактор уровней.

    Поддержка и доработка игры Plarium Slots.

    Flash Developer

    iLogos

    IT

    1 год 6 месяцев

    10.2011 - 04.2013

    • Розробка ігор, в тому числі мобільних для iOS із використанням Lua, Android - Java, Actionscript 3.0, та соціальних ігор за допомогою Flash + PHP для бекенду
    • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
    • Адаптація до нових умов роботи
    • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
    • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

    Ключевая информация

    Unity, C#, Lua (Corona SDK, Gideros Studio), PHP, Python, Git, SVN, Jenkins, Jira, Assembla, YAML, JSON, XML, HTML, CSS, JS, SQL, MongoDB.

    • Планування, декомпозиція та естімування тасок (розбивка завдань та їх оцінка)
    • Розуміння ООП та принципів SOLID
    • Проектування додатків із викоpистанням фреймворків Zenject, UniRx, UniTask.
    • Знання паттернів проектування (Adapter, Facade, Observer, Abstract Factory, State Machine, etc.) + MVC.
    • Вирішення проблем
    • Командна робота
    • Маю досвід керування командою розробників

    Учился в 1 заведении

    Taras Scevchenko Luhansk National University

    Информационные технологии и системы

    Луганск, 2011

    Владеет языками

    Английский

    выше среднего

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    IELTS - 6 баллов

    Испанский

    средний

    Арабский

    ниже среднего

    Русский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Дополнительная информация

    Водійське посвідчення

    since 2007

    Ivan Alexandrovich

    Mobile developer; Unity Developer

    Харьков

    3 000 $

    36 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость, проектная работа

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 1 неделю назад