Работала в 9 компаниях 28 лет 4 месяца
Недвижимость и Девелопмент, Услуги для бизнеса - другое, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Телекоммуникации / Связь
заступник керівника відділу оренди
Почайна Спейс ТОВ
Недвижимость и Девелопмент
2 года 5 месяцев
06.2022 - по настоящее время
Ведення рентролла та управлінського обліку ;
Контроль дебіторської заборгованоті та виведення ділянки в "нульову" дебіторку;
Своєчасне складання звітності;
Погодження комерційних умов з керівництвом підприємства для укладання договору та додаткових угод;
Підготовка проектів договорів та додаткових угод
Нарахування орендних платежів;
Аналіз ТО орендарів для розуміння платоспроможності;
Ротація та пошук орендарів;
Проведення переговорів та листування з потенційними орендарями щодо здачі в оренду площ ТРЦ;
Складання комерційних пропозицій;
Розробка та забезпечення виконання дохідної частини бюджету.
Робота з Орендарями щодо погодження дизайн проектів, контроль ремонтних робіт та термінів.
Контроль товарообігу, комерційний аналіз ефективності роботи Орендарів.
Взаємодія з підрозділами підприємства.
Менеджер отдела аренды
ТОВ "ИнвестБуд Гарант" ( ТРЦ "Блокбастер")
Недвижимость и Девелопмент
2 года 1 месяц
01.2020 - 02.2022
Упорядкування рентроллів (розуміння виваженої орендної ставки); Участь у відповідності технічних деталей по площадках, що орендуються, питань ціноутворення, стратегії здачі в приміщень ТРЦ в оренду, з керівником проекту і керівником ТРЦ;
Проведення переговорів та листування з потенційними орендарями щодо здачі в оренду площ ТРЦ. Опрацювання умов оренди та використання орендованого приміщення; Розуміння зонування та концепції ТРЦ;
Своєчасне складання звітів про результати переговорів з орендарями та стадіями просування переговорів; Укладання договорів оренди (всі етапи- узгодження, подання заявки на юридичну службу, підписання); Контроль ремонтних робіт, які пов'язані з початком торгівельної діяльності орендарів.
Координація роботи служб ТРЦ щодо надання орендарам відповідних послуг (реклама, прибирання, охорона) ; Контроль документообіга; Контроль за виконанням договірних умов орендарями;
Контроль фінансової дисципліни, забезпечення своєчасного надходження платежів від орендарів, управління дебіторською заборгованістю, досудове врегулювання спорів із орендарями під час переговорів;
Виявлення неефективних орендарів, проведення ротації орендарів.
Менеджер объєкта
Сервис Менеджмент Групп, ООО
Услуги для бизнеса - другое
7 месяцев
05.2019 - 12.2019
Контроль надання клінінгових послуг контрактним клієнтам;контроль та навчання персоналу;ведення табелю робочого часу сервісних співробітників;контроль інвентарю, миючих засобів на об'єкті; інвентаризація;побудова комунікації із представниками Замовника;Системне навчання персоналу (інструктажі, документообіг, звітність, співбесіди та первинне навчання лінійного персоналу)
Управляючий
Автомийка
Автомобильная промышленность и Автобизнес
2 года 3 месяца
01.2017 - 04.2019
Організація безперебійної роботи автомийки, культурного та якісного обслуговування клієнтів, контроль відсутності порушень з боку працівників, постачання автомийки автохімією, консультація клієнтів, контроль якості миття, загальний контроль за обладнанням, вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій. Розгляд претензій, пов'язаних із незадовільним обслуговуванням. Підбір персоналу, робота з контролюючими органами (Водоканал, Санепідемстанція)
Менеджер по продажам В2В
СПЕЦ ВІК, ТОВ
Промышленность и Производство
8 месяцев
05.2016 - 01.2017
Участь у тендерах PROZORRO, на тендерних майданчиках підприємств, підготовка документів для участі у тендері, супровід поточних клієнтів та залучення нових,виявлення та формування потреб клієнта,прийом та обробка замовлень клієнтів, оформлення необхідних документів, підготовка та укладання договорів з контрагентами,ведення звітності з продажу, контроль взаєморозрахунків, контроль дебіторської заборгованості.
Адміністратор торгівельного центру
Амстор Ритейл Групп, ООО
Торговля розничная / Retail
3 месяца
02.2016 - 05.2016
Контроль наявністі дозвільних документів, документів, що визначають якість товару та легальність його продажу. Контролює стан якості оформлення площ орендарів, вітрин. Аналіз та вирішення організаційно-технічних, економічних та соціально-психологічних проблем з метою підвищення якості та конкурентоспроможності товарів та послуг Аналіз якості роботи конкурентів, аналіз ступеня задоволеності покупців.
Контроль дотримання умов договору, пошук приватних осіб та організацій, які зацікавлені в оренді площ у торговому центрі. Забезпечення своєчасних надходжень орендних та комунальних платежів. Контроль якості роботи клінінгової компанії та контрагентів (прибирання, санітарний стан місць громадського користування, в торговому центрі та на прилеглій території. Контроль дебіторської заборгованості та вжиття заходів)
Адміністратор
фоп
Торговля розничная / Retail
11 месяцев
11.2014 - 10.2015
Приватний підприємець (Роздрібна торгівля товарами для рукоділля)До обов'язків входить робота з постачальниками, замовлення та прийом товару.Оприбуткування товару у програмі 1С, контроль повного асортименту товару у торговому залі, товарних залишків.Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностейАналіз діяльності конкурентів
Менеджер з продажу
Світ Клімату
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
8 лет 6 месяцев
05.2006 - 11.2014
Продаж кліматичного обладнання, надання інформації про продукцію, ведення баз даних товару, планування продажу, прийом товару, консультація та обслуговування клієнтів. Сімейний бізнес. Робота в 1С.
Инженер
Оптима телеком ОАО
Телекоммуникации / Связь
10 лет
05.1993 - 05.2003
ВАТ "Оптіма-Телеком" (Надання послуг зв'язку та інтернет населенню.)Врахування лінійних споруд зв'язку, робота з номерною ємністю, виписка та контроль нарядів на встановлення телефонів, укладання договорів, складання звітів про приріст абонентів, робота з клієнтами компанії.
Ключевая информация
Знання ринку торгової нерухомості України;
Знання ринку рітейлу та планів розвитку гравців на ринку;
Складання рентроллів, розуміння виваженої орендної ставки;
Навички роботи з проектно-будівельною документацією (читання та розуміння планів приміщень, для проведення роботи з зонування тощо);
Наявність ділових контактів серед великих рітейлерів, у т.ч. міжнародних , ФОПів, та ювелірного ринку;
Знання юридичних та фінансових аспектів укладання договорів оренди (істотні умови договору оренди, принципи нарахування орендних платежів та індексацій);
Навички ведення складних переговорів, відмінні навички презентації;
Впевнений користувач ПК MS Office, базові програми;
Відмінне володіння технікою активних продаж;
Успішне вирішення конфліктних ситуацій (відновлення підприємства у списках постачальників);
Успішна робота з запереченнями клієнтів;
Позиціонування підприємства на ринку;
Знання складського облікування;
Вміння оперативно та правильно приймати рішення у різних складних ситуаціях;
Участь у тендерних торгах, редукціонах;
Підготовка та оформлення тендерної документації;
Робота в 1с;
Складання договорів та доп угод;
Оформлення відвантажувальних документів;
Успішна робота з погашення дебіторської заборгованості;
Знання основ логістики;
Посвідчення водія кат. В, стаж водіння 25 років;
власне авто;
Досвід керівництва людьми від 12 осіб.
АН прошу не турбувати
Училась в 1 заведении
Запорізький електротехнічний коледж Національного університету "Запорізька політехніка"
Виробництво електронної техніки
Запорожье, Украина, 1993
Курсы, тренинги, сертификаты
Тренінг з техніки продажу
Техніка продажу, поглиблений тренінг
Дополнительная информация
Особисті якості:
Ціль
Анна
Анна
Керуючий менеджер відділу оренди ТРЦ
Киев
полная занятость
Обновлено 5 часов назад