Работал в 4 компаниях   23 года 1 месяц

FMCG, Промышленность и Производство, Фармацевтика

Директор зі стратегічного розвитку компанії та просування на зовнішніх ринках

Група Компаній «Верес», Київ

FMCG

16 лет 2 месяца

04.2008 - по настоящее время

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Аналізував інвестиційну привабливість сегментів продовольчого ринку (плодоовочева консервація, продукти швидкого приготування, заморожені продукти).
  • Розробляв нові групи товарів (Продукти швидкого приготування)
  • Займався проектним менеджментом за низкою проектів як керівника чи експерта в робочих групах
  • Безперервно відстежував зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на операційних ринках і робив прогноз на поточний рік.
  • Постійно проводив аналіз конкурентної позиції компанії у галузі
  • Сформував загальну маркетингову стратегію та стратегію розвитку компанії на 5 років.
  • Створив відділ стратегічного маркетингу щодо впровадження маркетингової стратегії.
  • Сформував концепцію мультинаціональної виробничої бази з виносом виробництв у сусідні країни – Індію, Молдову, RF, Китай, Румунію
  • Сформулював концепцію вертикально диференційованого холдингу для групи компаній (ГК) та займався формуванням департаменту агрогосподарської діяльності ГК.
  • Здійснював повномасштабний у стратегічному та операційному маркетингу
  • Керував системою лояльності кінцевих споживачів та просуванням сайтів.
  • Розробив та контролював проведення національних маркетингових заходів та РК в RF, Україні, Білорусі.
  • Розробляв та виводив на ринок нові бренди.
  • Підготував та реалізував просування свіжих овочів та грибів

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Розробив і впровадив систему планування виробництва за участю маркетингової служби і департаменту стратегічного розвитку.
  • Розробив і впровадив процес стимулювання збуту та систему оцінки його ефективності та захистив проект з розробки виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування ТМ "Сіли поїли".
  • Організував департамент для управління с/г угіддями ЦК.
  • Об'єднав 40 000 Га. у 5 господарствах з бюджетом €15.000.000
  • Добився заняття до 40% часток ринку в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії.
  • Підготував кошторисну документацію для купівлі 3х підприємств у Молдові, кубани и красндарi, Індії на суму понад €40.000.000/
  • Вивiв ринок 3 нових бренду ТМ "6 соток", "Geos", "Катигорошко", зайнявши до 15% ринку у відповідних субсегментах/
  • Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України/
  • Розробив 5 бізнес-процесів та КПЕ (KPI) для служби операційного та стратегічного маркетингу

Заступник Генерального директора з розвитку та маркетингу

Корпорація «Укрінтерпродукт» м. Донецьк, за участю компанії Lauffer NV

FMCG

1 год 5 месяцев

11.2006 - 04.2008

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Досліджував ринки хлібобулочної та кондитерської промисловості, HoReCa, олії, ковбасних та макаронних виробів; тенденції та прогноз розвитку сегментів ринку, його інфраструктури, конкурентів , партнерів, кінцевих покупців; вносив пропозиції щодо їх корекції.
  • Розробив вимоги для створення відділу PR Керував комплексом маркетингу та продажу.
  • Розробляв стратегічні плани продажу, мотиваційні програми щодо збільшення обсягів збуту та координував їх виконанняУправляв існуючими та розробляв нові канали збуту готових продуктів та сировини (b2b) в Україні та за кордон.
  • Розробляв системи лояльності Клієнтів.
  • Оцінював ефективно продажів та оптимізував товарний портфель питаннями ЗЕД.
  • Розробляв систему мотивації для торгового персоналу.
  • Розробляв та контролював виконання бюджету.

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Організував та впровадив основні бізнес-процеси у структурах продажу, маркетингу та стратегічного розвитку.
  • Зайняв 37 сегменті ХБІ Вив їв на ринок преміальну ТМ «Лучіано» і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутики - кафе шоколадно-кондитерських виробів.
  • Забезпечив зростання продажів у 4 бізнесах +14% до плану. ТМ «Славолія» в Донецькій та Луганській областях і досяг впізнаваності бренду 95/100%
  • Зайняв 26% ринку в низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні.
  • Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR
  • Розробив з системою стратегічного та операційного маркетингового планування в Корпорації Утвердився на ринку, посівши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв).
  • Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку.
  • Завоював 14% в українському субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро»).
  • Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ «Bim Bim»).
  • Організував національну РК з бюджетом в $Y млн

Директор департаменту маркетингу та розвитку Управляючого Центру компанії

Торгова група (ТОВ "МедТерм", ТОВ "МІРС"), м. Одеса

Промышленность и Производство

2 года

12.2004 - 12.2006

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Прогноз зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на внутрішніх та зовнішніх ринках.
  • Аналіз та прогнозування споживчого попиту, розробка та координація заходів управління товарним портфелем, брендингу, трейд-маркетингу, продажів.
  • Розробка стратегій та бізнес-планування, контроль та аналіз розвитку бізнесу.
  • Перемовiни з виробниками, організація та маркетинг закупівель.
  • Ведення звітної та облікової документації, підготовка звітів власникам
  • Реструктуризація бізнесу, розвиток мережі філій (шоу-руми), роздрібної мережі (бутики, мережі «Серверо», "Стирол").
  • Формування конкурентної, збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, переговори з оптовими клієнтами.
  • Маркетингове планування, розробка та впровадження маркетингових стратегій.
  • Аналіз комплексу маркетингу (продажу, асортимент, закупівлі, інвестиції, аналіз каналів маркетингових комунікацій - реклама та просування в каналах збуту за напрямами бізнесу).
  • Розробка систем управління функціонуванням маркетингових каналів.
  • Розробка бізнес-процесів у структурах продажів, маркетингу та стратегічного розвитку.
  • Медіа планування та медіа просування (робота з рекламними агентствами, організація та проведення рекламних кампаній, контроль рекламного бюджету, вибір ЗМІ для просування продукції).
  • Організація та контроль ATL&BTL заходів.
  • Брендинг: формування стратегії просування ТМ (розробка бізнес-планування, організація крос-просування, розробка інноваційних та креативних рішень).
  • Керівництво розробкою та наповненням сайту компаніїБюджетування.

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Забезпечив маркетинговими діями + продаж 11% до плану по Україні концерну «Arcelic AS» (Туреччина) – ТМ «Beko» та «Blomberg».
  • Брав діяльну участь та керував проектом M&A ТОВ «МедТерм» та мережі супермаркетів «Техноком» з маркетингових та стратегічних питань.
  • Забезпечив своїм керівництвом у front office збільшення продажів ТМ ROSENTHAL, WEDGWOOD, HAVILAND, WMF, WUSTHOF, SCHOTT, ZWIESEL 18 , ROBBE & BERKING + 19% до плану.
  • Досяг за рахунок особистих зусиль на переговорах та розробкою оригінальних POSM ТМ класу «преміум»: ROSENTHAL , BODUM, ROBBE & BERKING + 28% до сукупних бізнес-планів ($1,8.000.000.000 періоду).
  • Оптимизував рекламний бюджет (-34%).
  • Забезпечив приріст продажів у 70% товарних категорій +14% у роздрібній мережі (раніше склад. -16%).
  • Добився уніфікації роздрібної мережі «Серверо» в одному форматі.
  • Достиг за рахунок особистих зусиль на переговорах + 27% продажів за рахунок нових каналів збуту.
  • Впровадив крос-продажі з винними бутіками.
  • Досяг за рахунок розширених продажів +16% до сукупних планів продажів напрямів.
  • Скоротив витрати на 23% по просуванню нових ТГ асортиментної матриці

Директор з маркетингу та розвитку Корпоративного центру ВТГ

Виробничо-торгівельна група компаній «Технологія»,Київ - Київський Вітамінний завод, ТОВ "Ділмас", ТОВ "Фарматек" та ін.

Фармацевтика

3 года 6 месяцев

06.2001 - 12.2004

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Досліджував ринки (продукти, конкуренти, постачальники, споживачі, тенденції, можливості тощо), трейд-маркетингу, реклами.
  • Брав участь у розробці та впровадженні конкурентної, збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, планів збуту, мотиваційних програм зі збільшення обсягів збуту, координував їх виконання.
  • Брав участь в управлінні політикою цін, оцінював рентабельність продукції•Брав участь у експортно- імпортної діяльності.
  • Займався брендингом, формував та реалізовував стратегії просування ТМ, виведення нових продуктів на український, білоруський та RF ринки.
  • Керував процедурами ребрендингу, редизайну, рестайлінгу існуючих продуктівБрав участь у розвитку та контролі над функціонуванням каналів збуту, контролював рекламний бюджет, аналізував ефективність РК, організував та провів розробку корпоративного стилю.
  • Вів переговори з VIP з підписанням та виконанням договорів.
  • Організовував та контролював підготовку та проведення BTL заходів.
  • Займався управлінням, навчанням та контролем роботи співробітників офісу та регіональних менеджерів, розробкою та контролем виконання бюджету

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Досяг річного приросту в 43% (+13% до плану) + 47% продаж.
  • Запустив нові види продукції (пакувальний та ламінований картон, взуттєві коробки, поліграфічну продукцію).
  • Досяг розширення асортименту + 11 найменувань продукції b2b.
  • Створив проектну групу з 126 осіб від 12 підрозділів + 2 НДІ + ДЦНЛЗ – підготував 106 нових для компанії генеричних продуктів.
  • Забезпечив запуск у виробництво 13 продуктів ОТС і добився заняття асортиментом Компанії 6% частки ринку вітчизняних препаратів в Україні.
  • Досяг + 17% продажів у субсегменті вітамінів на фармацевтичному ринку.
  • ,Обґрунтував доцільність, розробив структуру з обов'язками та сформував службу стратегічного розвитку (8 осіб) та департамент маркетингу (12 осіб) КВЗ, службу стратегічного маркетингу ВТГ (14 осіб).
  • Організував 6 рекламних компаній в Україні.
  • Забезпечив 30% приріст продажів сукупної продукції ВАТ за рахунок введення нових товарних категорій та їх рекламно-промоційної підтримки.
  • Добився підтримки понад 150 лідерів думки (академіки АМНУ, професора ВНЗ та НДІ, директора ЛПУ та НМЦ)

Ключевая информация

Я маю 20-річний+ підтверджений стаж роботи на різних управлінських посадах (в т.ч. як заступник Генерального директора, член Ради директорів компаній з чисельністю персоналу від 3.500 до 7.000 осіб), пов'язаних з управлінням відділами продажу та маркетингу, управлінням та розвитком компаній та холдингів, консультуванням та веденням проектів.

Учился в 3 заведениях

Національний державний університет

Інститут бізнесу, економіки та управління (управління підприємством)

Одеса, 2006

Британський відкритий університет (OUBS)

Школа Бізнесу Менеджмент/маркетинг

Лондон, Великобританія, 2004

ВмедА

Факультет управління ресурсами та технічними засобами сил флоту

Ленiнград, СРСР, 1991

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

TOEFEL - 477 баллов

Курсы, тренинги, сертификаты

Вдосконалення управління бізнесом

Західна Європа, США, RFederation , Україна, 2021

Близько 30 тренінгових спеціалізованих програм у галузі стратегічного. операційного менеджменту, маркетингу (включаючи інтернет-маркетинг), реклами та PR, управлінського обліку та фінансового аналізу (список - за запитом).

Дополнительная информация

ЭКСПЕРТНЫЕ И КОНСАЛТИНГОВЫЕ НАВЫКИ (детально)

ДОДАТКОВО:

  1. Маю необхідні управлінські та організаторські навички у поєднанні з високим рівнем відповідальності, здатний організувати роботу з "нуля", формувати команду, підбирати ефективний персонал, керувати відповідними департаментами.
  2. Здатний приймати нестандартні рішення/підходи до пошуку та залучення клієнтів.
  3. Маю знання та навички у проектному менеджменті в інтернеті, володію рядом програм: знання та необхідні навички з розміщення та оплати реклами, оптимізації сайту, пошук та використання результативних інструментів для збільшення потоку потенційних клієнтів у вигляді: контент-проектів (блоги, форуми, портали новин, PR, вірусна реклама, реклама через партнерів, статті та електронні книги, короткометражні відеоанонси; e-mail маркетинг); проведення вебінарів; розробки та просування сайтів, лендингів; роботи з цільовими інтернет ресурсами та онлайн-платформами; digital проектів; управління комплексом інтернет-маркетингу (включаючи інтернет-рекламу та smm) участі в різних конференціях від імені компанії, з просуванням та інформаційною підтримкою заходів
  4. Маю досягнення в галузі розвитку та вдосконалення інструментів ведення бізнесу, навчання персоналу, кандидат наук, доцент

Цiль

Отримати можливість реалізувати напрацьовані навички у розвитку бізнесу (або його реорганізації та оптимізації), стратегічного та операційного управління, маркетингу та продажів на ТОП посаді для досягнення максимально можливої вигоди в інтересах компанії та її інвесторів, у якій працюватиму.

Сергiй Павлович

Директор з розвитку компанії, системи продажів та маркетингу

Киев

Готов переехать: Львов, Одесса

109 000 грн.

49 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад