Работала в 6 компаниях   22 года

Другое, Автомобильная промышленность и Автобизнес, IT, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Красота / Фитнес / Спорт, Услуги для населения - другое

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Федерація ЖКГ

Другое

10 месяцев

05.2024 - 03.2025

*Впевнений користувач ПК – знання основних операційних систем

*Робота з базами даних – наприклад, MS Excel, Google Sheets, системи, CRM.

*Швидке введення даних – вміння швидко та без помилок набирати текст

*Редагування та перевірка інформації – уважність до деталей, перевірка на точність та коригування помилок

*Робота з текстовими редакторами – Microsoft Word, Google Docs

*Перевірка коректності даних – аналіз введеної інформації на наявність дублювань, помилок

*Систематизація та структуризація інформації – впорядкування даних, категоризація

*Обробка великих обсягів інформації – робота з великими базами підприємства

*Вміння працювати з конфіденційною інформацією – розуміння правил збереження даних

*Планування та контроль виконання завдань – ефективне управління часом

*Комунікація – взаємодія з колегами для уточнення інформації

*Пошук та залучення нових клієнтів

Менеджер по роботі з клієнтами

Студія Сірс

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 10 месяцев

04.2020 - 02.2022

* Прийом дзвінків та запис клієнтів

* Консультація клієнтів щодо послуг студії

* Проведення презентацій послуг, розробка реклами

* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі

Керівник відділу проектів

Агенство Піксель

IT

3 года

01.2017 - 01.2020

*Робота з клієнтами, переговори, договори, рахунки, оплати.(робота в СРМ та Бітрікс 24)

*Розробка та створення бази, концепції мети та основних етапів проектування.

*Організувати реалізацію проекту відповідно до плану робіт.

*Побудова проекту, пропис скрипту, підбір відповідного менеджера, його навчання, використання. Контролює та коригує роботу операторів.

* Адміністрація проектів: оптимізація управління, контроль розподілу трудових ресурсів.

*Оптимізація існуючих та розробка нових документів, що використовуються в процесах.

*Регулярне проведення нарад.

*Перепроектування існуючих бізнес-процесів з метою поділу функціональності та розмежування зон відповідальності, виключення дублювання функцій, виділення допоміжних технічних операцій, спрощення процесів.

Організація HR - відділ, підбір менеджерів, інструкції, тексти по набору, організація роботи.

Менеджер з продажу

ООО "Монако"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

5 лет 5 месяцев

03.2011 - 08.2016

* Робота із замовником, презентація товарів

* Підтримка та розвиток відносин з існуючими клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі

* Організація зустрічей з потенційними клієнтами для укладання нових контрактів

* Аналіз ринку та збір інформації про клієнтів

* Переговори про ціну та вартість, контроль отримання продукту покупцем

* Робота з документацією.

Адміністратор салону краси

СК "Клеопатра"

Красота / Фитнес / Спорт

4 года 1 месяц

03.2007 - 04.2011

* Координація роботи співробітників

* Прийом дзвінків та запис клієнтів

* Консультація клієнтів щодо послуг салона

* Проведення презентацій послуг салону, розробка реклами

* Вирішення конфліктних ситуацій

* Розрахунок заробітної плати співробітників

* Стежити за оновленням та станом реклами

* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі

Бухгалтер економіст

ДП Комфорт ВАТ Облпаливо

Услуги для населения - другое

6 лет 5 месяцев

04.2000 - 09.2006

* Операційно-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб

*Робота з пластиковими картками та банками

*Здійснення грошових переказів

*Ведення касових операцій

*Касова звітність

*Нарахування заробітної плати

Ключевая информация

*Сильний та досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання

*Компанією максимального прибутку та збільшення її вартості

*Професіонал з великим практичним досвідом успішного продажу та взаємовідносин з клієнтами

*Наявність лідерських та управлінських навичок

*Вміння розставляти пріоритети

*Вміння працювати у команді

*Організаційна обізнаність

*Ефективне вирішення проблем

*Самосвідомість

*Проактивність

*Здатність впливати

*Ефективне ухвалення рішень

*Здатність до навчання

Училась в 1 заведении

Донбаська державна машинобудівна академія

Кваліфікація спеціаліст обліку та аудиту

2006

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

средний

Курсы, тренинги, сертификаты

Скрипт. Холодні дзвінки у BtoB з високою конверсією

2018

«Інтернет маркетинг»

2017

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, комунікабельна, ініціативна, креативна; учня, працездатна, врівноважена.

Аналітичний склад розуму, активна життєва позиція, організаторські здібності.

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач.

Хороше володіння пакетом MS Office (Excel, PowerPoint, Word, WordPad), робота з електронною поштою (Outlook Express).

Впевнена робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer).

Водійське посвідчення

Категорія "В"

Захоплення та інтереси

* Фігурне катання

* Кінний спорт

* Водіння авто

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Хмельницкий

20 000 грн.

45 лет

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная

Обновлено 1 месяц назад