Работала в 6 компаниях 22 года
Другое, Автомобильная промышленность и Автобизнес, IT, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Красота / Фитнес / Спорт, Услуги для населения - другое
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Федерація ЖКГ
Другое
10 месяцев
05.2024 - 03.2025
*Впевнений користувач ПК – знання основних операційних систем
*Робота з базами даних – наприклад, MS Excel, Google Sheets, системи, CRM.
*Швидке введення даних – вміння швидко та без помилок набирати текст
*Редагування та перевірка інформації – уважність до деталей, перевірка на точність та коригування помилок
*Робота з текстовими редакторами – Microsoft Word, Google Docs
*Перевірка коректності даних – аналіз введеної інформації на наявність дублювань, помилок
*Систематизація та структуризація інформації – впорядкування даних, категоризація
*Обробка великих обсягів інформації – робота з великими базами підприємства
*Вміння працювати з конфіденційною інформацією – розуміння правил збереження даних
*Планування та контроль виконання завдань – ефективне управління часом
*Комунікація – взаємодія з колегами для уточнення інформації
*Пошук та залучення нових клієнтів
Менеджер по роботі з клієнтами
Студія Сірс
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 10 месяцев
04.2020 - 02.2022
* Прийом дзвінків та запис клієнтів
* Консультація клієнтів щодо послуг студії
* Проведення презентацій послуг, розробка реклами
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі
Керівник відділу проектів
Агенство Піксель
IT
3 года
01.2017 - 01.2020
*Робота з клієнтами, переговори, договори, рахунки, оплати.(робота в СРМ та Бітрікс 24)
*Розробка та створення бази, концепції мети та основних етапів проектування.
*Організувати реалізацію проекту відповідно до плану робіт.
*Побудова проекту, пропис скрипту, підбір відповідного менеджера, його навчання, використання. Контролює та коригує роботу операторів.
* Адміністрація проектів: оптимізація управління, контроль розподілу трудових ресурсів.
*Оптимізація існуючих та розробка нових документів, що використовуються в процесах.
*Регулярне проведення нарад.
*Перепроектування існуючих бізнес-процесів з метою поділу функціональності та розмежування зон відповідальності, виключення дублювання функцій, виділення допоміжних технічних операцій, спрощення процесів.
Організація HR - відділ, підбір менеджерів, інструкції, тексти по набору, організація роботи.
Менеджер з продажу
ООО "Монако"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
5 лет 5 месяцев
03.2011 - 08.2016
* Робота із замовником, презентація товарів
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі
* Організація зустрічей з потенційними клієнтами для укладання нових контрактів
* Аналіз ринку та збір інформації про клієнтів
* Переговори про ціну та вартість, контроль отримання продукту покупцем
* Робота з документацією.
Адміністратор салону краси
СК "Клеопатра"
Красота / Фитнес / Спорт
4 года 1 месяц
03.2007 - 04.2011
* Координація роботи співробітників
* Прийом дзвінків та запис клієнтів
* Консультація клієнтів щодо послуг салона
* Проведення презентацій послуг салону, розробка реклами
* Вирішення конфліктних ситуацій
* Розрахунок заробітної плати співробітників
* Стежити за оновленням та станом реклами
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі
Бухгалтер економіст
ДП Комфорт ВАТ Облпаливо
Услуги для населения - другое
6 лет 5 месяцев
04.2000 - 09.2006
* Операційно-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб
*Робота з пластиковими картками та банками
*Здійснення грошових переказів
*Ведення касових операцій
*Касова звітність
*Нарахування заробітної плати
Ключевая информация
*Сильний та досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання
*Компанією максимального прибутку та збільшення її вартості
*Професіонал з великим практичним досвідом успішного продажу та взаємовідносин з клієнтами
*Наявність лідерських та управлінських навичок
*Вміння розставляти пріоритети
*Вміння працювати у команді
*Організаційна обізнаність
*Ефективне вирішення проблем
*Самосвідомість
*Проактивність
*Здатність впливати
*Ефективне ухвалення рішень
*Здатність до навчання
Училась в 1 заведении
Донбаська державна машинобудівна академія
Кваліфікація спеціаліст обліку та аудиту
2006
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
Скрипт. Холодні дзвінки у BtoB з високою конверсією
«Інтернет маркетинг»
Дополнительная информация
Особисті якості
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, комунікабельна, ініціативна, креативна; учня, працездатна, врівноважена.
Аналітичний склад розуму, активна життєва позиція, організаторські здібності.
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач.
Хороше володіння пакетом MS Office (Excel, PowerPoint, Word, WordPad), робота з електронною поштою (Outlook Express).
Впевнена робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer).
Водійське посвідчення
Категорія "В"
Захоплення та інтереси
* Фігурне катання
* Кінний спорт
* Водіння авто
Юлія
Юлія
Менеджер по роботі з клієнтами

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Хмельницкий
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная
Обновлено 1 месяц назад