Работала в 4 компаниях 3 года 2 месяца
Торговля розничная / Retail
Продавець-консультант одягу
STIMMA, Магазин одежды
Торговля розничная / Retail
1 год
06.2023 - 06.2024
За короткий час змогла отримати підвищення до заступника адміністратора, а згодом і до виконуючей обов'язки адміністратора.
На кінець роботи в мої обов'язки входило:
- Консультування клієнтів та індивідуальний підбір одягу.
- Прийом та прасування товару, оформлення вітрин відповідно до стандартів мерчандайзера.
- Касова звітність, розрахунок покупців, підтримка чистоти в залі та примірочних.
- Підготовка до переобліку, участь у переобліку.
- Відкриття та закриття магазину, заповнення відповідних документів.
- Управління персоналом, мотивація команди, вирішення конфліктних ситуацій.
- Збір, перевірка та відправка товару на інтернет-замовлення.
- Проведення інвентаризації, замовлення послуг, навчання нових співробітників.
- Управління браком, участь в інкасації коштів, перевірка звітностей за продавцями, тижневі звіти по конкурентах.
- Набір та навчання персоналу.
- Видача заробітної плати та авансу.
- Ведення журналів пожежної безпеки, перевірка вогнегасників.
Продавець-консультант
Магазин срібла "925"
Торговля розничная / Retail
3 месяца
11.2019 - 02.2020
Обов'язки:
- прийом и викладка товару;
- робота з фінансовими переводами;
- консультування та продаж;
- робота в 1С та касовим апаратом;
- ведення облікової документації, проведення інвентаризації;
- підтримання робочого мисця в чистоті.
Продавець-консультант
Дім посуду
Торговля розничная / Retail
9 месяцев
05.2018 - 02.2019
- прийом и викладка товару;
- консультування та продаж;
- робота в 1С та касовим апаратом;
- ведення облікової документації, проведення інвентаризації;
- підтримання робочого мисця в чистоті.
Продавець-консультант меблів
ТМ "Praktica sofa"
Торговля розничная / Retail
10 месяцев
04.2017 - 02.2018
- прийом та догляд за товаром;
- робота з фінансовими переводами;
- консультування та продаж;
- робота в 1С;
- ведення облікової документації;
- обробка замовлень;
- підтримання робочого мисця в чистоті.
Ключевая информация
- Вміння працювати з клієнтами за стандартами "Основи продажу" та вирішування конфліктів.
- Знання стандартів мерчандайзингу та вітрин.
- Вільне володіння ПК.
- Вміння працювати з касовими системами 1C.
- Досвід роботи з офісними програмами (Microsoft Office, Google документи тощо)
- Досвід роботи з інтернет-замовленнями.
- Управління командою та мотивація персоналу.
- Організація інвентаризації та управлінська звітність.
- Знання основ пожежної безпеки.
Владеет языками
Украинский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Основи стилістики
На курсі проходили таки теми як:
- Кольори та правила їх поєднання;
- Корекція фігури;
- Базовий гардероб;
- Психологія стилю.
Основи торгівлі
На тренінгу ми вивчали такі теми, як:
- Основи продажу;
- Ступені продаж;
- Типи покупців;
- Вербальне та невербальне спілкування.
Дополнительная информация
Про себе:
Я доброзичлива, відповідальна і ініціативна людина. Швидко навчаюся, завжди відкрито сприймаю нову інформацію та прагну до постійного розвитку. Маю позитивний настрій і вміння створювати доброзичливу атмосферу. Захоплююся роботою і завжди прагну виконувати її з ентузіазмом та увагою до деталей. Не маю шкідливих звичок і легко знаходжу спільну мову з колегами.
Хобі:
У вільний час я читаю та пишу книги, люблю грати у відеоігри, дивитися серіали, займатися йогою зранку та насолоджуватися кавою з печивом.
Професійні інтереси:
Із задоволенням би працювала в сфері, пов'язаній з предметами інтер'єру, одягом, ювелірними прикрасами, меблями чи посудом.
Анастасія Серіївна
Анастасія Серіївна
Продавець непродовольчих товарів
Винница
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 недели назад