Працювала в 4 компаніях   3 роки 2 місяці

Торгівля роздрібна / Retail

Продавець-консультант одягу

STIMMA, Магазин одежды

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

06.2023 - 06.2024

За короткий час змогла отримати підвищення до заступника адміністратора, а згодом і до виконуючей обов'язки адміністратора.

На кінець роботи в мої обов'язки входило:

  • Консультування клієнтів та індивідуальний підбір одягу.
  • Прийом та прасування товару, оформлення вітрин відповідно до стандартів мерчандайзера.
  • Касова звітність, розрахунок покупців, підтримка чистоти в залі та примірочних.
  • Підготовка до переобліку, участь у переобліку.
  • Відкриття та закриття магазину, заповнення відповідних документів.
  • Управління персоналом, мотивація команди, вирішення конфліктних ситуацій.
  • Збір, перевірка та відправка товару на інтернет-замовлення.
  • Проведення інвентаризації, замовлення послуг, навчання нових співробітників.
  • Управління браком, участь в інкасації коштів, перевірка звітностей за продавцями, тижневі звіти по конкурентах.
  • Набір та навчання персоналу.
  • Видача заробітної плати та авансу.
  • Ведення журналів пожежної безпеки, перевірка вогнегасників.

Продавець-консультант

Магазин срібла "925"

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

11.2019 - 02.2020

Обов'язки:

  • прийом и викладка товару;
  • робота з фінансовими переводами;
  • консультування та продаж;
  • робота в 1С та касовим апаратом;
  • ведення облікової документації, проведення інвентаризації;
  • підтримання робочого мисця в чистоті.

Продавець-консультант

Дім посуду

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

05.2018 - 02.2019

  • прийом и викладка товару;
  • консультування та продаж;
  • робота в 1С та касовим апаратом;
  • ведення облікової документації, проведення інвентаризації;
  • підтримання робочого мисця в чистоті.

Продавець-консультант меблів

ТМ "Praktica sofa"

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

04.2017 - 02.2018

  • прийом та догляд за товаром;
  • робота з фінансовими переводами;
  • консультування та продаж;
  • робота в 1С;
  • ведення облікової документації;
  • обробка замовлень;
  • підтримання робочого мисця в чистоті.

Ключова інформація

  • Вміння працювати з клієнтами за стандартами "Основи продажу" та вирішування конфліктів.
  • Знання стандартів мерчандайзингу та вітрин.
  • Вільне володіння ПК.
  • Вміння працювати з касовими системами 1C.
  • Досвід роботи з офісними програмами (Microsoft Office, Google документи тощо)
  • Досвід роботи з інтернет-замовленнями.
  • Управління командою та мотивація персоналу.
  • Організація інвентаризації та управлінська звітність.
  • Знання основ пожежної безпеки.

Володіє мовами

Українська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Основи стилістики

Вінниця, 2023

На курсі проходили таки теми як:

  • Кольори та правила їх поєднання;
  • Корекція фігури;
  • Базовий гардероб;
  • Психологія стилю.

Основи торгівлі

Київ, 2017

На тренінгу ми вивчали такі теми, як:

  • Основи продажу;
  • Ступені продаж;
  • Типи покупців;
  • Вербальне та невербальне спілкування.

Додаткова інформація

Про себе:

Я доброзичлива, відповідальна і ініціативна людина. Швидко навчаюся, завжди відкрито сприймаю нову інформацію та прагну до постійного розвитку. Маю позитивний настрій і вміння створювати доброзичливу атмосферу. Захоплююся роботою і завжди прагну виконувати її з ентузіазмом та увагою до деталей. Не маю шкідливих звичок і легко знаходжу спільну мову з колегами.

Хобі:

У вільний час я читаю та пишу книги, люблю грати у відеоігри, дивитися серіали, займатися йогою зранку та насолоджуватися кавою з печивом.

Професійні інтереси:

Із задоволенням би працювала в сфері, пов'язаній з предметами інтер'єру, одягом, ювелірними прикрасами, меблями чи посудом.

Анастасія Серіївна

Продавець непродовольчих товарів

Вінниця

16 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому