Работал в 8 компаниях 29 лет 4 месяца
Красота / Фитнес / Спорт, Промышленность и Производство, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Транспорт и Логистика, Шоу-бизнес
Кризовий менеджер
2 компанії
Красота / Фитнес / Спорт
8 месяцев
02.2024 - 10.2024
Організація переїзду складу з урахуванням роботи відділу продажів, пошук нового складу з урахуванням специфіки роботи Підприємства, пошук програми обліку (бухгалтерський та управлінський облік). Пошук та навчення персоналу.
Доопрацювання та адміністрування програми BAS, ідентифікація та штрихкодування на ТМЦ, введення адресної системи зберігання.
Завсклад, адміністратор 1С
ТОВ "Розумна Інтралогістика"
Промышленность и Производство
3 года 6 месяцев
07.2020 - 01.2024
Створення з нуля відділу складської логістики на базі 1С 8.3, створення всього документообігу з логістики, бухобліку та постачання. Введення адресної системи зберігання. Контроль роботи головного бухгалтера у розрізі ТМЦ, контроль роботи цеху та виробництва, прийом та видача ТМЦ, робота на навантажувачі BT, його ТО. Робота інженером з охорони праці, організація тренінгів. Детальний облік виданих та зношених інструментів, робота із ЗІЗ. Вміння читати креслення, знаходити та виправляти в них помилки. Відсутність недоліків, пересортів та надлишків навіть у метизах. Створення можливості обліку товарів у режимі on-line. Поділ складу на зони динамічного та статичного зберігання товарів, зони відвантаження. Складання детальних ТЗ для програміста Підприємства з доопрацювання Бази 1С.
Директор з логістики
ТОВ "Фігаро Кейтерінг"
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 года 8 месяцев
02.2016 - 10.2018
Створення з нуля відділу складської та транспортної логістики у Києві, та у філіях підприємства: Одесі, Дніпрі та Львові. На базі 1С 8.3, створення всього документообігу з логістики, бухобліку, касового руху та постачання. Введення адресної системи зберігання у філіях підприємства, введення ТСД на дільницях підприємства, навчання персоналу, проведення майстер-класів, тренінгів та вебінарів з логістики, виробництва та 1С, введення відрядно-преміальної системи оплати праці, зведення до мінімуму найм фрілансерів. Збільшення пропускної спроможності складів 1,2 рази.
Керівник відділу логістики, адміністратор 1С
ТОВ "Авто Газ Глобал.
Промышленность и Производство
1 год 11 месяцев
09.2013 - 08.2015
Повний реінжиніринг всіх бізнес-процесів логістики, а саме: загальнобудівельні роботи зі збільшення корисної площі складу за рахунок використання всієї доступної кубатури, облаштування полиць і стелажів (площа складу збільшена на 300 м.кв.), поділ складу на зони динамічного та статичного зберігання товарів, зони відвантаження та зони комплектування товарів. Складання детальних ТЗ для програмістів Підприємства з доопрацювання Бази ERP, введення адресної системи зберігання товарів, введення штрихкодування та сканерування на документах, на товарах, на вантажах/місцях вантажів з метою зведення до нуля нестач, надлишків, пересортів та неправильного завантаження а/м. Введення відрядно-преміальної системи роботи співробітників складу, їх навчання роботі з Базою ERP, термопринтером і ТСД. Створення можливості обліку товарів у режимі on-line а відповідно до проведення переобліків у будь-який, доступний час, створення звітів у Базі ERP з детального відстеження руху товарів та виконуваних функцій співробітників відділу логістики (дата/час/функція), облаштування відеоспостереження. Збільшення пропускної спроможності складу у 1,5 рази.Впровадження системи GPS-спостереження, оптимізація маршрутів руху а/м, підтримання гідного технічного стану а/м ТО. Придбання нових а/м, придбання, облік та списання ПММ, розробка, впровадження та ведення звітних форм зі статистики відділу логістики, нарахувань та виплат, створення системи комунікації між відділами Підприємства та відділом логістики, щільна робота з транспортними компаніями. Планування бюджету та постачання відділу логістики.Будівництво та запуск філії в Одесі з усіма перерахованими опціями.Успішне керівництво віддаленими майданчиками.
Керівник відділу логістики
ПП "Галант"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 9 месяцев
03.2010 - 12.2012
- систематизація роботи торгових представників та операторів комерційного відділу, по роботі з постійними та разовими замовниками (відвідування та обдзвон), по днях тижня та часу;- регламентування надходження заявок від комерційного відділу на склад за часом, з метою недопущення простою роботи складу та подальшої авральної його роботою;- поділ складу на зони: зону зберігання (три підзони), відвантаження (сім підзон для кожного автомобіля), приймання, обробки та зону відстою товару, введення адресного зберігання та артикуляції, створення та прописування адресів та артикулів в базі обліку товару;- поділ обов'язків співробітників складу на: працівник складу, пакувальник, розстановник, приймальник, комплектувальник, начальник зміни;- запровадження тризмінної роботи складу, щоденних вибіркових та щотижневих повних переобліків товару;- розробка та впровадження відрядно-преміальної системи мотивації для співробітників відділу логістики;- розробка концепції та технічних завдань IT-відділу, для автоматизації та відстеження процесів логістики підприємства у робочій базі з: обліку товару (прийом, переміщення, обробка, видача, повернення, списання, залишки), порядку завантаження та порядку доставки товарів замовникам, маршрутизації та відстеження руху автотранспорту в режимі on-line, обліку товарів у режимі on-line, аналізу та планування залишків товару, а також мотивації співробітників підприємства (понад 60 осіб), обліку робочого часу та всіх виконуваних функцій всіх співробітників підприємства в цілому (дата/час/функція). Розробка та ведення звітних форм підприємства;- розробка та впровадження системи формування та виписки складських накладних (з урахуванням підзон зберігання та підзони відвантаження), відпускних та товарно-транспортних документів «натисканням однієї кнопки» з автоматичним «прив'язуванням» вищезгаданого пакета документів до відповідного номера маршруту (конкретного екіпажу), з урахуванням вантажопідйомності та об'єму а/м;- планування бюджету логістики, участь у плануванні бюджету підприємства, раціоналізація площ складу, керування будівництвом другого поверху будівлі складу, стелажних та палетних систем складу з урахуванням специфіки роботи підприємства, постачання відділу логістики всіма необхідними технічними, витратними та іншими засобами, впровадження системи GPS для автотранспорту підприємства, зведення до нуля нерозвезення товару замовникам, підбір персоналу та його навчання, вирішення конфліктних ситуацій;- значна економія коштів підприємства за допомогою альтернативних методів ведення адміністративно-господарської діяльності;- успішна та плідна взаємодія з орендодавцями та контролюючими організаціями.
Керівник складу (відділення)
ТОВ "Нова Пошта"
Транспорт и Логистика
1 год 1 месяц
11.2009 - 12.2010
- Будівництва складу «З нуля».- успішна робота з орендодавцями та контролюючими органами.- успішна робота щодо забезпечення складу технічними засобами, вантажно-розвантажувальною технікою, комп'ютеризація складу, впровадження нових технологій у систему обслуговування клієнтів.- підбір персоналу, розробка системи його мотивації.- впровадження системи роботи, що дозволяє повністю виключити «зникнення» дрібних вантажів.- контроль усіх етапів транспортування вантажів.- розробка та впровадження нових технологій у складську логістику, а також внесення змін до транспортної логістики, які дозволили працювати складу, як терміналу.- постійне покращення діючих, розробка та впровадження нових видів послуг.- залучення нових клієнтів за рахунок роботи складу «На двері» без витрат підприємства.- розробка маркетингової, рекламної програми.- впровадження системи WMS із використанням сканерів WiFi.- вихід показників складу з однієї, до ста та більше тонн у робочий день.
Керівник складського комплексу
ЗАТ "Піро-Шоу"
Шоу-бизнес
5 лет 11 месяцев
03.2003 - 02.2009
- керівництво роботою складського комплексу з прийому, зберіганню та відпуску товарно-матеріальних цінностей, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення та прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо;- забезпечення збереження складованих товарно-матеріальних цінностей, дотримання режимів зберігання, правил оформлення та здавання прибутково-витратних документів;- організація проведення вантажно-розвантажувальних робіт на складах з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту, збирання, зберігання та своєчасне повернення постачальникам вантажного реквізиту;- проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей;- контроль ведення обліку складських операцій, встановленої звітності;- розробка та здійснення заходів щодо підвищення ефективності роботи складського господарства, скорочення витрат на транспортування та зберігання товарно-матеріальних цінностей, впровадження в організацію складського господарства сучасних засобів обчислювальної техніки, комунікацій та зв'язку;- курування будівництва наземних та напівпідземних складів (з нуля);- складська та транспортна логістика;- адресне зберігання, штрихкодування, артикуляція;- організація взаємодії між складом та транспортним відділом, бухгалтерією та відділом продажів;- успішне проведення заходів щодо зведення до нуля недостач, надлишків, пересортиці та крадіжки на складах;- визначення потреби в чисельності окремих категорій працівників складу. Мотивація складського персоналу, (понад 50 осіб);- робота з дозвільними органами та держадміністрацією (Комісією держнаглядохоронпраці, пожежною охороною, ВТС, СБУ, МВС, СЕС).
Менеджер з продажів, далі комерційний директор
ТОВ "Мінем"
Промышленность и Производство
11 лет
03.1991 - 03.2002
Закупівля товару або взяття його під реалізацію/на консигнацію великим оптом/оптом, його транспортування автотранспортом або залізничним транспортом до Києва на склад підприємства або на склад замовника, супровід вантажів, вирішення питань у відділах збуту, пов'язаних з ціновою політикою для нашого підприємства на заводах-виробниках. Контроль проведення вантажно-розвантажувальних робіт з/на залізничних платформ/вагонів або бортів а/м, створення оптового відділу (підбір персоналу та розробка системи його мотивації), створення мережі дрібнооптових та оптових продажів продуктами харчування в роздрібну мережу магазинів, у в/ч, лікарні, санаторії, їдальні. Придбання своїх вантажних а/м а також відкриття свого АТП, проведення ремонтних робіт з а/м, списання ПММ, транспортна логістика. Придбання ПММ та запчастин для а/м за пільговими цінами. Відкриття роздрібного магазину у м. Києві з продажу продуктів харчування, плідна робота з ДАІ, МРЕО, СЕС та Держадміністрацією Харківського р-ну м.Києва, будівництво та відкриття роздрібного магазину у с.Рудня Броварського р-ну м.Києва, відповідно робота з місцевою адміністрацією та адміністрацією м.Бровари. Виконував обов'язки директора та бухгалтера цих магазинів, завідувача складу, складання звітності до податкових інспекцій з ЕККА, організація регулярної виїзної торгівлі Броварським р-ном Київської обл. Придбання нерухомості у Харківському р-ні м. Києва з метою вкладення коштів, неодноразова участь в Арбітражному Суді, робота з виконавчою службою та МВС щодо стягнення заборгованості з дебіторів підприємства. Використовуючи напрацьованих зв'язків з УСБ та ПСБ, взяття пільгових, короткострокових кредитів під конкретні угоди. Проведення угод із іноземними постачальниками.
Ключевая информация
1. Київський міжгалузевий інститут. Специальность: завідувач складу вибухових матеріалів та піротехнічних виробів.
2. Інститут музики "ім. Глієра".
3. Проходження тренінгів: "5S", "Корпоративний тайм-менеджмент", "KPI співробітників виробництва", "Оргструктура підприємства", "Управління персоналом", "Фасилітація", "Виробництво без втрат", "Енергоефективність приміщень та будівель".
4. Наявність посвідчень електробезпеки, пожежної безпеки, охорони праці, гігієни праці, долікарської допомоги, навчання та інструктажу, водіння електро та автонавантажувачів, роботи з підвищеною небезпекою.
• Впевнений користувач ПК (MS OFFICE), BAS, 1С, Ubuntu, АБ-Офіс, Coda, ADV, Бітрікс, Pyro-Fire та Pyro-Tov.• Проведення тренінгів та майстер-класів з логістики та 1С, досвід роботи зі складами класу А та В+.
• Побудова логістики інтернет-магазину з нуля для компаній «Савсервіс-Центр» та «Моторспорт».
• Загальний стаж роботи на посаді керівника відділу складу та транспорту понад 25 років, досвід роботи з філіальною структурою.
• Досвід експлуатації та водіння річтраків Still FM-14, САТ та навантажувача Balkancar.
• Наявність рекомендаційних листів та сертифікатів.
• Одружений, донці 22 роки.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: аналітичний склад розуму, цілеспрямованість у досягненні поставлених завдань, чесність, пунктуальність, працездатність, креативність мислення, уміння приймати не стандартні рішення, уміння працювати в колективі та керувати ним, організаторські здібності.Наполегливість при досягненні мети. Витриманий. Комунікабельний. Легко навчаємий.
ХОБІ: Інструментальна музика, адміністрування BAS та 1С. Активно займаюсь громадською та волонтерською діяльністю.
Очікуваний рівень зарплатні від 30 000 грн.
Курсы, тренинги, сертификаты
Екзаменації
Комісія держнаглядохоронпраці спільно з СБУ та ВТС України.
Володимир
Володимир
Керівник відділу логістики, завсклад, адміністратор 1С
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 3 недели назад