Работал в 9 компаниях   17 лет

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Страхование, Торговля розничная / Retail, АПК (Агропромышленный комплекс), FMCG

Директор з маркетингу

КУБ Корпорація

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 месяца

09.2024 - по настоящее время

Корпорація "КУБ HoReCa Bulgaria" представлена портфелем брендів ресторанів: "Time for Wine", "Stefania", "SeaView Restaurant", "Zerno Coffee Bar", "Zerno BeerBar", Boutique Hotel "AquaView".

-Розробка, бюджетування та запуск маркетингової стратегії групи ресторанів і готелю.

-Розробка КТТ (Карти торгових територій) для визначення конкурентного потенціалу та позиціонування.

-Розробка брендбуку, логобуку і всіх key-visuals для створення єдиної концепції корпоративного бренду

-Запуск digital маркетингу, контроль присутності та робота з рекламними кабінетами порталів: META (Facebook & Instagram), Trip Advisor, Google Maps, Booking.com, Telegram.

-Запуск LSM (LocalStoreMarketing), і опрацювання всіх операційних процесів.

-Запуск рекламних кампаній 360° (від запуску OOH реклами до FacebookAds)

-Створення event-календаря (спільно з Арт-менеджером), затвердження бюджету і опрацювання рекламної комунікації.

-Розробка стратегії залучення турагентів і національних туроператорів для популяризації готелю, підвищення продажів і крос перехресних продажів ресторану.

-CRM маркетинг і розробка заходів для програми лояльності.

-PR маркетинг. Запуск іміджевих і благодійних заходів, спрямованих на підвищення рівня лояльності до брендів.

-Аналіз усіх заходів, показників маркетингових активностей для бюджетування та запуску заходів і маркетингових активностей на наступні періоди.

Директор по маркетингу

DodoPizza Armenia

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 2 месяца

06.2023 - 08.2024

-розробка та вдосконалення стратегії національного маркетингу бренду DodoPizza Armenia

-запуск національних промокампаній

-аналіз асортиментної матриці/портфельний/ABC аналіз

-ціноутворення

-META ADS/TIK TOK,

-Reels production

- робота з Geo сервісами (Google Maps etc)

- налаштування конверсійних розсилок через MobileAPP

-Кобрендінг та партнерський маркетинг

-Пошук підрядників на онлайн та офлайн рекламу. Постановка ТЗ. Укладання договорів з підрядниками та контроль підрядників;

-Робота з дизайнерами/мобілографами: пошук, ТЗ, контроль,брифування, сценарії зйомок,договори, оплати;

-Робота з перекладачами: пошук, ТЗ, контроль, договори, оплати;

-аналіз ефективності, метрик, підготовка звітів, ініціація обговорень;

-Постійний аналіз ринку та конкурентів;

-Продуктовий маркетинг: новинки, комбо, акції, знижки. Введення та виведення продуктів;

-Трейдмаркетинг всередині піцерії та оформлення;

-Ведення маркетингового календаря.

-Медіапланування

Директор Департаменту маркетингу та корпоративних комуникацій

СК UPSK

Страхование

4 года 1 месяц

04.2019 - 05.2023

OFF line

-Розробка річної стратегії маркетингу у розрізі генеральної стратегії компанії, спрямованої на: диджиталізацію страхових продуктів, підвищення впізнаваності бренду у регіонах, диверсифікацію страхового портфелю, збільшення кількості користувачів мобільного додатку.

-Маркетингова стратегія для флагманської лінійки парасолькового бренду Турбота 24/7.

-Ребрендинг мережі, розробка key-visuals всіх продуктів, гайдлайнів, брендбуку, логобука. Створення концепції POSM та мерчбука для партнерського маркетингу.

-Рестайлінг регіональних підрозділів (85% відділень пройшли рестайлінг)

-Розробка POSM матеріалів та VIP сувенірної продукції

-Production корпоративного відеоролику

-Методологічний комплекс із запуску та виведення нових продуктів за напрямами: ДМС, Майно, Корпоративне страхування.

-Імплементація PR стратегії та репутаційний маркетинг, розробка Annual Report

-Маркетингові дослідження, зокрема MVP Product test, eNPS, Mystery Shopping, HallTest.

-Організація виставок та участі компанії в Event заходах

-Запуск Trade-маркетингової стратегії для партнерів.

-Робота із зовнішньою рекламою (OOH) та радіо у рамках медіаплану

-Маркетинговий аудит, щоквартальний зріз за динамікою основних фінансових показників та диверсифікації страхового портфеля, моніторинг рейтингів компанії та частки ринку.

-річне бюджетування

-Управління Департаментом (3 особи) + зовнішній аутсорс

ON line

-Запуск діджитал стратегії присутності бренду у соціальних мережах

-Контекстна реклама, КМС, e-mail маркетинг, SEO

-Моніторинг позиціонування компанії на агрегаторах, аналіз цін конкурентів

-Запуск мобільного додатку, створення CJM

-Редизайн UI/UX корпоративного сайту

-Омніканальні розсилки (SMS, Viber, Push та зовнішні розсилки)

-Розробка та реалізація просування компанії у соціальних мережах, у т.ч робота з Facebook Ads, Google Adwords, запуск рекламних кампаній у тизерних мережах.

Корпоративні комунікації

-Побудова системи внутрішніх комунікацій

-КСВ та формування атрибутів EVP

-Внутрішній PR

-Організація team building та корпоративів

-Запуск внутрішнього порталу для навчання та корпоративної бібліотеки

Досягнення:

-Успішний запуск 7 нових програм і рекламно-комунікаційний супровід решти товарів підприємства.

-Розробка флагманської лінійки продуктів з використанням парасолькового брендингу

-Приріст трафіку на сайт +240% на місяць. Сайт у ТОП 4 у категорії «Фінанси та страхування» з приросту трафіку.

-Збільшення продажів сайту із щомісячним приростом у 20%

-Зростання бази клієнтів, завдяки створенню автоматизованих воронок захвату лідів.

-80% підрозділів пройшли ребрендинг

-Зростання конверсії +15% на місяць у каналі продажів мобільного додатка. MAU 30%, середній ARPU 1200 грн.

-Запущено внутрішній комунікаційний портал з програмами та -комунікаційною пропозицією для агентів усієї мережі

-Лендинг продуктового флагману "Турбота 24/7" виграв номінацію найкращий лендинг у категорії "Фінанси, банки та страхування"

Директор з маркетингу

НіH Foods (мережа ресторанів TATO PIZZA,Пан Карпат)

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 2 месяца

02.2018 - 04.2019

Маркетинговий менеджмент:

  • розробка операційної стратегії з маркетингу
  • створення промокалендаря маркетингових активностей
  • запуск із 0 повноцінної CRM програми. Розробка ключових метрик ефективності та просування програми лояльності.
  • трейд-маркетинг із постачальниками
  • старт рекламних активностей з ТРЦ, робота з внутрішньою рекламю.
  • проведення тендерів
  • Операційне бюджетування відділу
  • розробка корпоративної айдентики (Brandbook, Logobook, Corporate Brief)
  • контроль роботи відділу (штат+аутсорс)

Маркетинговий аналіз:

  • стратегічний аналіз компанії та бізнес модель (SWOT, GAP)
  • аналіз продажу позицій (ABC+XYZ). Визначення сезонності та сталого попиту
  • аналіз структури FC, дольовий розподіл за категоріями
  • маркетингові дослідження серед гостей
  • аналіз чеку (середній чек, пенетрація акційних товарів у чеку, довжина чека)
  • Аналіз конкурентів: локалізований, загальний.
  • Mystery Guest: повний цикл. Від створення анкети до єдиної системи зведених показників. Розробка рекомендацій щодо усунення помилок.
  • аналітика Digital показників

Маркетингові проєкти:

Запуск додаткових проєктів, спрямованих на залучення та утримання гостей, а також додаткові продажі: запуск сертифікатної програми, проекту: Банкет, дитячі пропозиції, сезонне меню, розвиток доставки.

Digital:

  • Розробка комплексної стратегії у Digital каналі (Facebook, Instagram, GMB)
  • Локальний маркетинг у GoogleMyBusiness
  • формування контент-політики по майданчиках, запуск реклами.
  • Запуск проєкту On-Line Бібліотека на движку GoogleMySite

Керівник департаменту маркетингу та реклами

ImperiaHolding (Мережа магазинів PlusMarket)

Торговля розничная / Retail

1 год 3 месяца

11.2016 - 02.2018

Маркетинговий менеджмент:

-формування департаменту з 0 (у підпорядкуванні дизайнер, менеджер з реклами, CRM-менеджер)

-операційний маркетинг

-планування стратегічного маркетингу

-операційне, стратегічне бюджетування та фін.планування (P&L, CF)

-Контроль за виконанням бюджету. Оптимізаційне бюджетування

-розробка трейд-маркетингового пакету

Маркетинговий аналіз:

-маркетинговий аудит

-SWOT, GAP-аналіз, A/B тест

-робота зі звітами AC Nielsen, Gfk

-Організація первинних маркетингових досліджень

-аналіз конкурентів, карта конкурентів

Реклама та PR:

-розробка POSM матеріалів

-PR-стратегія зі ЗМІ та галузевими порталами

-створення корпоративних брифів та написання прес-релізів

-розробка рекламних стандартів

-внутрішній PR (спільно з HR-службою)

-ATL & BTL активності, медіапланування

-Управління омніканалальними комунікаціями (SMS, Viber, E-mail)

CRM:

-аналіз, сегментування бази, RFM-аналіз

-Удосконалення та оптимізація напрямку

-запровадження показників KPI для програми лояльності

-LTV, ROI показники

-аналіз ефективності акцій та проектів

Digital:

-створення та запуск Digital-стратегії

-SMM, SERM, e-mail marketing

-запуск реклами в GoogleAdWords, FacebookAds

Бренд-маркетинг:

-NPS

-розвиток напряму HR-Brand

-безпосередня участь у проведенні рестайлінгу

ДОСЯГНЕННЯ:

-розробка проекту операційного маркетингу

-Використання комунікаційної стратегії

-безпосередня участь у відкритті понад 50 нових ТТ, рестайлінг понад 30 ТТ

-розвиток крауд-маркетингу, сталий розвиток корпоративної культури (як результат підвищення показника EVP)

-Створення пакета комунікацій для постачальників

-впроваджено на постійній основі фінансовий контроль за дотриманням та раціональним використанням бюджету

-запуск е-каталогу

-активний розвиток компанії в digital-просторі

-Успішний старт проектів: корпоративна форма, навігація, сертифікатна програма

Директор з маркетингу та реклами

Викторія Фудс (Бренд "Solopizza")

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 6 месяцев

03.2015 - 09.2016

-розробка та контроль реалізації маркетингової стратегії;

-формування та контроль виконання бюджету на маркетинг;

-управління маркетинговими дослідженнями та активностями: планування, розробка, реалізація та аналіз ефективності;

-аналітика та моніторинг ринку конкурентів, аналіз тенденцій;

-PR та іміджевий супровід діяльності компанії;

-організація та контроль забезпечення ресторанів рекламною продукцією, робота з керуючими на ресторанах з метою розробки програм зі стимулювання продажів

-Управління командою відділу, підвищення ефективності роботи відділу. (у підпорядкуванні: дизайнер, інтернет-маркетолог)

Досягнення: впровадження системи корпоративної соціальної відповідальності, збільшення обсягів продажу шляхом введення цінових акцій, підвищення лояльності в інтернет мережі (збільшення аудиторії на 25-30%). Також мною було розроблено систему оцінки сервісу для подальшого впровадження моніторингу "Таємний гість" (Mystery Guest).

PR-менеджер

«VIP CLUB VII NЕБО»

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 года

01.2011 - 01.2015

-формування PR стратегії

-розробка макетів, рекламних буклетів, POS матеріалів

контроль рекламної діяльності

-проведення та організація Event-заходів

-робота з SMM (просування та рекламування клубу в мережах VK, twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, tumbler, YouTube)

-Управління сайтом, аналіз відвідувачів у системі Google Analytics.

-робота підрядниками

-контроль корпоративних заходів

Досягнення: повністю змінено позиціонування клубу завдяки заходам PR, зростання кількості гостей клубу на 25% завдяки впровадженню постійних акцій, зростання кількості організацій корпоративних вечірок завдяки налагодженим зв'язкам з EVENT-агентством. Конкурентоспроможність клубу була безперечною і мала найвищий показник серед конкурентів, за даними результатів незалежного опитування.

Портфоліо проєкту: є

Аналітик товарних ринков

НПП "Агро-Лугань"

АПК (Агропромышленный комплекс)

3 года 1 месяц

12.2007 - 01.2011

Аналіз статистичних даних щодо обсягу врожайності:

-розрахунок сезонності, АBС аналіз, факторний аналіз обсягів продажів, аналіз товарних ринків регіону, аналіз цінових пропозицій покупців, аналіз біржових показників, аналіз еластичності цінових показників, аналіз маржинальності

Аналіз асортиментної пропозиції

-аналіз асортименту с/г культур, аналіз структури асортименту, аналіз динаміки врожайності, прогнозування

-Підготовка та участь у тендерах

Досягнення: систематизовано та структуровано статистичні дані у вигляді консолідованої інформації для прийняття управлінських рішень, та прогнозування врожайності та збуту сільськогосподарської сировини.

Асистент маркетолога

ЧП "Бондаренко"

FMCG

6 месяцев

05.2008 - 11.2008

-ціновий моніторинг конкурентів

-Робота з базою в "1С Підприємство"

-робота в пошукових системах зі збору інформації

-Контроль за випуском поліграфічної продукції

-розробка та впровадження рекламних кампаній (оффлайн)

-Створення комерційних пропозицій

Досягнення: отримано первинні навички роботи в маркетингу

Ключевая информация

  • разработка и оптимизация мобильного приложения
  • операционное управление маркетинговыми проектами
  • внутренний маркетинг и PR
  • управление рекламой, медиапланирование
  • Digital marketing, SMM, SMO, SERM
  • работа с CRM направлением (NPS, RFM analysis)
  • маркетинговый аудит
  • управление омниканальными коммуникациями
  • Process optimization (Bitrix24,Trello)
  • финансовые аспекты маркетинга P&L, A&P Budget
  • Team building
  • Advance Analysis in Excel (кореляционно-регрессионный анализ, кластерный анализ,T test, XYZ analysis)
  • Доскональное знание всего блока POSM

Учился в 3 заведениях

Нідерландський Інститут Маркетингу/International Marketing Business Academy

Міжнародна сертифікация з маркетингу "Marketing Level B" (EQF6)

Київ/Амстердам, 2019

Міжрегиональна академія управління персоналом

Міжнародний маркетинг та реклама (магістр)

Київ, 2016

Донецький Державний університет управління

Маркетинг (бакалавр)

Маріуполь, 2015

Владеет языками

Английский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Stoke on Trent college, United Kingdom

Арабский

базовый

Центр арабської мови "Салам" Київ

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Київсьа Школа Економіки (KSE)

Киев, 2020

Економіка: Аналіз ринків та споживачів

WEB PROMO EXPERT

Киев, 2020

E-Mail маркетинг

Чат боти та месенджери

Школа Маркетингу "Baggage"

Харьков, 2020

курс "Медапланування"

Оxford English School

Киев, 2018

Intensive English (Intermediate) 

LABA

Киев, 2018

Стратегічний маркетинг

School of LABMarketing | Школа практичного маркетингу

Киев, 2018

Курс:PR & Communications

School of LABMarketing | Школа практического маркетинга

Киев, 2018

Курс:Digital-маркетинг

Data Analysis Systems

Киев, 2017

 Аналіз даних та прогнозування в MS Excel

School of LABMarketing | Школа практичного маркетингу

Киев, 2017

Курс:Трейд-Маркетинг

Digital Marketing Institute of Ireland | Міжнародна академія маркетингу

Киев, 2017

Social Media Marketing (SMM)

Центр Новітніх технологій

Киев, 2016

"Рекламна графіка та креатив"

(Adobe Photoshop,Adobe Illustrator, CorelDraw)

Дополнительная информация

Личные качества

Легко навчаюсь, велике бажання розвиватись, чесність, пунктуальність, уміння працювати як у команді, так і самостійно, ініціативність, креативність, відповідальність, комунікабельність.

Компьютерные навыки

Уверенный пользователь ПК

пакет программ Microsoft Office: Word, Excel (advance), Power Point (advance), Outlook

Графика:

Adobe Photoshop (advance), Adobe Illustrator, Adobe In Design, Adobe Acrobat

Программы для автоматизации управленческих процессов:

1C

Стажировка

В течение обучения на 4-5 курсах в Донецком Государственном университете управления проходил экономико-производственную практику в должности "заместителя управляющего супермаркетом" Брусничка "" (ООО Украинский ритейл).

Научная деятельность

Міжнародна кадрова академія:

У травні 2016 року захистив кандидатську дисертацію на здобуття ступеня "Доктор економіки"

Тема: "Практичні інструменти дослідження конкурентного потенціалу компаній на ринках B2C". Рішенням атестаційної комісії надано ступінь: Доктор філософії в галузі економіки (PhD Economic)

За період навчання опубліковано 6 наукових статей присвячених маркетингу, аналізу споживчої лояльності, PR

Научно-педагогическая деятельность

Старший викладач

з 02.2016 до 04.2017 Інститут реклами, кафедра «Реклама та зв'язки з громадськістю»

Доцент кафедри

з 02.2017 до 04.2019 Інститут реклами, кафедра «Реклама та зв'язки з громадськістю»

Начитка лекцій з дисциплін:

«Рекламний менеджмент»

"Історія PR"

«Радіореклама»

«Маркетинг»

"GR менеджмент"

«Економічний аналіз»

"Економічна статистика"

Керував проєктами з курсових робіт

Автор навчальних програм з низки дисциплін

Команда

Маю власну команду: -підрядників з виготовлення POSM матеріалів, рекламних вивісок -дизайнерів -SEO,PPC фахівців

Формат роботи

Розглядаю релокейт

Олексій

Директор з маркетингу, маркетолог

Другие страны

34 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад