Працював в 9 компаніях 17 років 1 місяць
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Страхування, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), FMCG
Директор з маркетингу (short term contract)
КУБ Корпорація
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
10 місяців
02.2024 - до теперішнього часу
Корпорація "КУБ HoReCa Bulgaria" представлена портфелем брендів ресторанів: "Time for Wine", "Stefania", "SeaView Restaurant", "Zerno Coffee Bar", "Zerno BeerBar", Boutique Hotel "AquaView".
-Розробка, бюджетування та запуск маркетингової стратегії групи ресторанів і готелю.
-Розробка КТТ (Карти торгових територій) для визначення конкурентного потенціалу та позиціонуванняна ринку
-Аналіз ринку та конкурентів
-Розробка брендбуку, логобуку і всіх key-visuals для створення єдиної концепції корпоративного бренду
-Запуск з 0 комплексу digital маркетингу, контроль присутності та робота з рекламними кабінетами порталів: META (Facebook & Instagram), Trip Advisor, Google Maps, Booking.com, Telegram.
-Запровадження LSM (LocalStoreMarketing), і опрацювання всіх операційних процесів.
-Запуск рекламних кампаній 360° (від запуску OOH реклами до FacebookAds)
-Створення event-календаря (спільно з Арт-менеджером), затвердження бюджету і опрацювання рекламної комунікації.
-Розробка стратегії залучення турагентів і національних туроператорів для популяризації готелю, підвищення продажів і крос перехресних продажів ресторану.
-CRM маркетинг і розробка заходів для програми лояльності.
-PR маркетинг. Запуск іміджевих і благодійних заходів, спрямованих на підвищення рівня лояльності до брендів.
-Аналіз усіх заходів, показників маркетингових активностей для бюджетування та запуску заходів і маркетингових активностей на наступні періоди.
-Формування команди з 0. Команда відділу: SMM спеціаліст, дизайнер, event менеджер.
Директор по маркетингу
DodoPizza Armenia
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 3 місяці
11.2022 - 02.2024
-розробка та вдосконалення стратегії національного маркетингу бренду DodoPizza Armenia
-запуск національних промокампаній
-аналіз асортиментної матриці/портфельний/ABC аналіз
-ціноутворення
-META ADS/TIK TOK,
-Reels production
- робота з Geo сервісами (Google Maps etc)
- налаштування конверсійних розсилок через MobileAPP
-Кобрендінг та партнерський маркетинг
-Пошук підрядників на онлайн та офлайн рекламу. Постановка ТЗ. Укладання договорів з підрядниками та контроль підрядників;
-Робота з дизайнерами/мобілографами: пошук, ТЗ, контроль,брифування, сценарії зйомок,договори, оплати;
-Робота з перекладачами: пошук, ТЗ, контроль, договори, оплати;
-аналіз ефективності, метрик, підготовка звітів, ініціація обговорень;
-Постійний аналіз ринку та конкурентів;
-Продуктовий маркетинг: новинки, комбо, акції, знижки. Введення та виведення продуктів;
-Трейдмаркетинг всередині піцерії та оформлення;
-Ведення маркетингового календаря.
-Медіапланування
Директор Департаменту маркетингу та корпоративних комуникацій
СК UPSK
Страхування
3 роки 5 місяців
04.2019 - 09.2022
OFF line
-Розробка річної стратегії маркетингу у розрізі генеральної стратегії компанії, спрямованої на: диджиталізацію страхових продуктів, підвищення впізнаваності бренду у регіонах, диверсифікацію страхового портфелю, збільшення кількості користувачів мобільного додатку.
-Маркетингова стратегія для флагманської лінійки парасолькового бренду Турбота 24/7.
-Ребрендинг мережі, розробка key-visuals всіх продуктів, гайдлайнів, брендбуку, логобука. Створення концепції POSM та мерчбука для партнерського маркетингу.
-Рестайлінг регіональних підрозділів (85% відділень пройшли рестайлінг)
-Розробка POSM матеріалів та VIP сувенірної продукції
-Production корпоративного відеоролику
-Методологічний комплекс із запуску та виведення нових продуктів за напрямами: ДМС, Майно, Корпоративне страхування.
-Імплементація PR стратегії та репутаційний маркетинг, розробка Annual Report
-Маркетингові дослідження, зокрема MVP Product test, eNPS, Mystery Shopping, HallTest.
-Організація виставок та участі компанії в Event заходах
-Запуск Trade-маркетингової стратегії для партнерів.
-Робота із зовнішньою рекламою (OOH) та радіо у рамках медіаплану
-Маркетинговий аудит, щоквартальний зріз за динамікою основних фінансових показників та диверсифікації страхового портфеля, моніторинг рейтингів компанії та частки ринку.
-річне бюджетування
-Управління Департаментом (3 особи) + зовнішній аутсорс
ON line
-Запуск діджитал стратегії присутності бренду у соціальних мережах
-Контекстна реклама, КМС, e-mail маркетинг, SEO
-Моніторинг позиціонування компанії на агрегаторах, аналіз цін конкурентів
-Запуск мобільного додатку, створення CJM
-Редизайн UI/UX корпоративного сайту
-Омніканальні розсилки (SMS, Viber, Push та зовнішні розсилки)
-Розробка та реалізація просування компанії у соціальних мережах, у т.ч робота з Facebook Ads, Google Adwords, запуск рекламних кампаній у тизерних мережах.
Корпоративні комунікації
-Побудова системи внутрішніх комунікацій
-КСВ та формування атрибутів EVP
-Внутрішній PR
-Організація team building та корпоративів
-Запуск внутрішнього порталу для навчання та корпоративної бібліотеки
Досягнення:
-Успішний запуск 7 нових програм і рекламно-комунікаційний супровід решти товарів підприємства.
-Розробка флагманської лінійки продуктів з використанням парасолькового брендингу
-Приріст трафіку на сайт +240% на місяць. Сайт у ТОП 4 у категорії «Фінанси та страхування» з приросту трафіку.
-Збільшення продажів сайту із щомісячним приростом у 20%
-Зростання бази клієнтів, завдяки створенню автоматизованих воронок захвату лідів.
-80% підрозділів пройшли ребрендинг
-Зростання конверсії +15% на місяць у каналі продажів мобільного додатка. MAU 30%, середній ARPU 1200 грн.
-Запущено внутрішній комунікаційний портал з програмами та -комунікаційною пропозицією для агентів усієї мережі
-Лендинг продуктового флагману "Турбота 24/7" виграв номінацію найкращий лендинг у категорії "Фінанси, банки та страхування"
Директор з маркетингу
НіH Foods (мережа ресторанів TATO PIZZA,Пан Карпат)
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 2 місяці
02.2018 - 04.2019
Маркетинговий менеджмент:
- розробка операційної стратегії з маркетингу
- створення промокалендаря маркетингових активностей
- запуск із 0 повноцінної CRM програми. Розробка ключових метрик ефективності та просування програми лояльності.
- трейд-маркетинг із постачальниками
- старт рекламних активностей з ТРЦ, робота з внутрішньою рекламю.
- проведення тендерів
- Операційне бюджетування відділу
- розробка корпоративної айдентики (Brandbook, Logobook, Corporate Brief)
- контроль роботи відділу (штат+аутсорс)
Маркетинговий аналіз:
- стратегічний аналіз компанії та бізнес модель (SWOT, GAP)
- аналіз продажу позицій (ABC+XYZ). Визначення сезонності та сталого попиту
- аналіз структури FC, дольовий розподіл за категоріями
- маркетингові дослідження серед гостей
- аналіз чеку (середній чек, пенетрація акційних товарів у чеку, довжина чека)
- Аналіз конкурентів: локалізований, загальний.
- Mystery Guest: повний цикл. Від створення анкети до єдиної системи зведених показників. Розробка рекомендацій щодо усунення помилок.
- аналітика Digital показників
Маркетингові проєкти:
Запуск додаткових проєктів, спрямованих на залучення та утримання гостей, а також додаткові продажі: запуск сертифікатної програми, проекту: Банкет, дитячі пропозиції, сезонне меню, розвиток доставки.
Digital:
- Розробка комплексної стратегії у Digital каналі (Facebook, Instagram, GMB)
- Локальний маркетинг у GoogleMyBusiness
- формування контент-політики по майданчиках, запуск реклами.
- Запуск проєкту On-Line Бібліотека на движку GoogleMySite
Керівник департаменту маркетингу та реклами
ImperiaHolding (Мережа магазинів PlusMarket)
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
11.2016 - 02.2018
Маркетинговий менеджмент:
-формування департаменту з 0 (у підпорядкуванні дизайнер, менеджер з реклами, CRM-менеджер)
-операційний маркетинг
-планування стратегічного маркетингу
-операційне, стратегічне бюджетування та фін.планування (P&L, CF)
-Контроль за виконанням бюджету. Оптимізаційне бюджетування
-розробка трейд-маркетингового пакету
Маркетинговий аналіз:
-маркетинговий аудит
-SWOT, GAP-аналіз, A/B тест
-робота зі звітами AC Nielsen, Gfk
-Організація первинних маркетингових досліджень
-аналіз конкурентів, карта конкурентів
Реклама та PR:
-розробка POSM матеріалів
-PR-стратегія зі ЗМІ та галузевими порталами
-створення корпоративних брифів та написання прес-релізів
-розробка рекламних стандартів
-внутрішній PR (спільно з HR-службою)
-ATL & BTL активності, медіапланування
-Управління омніканалальними комунікаціями (SMS, Viber, E-mail)
CRM:
-аналіз, сегментування бази, RFM-аналіз
-Удосконалення та оптимізація напрямку
-запровадження показників KPI для програми лояльності
-LTV, ROI показники
-аналіз ефективності акцій та проектів
Digital:
-створення та запуск Digital-стратегії
-SMM, SERM, e-mail marketing
-запуск реклами в GoogleAdWords, FacebookAds
Бренд-маркетинг:
-NPS
-розвиток напряму HR-Brand
-безпосередня участь у проведенні рестайлінгу
ДОСЯГНЕННЯ:
-розробка проекту операційного маркетингу
-Використання комунікаційної стратегії
-безпосередня участь у відкритті понад 50 нових ТТ, рестайлінг понад 30 ТТ
-розвиток крауд-маркетингу, сталий розвиток корпоративної культури (як результат підвищення показника EVP)
-Створення пакета комунікацій для постачальників
-впроваджено на постійній основі фінансовий контроль за дотриманням та раціональним використанням бюджету
-запуск е-каталогу
-активний розвиток компанії в digital-просторі
-Успішний старт проектів: корпоративна форма, навігація, сертифікатна програма
Директор з маркетингу та реклами
Викторія Фудс (Бренд "Solopizza")
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 6 місяців
03.2015 - 09.2016
-розробка та контроль реалізації маркетингової стратегії;
-формування та контроль виконання бюджету на маркетинг;
-управління маркетинговими дослідженнями та активностями: планування, розробка, реалізація та аналіз ефективності;
-аналітика та моніторинг ринку конкурентів, аналіз тенденцій;
-PR та іміджевий супровід діяльності компанії;
-організація та контроль забезпечення ресторанів рекламною продукцією, робота з керуючими на ресторанах з метою розробки програм зі стимулювання продажів
-Управління командою відділу, підвищення ефективності роботи відділу. (у підпорядкуванні: дизайнер, інтернет-маркетолог)
Досягнення: впровадження системи корпоративної соціальної відповідальності, збільшення обсягів продажу шляхом введення цінових акцій, підвищення лояльності в інтернет мережі (збільшення аудиторії на 25-30%). Також мною було розроблено систему оцінки сервісу для подальшого впровадження моніторингу "Таємний гість" (Mystery Guest).
PR-менеджер
«VIP CLUB VII NЕБО»
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 роки
01.2011 - 01.2015
-формування PR стратегії
-розробка макетів, рекламних буклетів, POS матеріалів
контроль рекламної діяльності
-проведення та організація Event-заходів
-робота з SMM (просування та рекламування клубу в мережах VK, twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, tumbler, YouTube)
-Управління сайтом, аналіз відвідувачів у системі Google Analytics.
-робота підрядниками
-контроль корпоративних заходів
Досягнення: повністю змінено позиціонування клубу завдяки заходам PR, зростання кількості гостей клубу на 25% завдяки впровадженню постійних акцій, зростання кількості організацій корпоративних вечірок завдяки налагодженим зв'язкам з EVENT-агентством. Конкурентоспроможність клубу була безперечною і мала найвищий показник серед конкурентів, за даними результатів незалежного опитування.
Портфоліо проєкту: є
Аналітик товарних ринков
НПП "Агро-Лугань"
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 1 місяць
12.2007 - 01.2011
Аналіз статистичних даних щодо обсягу врожайності:
-розрахунок сезонності, АBС аналіз, факторний аналіз обсягів продажів, аналіз товарних ринків регіону, аналіз цінових пропозицій покупців, аналіз біржових показників, аналіз еластичності цінових показників, аналіз маржинальності
Аналіз асортиментної пропозиції
-аналіз асортименту с/г культур, аналіз структури асортименту, аналіз динаміки врожайності, прогнозування
-Підготовка та участь у тендерах
Досягнення: систематизовано та структуровано статистичні дані у вигляді консолідованої інформації для прийняття управлінських рішень, та прогнозування врожайності та збуту сільськогосподарської сировини.
Асистент маркетолога
ЧП "Бондаренко"
FMCG
6 місяців
05.2008 - 11.2008
-ціновий моніторинг конкурентів
-Робота з базою в "1С Підприємство"
-робота в пошукових системах зі збору інформації
-Контроль за випуском поліграфічної продукції
-розробка та впровадження рекламних кампаній (оффлайн)
-Створення комерційних пропозицій
Досягнення: отримано первинні навички роботи в маркетингу
Ключова інформація
- розробка та запуск мобільного додатку
- операційне керування маркетинговими проєктами
- Внутрішньо корпоративний маркетинг (HRMar)
- Медіапланування
- Digital marketing, SMM, SMO, SERM
- робота з CRM маркетингом (NPS, RFM analysis,MindBox)
- маркетинговий аудит
- управління омніканальними комунікаціями
- Process optimization (Bitrix24,Trello)
- финансовые аспекты маркетинга P&L, A&P Budget
- Team building
- Advance Analysis in Excel (кореляционно-регрессионный анализ, кластерный анализ,T test, XYZ analysis)
- досконале знання ринку рекламних матеріалів та POSM
- Робота з ПК ( Office 365, Adobe Photoshop, SimilarWeb,MindBox,Trello)
Навчався в 3 закладах
Нідерландський Інститут Маркетингу/International Marketing Business Academy
Міжнародна сертифікация з маркетингу "Marketing Level B" (EQF6)
Київ/Амстердам, 2019
Міжрегиональна академія управління персоналом
Міжнародний маркетинг та реклама (магістр)
Київ, 2016
Донецький Державний університет управління
Маркетинг (бакалавр)
Маріуполь, 2015
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Stoke on Trent college, United Kingdom
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
LABA
Ціноутворення для виробників та рітейлу
Київсьа Школа Економіки (KSE)
Економіка: Аналіз ринків та споживачів
WEB PROMO EXPERT
E-Mail маркетинг
Чат боти та месенджери
Школа Маркетингу "Baggage"
курс "Медапланування"
Оxford English School
Intensive English (Intermediate)
LABA
Стратегічний маркетинг
School of LABMarketing | Школа практичного маркетингу
Курс:PR & Communications
School of LABMarketing | Школа практического маркетинга
Курс:Digital-маркетинг
Data Analysis Systems
Аналіз даних та прогнозування в MS Excel
School of LABMarketing | Школа практичного маркетингу
Курс:Трейд-Маркетинг
Digital Marketing Institute of Ireland | Міжнародна академія маркетингу
Social Media Marketing (SMM)
Центр Новітніх технологій
"Рекламна графіка та креатив"
(Adobe Photoshop,Adobe Illustrator, CorelDraw)
Додаткова інформація
Особисті якості
Легко навчаюсь, велике бажання розвиватись, чесність, пунктуальність, уміння працювати як у команді, так і самостійно, ініціативність, креативність, відповідальність, комунікабельність.
Комп'ютерні навички
пакет программ Microsoft Office: Word, Excel (advance), Power Point (advance), Outlook
Графіка:
Adobe Photoshop (advance), Adobe Illustrator, Adobe In Design, Adobe Acrobat
Стажування
Наукова діяльність
Міжнародна кадрова академія:
У травні 2016 року захистив кандидатську дисертацію на здобуття ступеня "Доктор економіки"
Тема: "Практичні інструменти дослідження конкурентного потенціалу компаній на ринках B2C". Рішенням атестаційної комісії надано ступінь: Доктор філософії в галузі економіки (PhD Economic)
За період навчання опубліковано 6 наукових статей присвячених маркетингу, аналізу споживчої лояльності, PR
Научно-педагогическая деятельность
Старший викладач
з 02.2016 до 04.2017 Інститут реклами, кафедра «Реклама та зв'язки з громадськістю»
Доцент кафедри
з 02.2017 до 04.2019 Інститут реклами, кафедра «Реклама та зв'язки з громадськістю»
Начитка лекцій з дисциплін:
«Рекламний менеджмент»
"Історія PR"
«Радіореклама»
«Маркетинг»
"GR менеджмент"
«Економічний аналіз»
"Економічна статистика"
Керував проєктами з курсових робіт
Автор навчальних програм з низки дисциплін
Команда
-підрядників з виготовлення POSM матеріалів, рекламних вивісок
-дизайнерів
-SEO,PPC фахівців
Формат роботи
Олексій
Олексій
Директор з маркетингу, маркетолог
Інші країни
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 1 годину тому