Работала в 3 компаниях 9 лет 7 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Адміністративний помічник
BEST
Медицина и Здравоохранение
7 лет 4 месяца
08.2017 - по настоящее время
- робота зі страховими компаніями;
- спілкування з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії по Viber, електронній пошті, TextNow, FluentCloud, Zoiper (служба підтримки клієнтів);
- планування сеансів терапії, шкільних спостережень, клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії в NPA (CRM);
- відстеження оновлень, питань та запитів від терапевтів через Viber (в режимі реального часу);
- щоденні оновлення за розкладом клієнта в режимі реального часу відповідно до запитів сімей чи терапевтів;
- створення/оновлення звітів/карток відповідно до обов'язків роботи;
- контроль закінчення контракту для авторизації клієнта на послуги.
Менеджер відділу роздрібного продажу
Тайсон Компани
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 3 месяца
06.2016 - 09.2017
- забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
- планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
- поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
- контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
- контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
- проведення інвентаризації на торгових точках.
Фахівець по роботі з клієнтами
Полімерконсалтінг
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год
06.2015 - 06.2016
- оформлення первинної бухгалтерської документації (рахунків, видаткових та транспортних документів, списання ПММ);
- управління персоналом - 1 комірник та 1 водій;
- інвентаризація складу;
- організація доставки товару клієнтам;
- проведення звірок зі складом та контрагентами;
- забезпечення прийому, обліку та контролю, зберігання документів;
- супровід продажів по телефону.
Училась в 1 заведении
Одеська державна академія холоду
Факультет інформаційних технологій, спеціальність "Спеціалізовані комп'ютерні системи"
Одеса, 2009
Владеет языками
Английский
средний
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Болгарский
средний
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс "Створення презентації в PowerPoint"
Курс "EXCEL для бізнесу"
"Платформа LABA" (https://l-a-b-a.com/uk)
Курс "Економіка для неекономістів"
Coursera (https://www.coursera.org)
Курс "Організація та управління роботою офісу"
Навчальний центр "Інститут професійних технологій"
Тренінг "Мій імідж. Стратегії досягнення успіху"
Тренінг "Поетапна та ефективна робота з клієнтом"
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
- Створення презентації в PowerPoint.
- Навички роботи з CRM клієнтами.
- Впевнений користувач ПК (пакет програм MS Office, Internet, MS Outlook).
Професійні навички
- Створення презентації в PowerPoint.
- Знання касової дисципліни, первинної бухгалтерії, досвід роботи з касовим апаратом.
- Знання основ діловодства та кадрового обліку.
- Знання ділового етикету та стандартів ділового листування.
Ольга
Ольга
Дизайн презентації в PowerPoint
Одесса
Работает, но открыт для предложений
проектная работа, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 2 недели назад