Работала в 2 компаниях   9 лет

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

Таргетолог

Таргет

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

5 лет 6 месяцев

06.2019 - по настоящее время

-аналіз ринку

-створення гіпотез та їх тестування

-ретаргетинг,аналіз та масштабування

-створення рекламних креативів

Facebook ADS • Google Analytics • А/В тестування

SMM, бренд-стратег,маркетолог

smm/брендинг/стратегія

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

8 лет 11 месяцев

01.2016 - по настоящее время

Досвід роботи: більше 6 років у сферах beauty, fashion, wellness, food, education та інших.
Hard skills
Аналіз та дослідження:
-Проведення маркетингових досліджень
-Регулярний аналіз даних та ринкових трендів
-Використання аналітичних інструментів (Google Analytics, Meta Business Suite)
-Нейромаркетинг: аналіз поведінки споживачів для створення глибоких чіпляючих брендів
Комплексний маркетинг та стратегія:
-Розробка стратегій із комплексним підходом до побудови бренду та маркетингу
-Планування та реалізація етичних маркетингових кампаній, що включають різноманітні канали комунікації
-Складання детальних планів просування продукту та розробка акцій, інтеграція різних маркетингових інструментів для досягнення цілей
Брендинг та рекламні кампанії:
-Брендинг (LOVEMARK, бренд-стратегії, бренд-платформи, TOV)
-Створення брендбуку
-Створення, запуск і аналіз рекламних кампаній у Facebook та Instagram
Інструменти та контент:
• Створення контент-плану
• Робота з Canva, Trello, Notion, Miro
• Копірайтинг
• Управління командою
• Тайм-менеджмент та дотримання дедлайнів
Soft skills
-Генерація креативних ідей
-Аналітичний склад розуму
-Швидка адаптація до ринкових умов та нових трендів
-Вміння робити висновки на базі аналітики
- Вміння приймати рішення та нести за них відповідальність
-Постійне підвищення професійного рівня та відстеження актуальних трендів
Про себе
В роботі я віддаю перевагу комплексному глибокому підходу, який охоплює всі аспекти взаємодії з аудиторією.Я допомагаю брендам знаходити свою унікальність і яскравість, доносити їхню Big Idea до клієнтів. У роботі застосовую принципи LOVEMARK бренду на кожному етапі контакту з аудиторією, відкидаючи маніпулятивні методи на користь маркетингу сенсів, почуттів та екологічних продажів, які залучають лояльну аудиторію.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Училась в 2 заведениях

Международный институт моды и дизайна

Художественное образование

Харьков, 2017

Харьковский патентно-компьютерный колледж

Программирование для ЭВТ и ПК

Харьков, 2010

Владеет языками

Английский

средний

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

NOM

Київ, 2022

Створення бренду LOVEMARK на всіх етапах

SKVOT Стратегія для брендів

Харьков, 2020

Яна Іванова SMM+target

Харьков, 2017

Дополнительная информация

Свой раздел

Шукаю лише віддалену роботу тому що зараз мешкаю закордоном.

Юлія

SMM менеджер /бренд-стратег/маркетолог

Харьков

22 000 грн.

35 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад