Работала в 2 компаниях 8 лет 11 месяцев
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Таргетолог
Таргет
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
5 лет 5 месяцев
06.2019 - по настоящее время
-аналіз ринку
-створення гіпотез та їх тестування
-ретаргетинг,аналіз та масштабування
-створення рекламних креативів
Facebook ADS • Google Analytics • А/В тестування
SMM, бренд-стратег,маркетолог
smm/брендинг/стратегія
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
8 лет 10 месяцев
01.2016 - по настоящее время
Hard skills
Аналіз та дослідження:
-Проведення маркетингових досліджень
-Регулярний аналіз даних та ринкових трендів
-Використання аналітичних інструментів (Google Analytics, Meta Business Suite)
-Нейромаркетинг: аналіз поведінки споживачів для створення глибоких чіпляючих брендів
Комплексний маркетинг та стратегія:
-Розробка стратегій із комплексним підходом до побудови бренду та маркетингу
-Планування та реалізація етичних маркетингових кампаній, що включають різноманітні канали комунікації
-Складання детальних планів просування продукту та розробка акцій, інтеграція різних маркетингових інструментів для досягнення цілей
Брендинг та рекламні кампанії:
-Брендинг (LOVEMARK, бренд-стратегії, бренд-платформи, TOV)
-Створення брендбуку
-Створення, запуск і аналіз рекламних кампаній у Facebook та Instagram
Інструменти та контент:
• Створення контент-плану
• Робота з Canva, Trello, Notion, Miro
• Копірайтинг
• Управління командою
• Тайм-менеджмент та дотримання дедлайнів
Soft skills
-Генерація креативних ідей
-Аналітичний склад розуму
-Швидка адаптація до ринкових умов та нових трендів
-Вміння робити висновки на базі аналітики
- Вміння приймати рішення та нести за них відповідальність
-Постійне підвищення професійного рівня та відстеження актуальних трендів
Про себе
В роботі я віддаю перевагу комплексному глибокому підходу, який охоплює всі аспекти взаємодії з аудиторією.Я допомагаю брендам знаходити свою унікальність і яскравість, доносити їхню Big Idea до клієнтів. У роботі застосовую принципи LOVEMARK бренду на кожному етапі контакту з аудиторією, відкидаючи маніпулятивні методи на користь маркетингу сенсів, почуттів та екологічних продажів, які залучають лояльну аудиторію.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Училась в 2 заведениях
Международный институт моды и дизайна
Художественное образование
Харьков, 2017
Харьковский патентно-компьютерный колледж
Программирование для ЭВТ и ПК
Харьков, 2010
Владеет языками
Английский
средний
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
NOM
Створення бренду LOVEMARK на всіх етапах
SKVOT Стратегія для брендів
Яна Іванова SMM+target
Дополнительная информация
Свой раздел
Шукаю лише віддалену роботу тому що зараз мешкаю закордоном.
Юлія
Юлія
SMM менеджер /бренд-стратег/маркетолог
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад