Працювала в 2 компаніях   9 років

Реклама та PR-послуги

Таргетолог

Таргет

Реклама та PR-послуги

5 років 6 місяців

06.2019 - до теперішнього часу

-аналіз ринку

-створення гіпотез та їх тестування

-ретаргетинг,аналіз та масштабування

-створення рекламних креативів

Facebook ADS • Google Analytics • А/В тестування

SMM, бренд-стратег,маркетолог

smm/брендинг/стратегія

Реклама та PR-послуги

8 років 11 місяців

01.2016 - до теперішнього часу

Досвід роботи: більше 6 років у сферах beauty, fashion, wellness, food, education та інших.
Hard skills
Аналіз та дослідження:
-Проведення маркетингових досліджень
-Регулярний аналіз даних та ринкових трендів
-Використання аналітичних інструментів (Google Analytics, Meta Business Suite)
-Нейромаркетинг: аналіз поведінки споживачів для створення глибоких чіпляючих брендів
Комплексний маркетинг та стратегія:
-Розробка стратегій із комплексним підходом до побудови бренду та маркетингу
-Планування та реалізація етичних маркетингових кампаній, що включають різноманітні канали комунікації
-Складання детальних планів просування продукту та розробка акцій, інтеграція різних маркетингових інструментів для досягнення цілей
Брендинг та рекламні кампанії:
-Брендинг (LOVEMARK, бренд-стратегії, бренд-платформи, TOV)
-Створення брендбуку
-Створення, запуск і аналіз рекламних кампаній у Facebook та Instagram
Інструменти та контент:
• Створення контент-плану
• Робота з Canva, Trello, Notion, Miro
• Копірайтинг
• Управління командою
• Тайм-менеджмент та дотримання дедлайнів
Soft skills
-Генерація креативних ідей
-Аналітичний склад розуму
-Швидка адаптація до ринкових умов та нових трендів
-Вміння робити висновки на базі аналітики
- Вміння приймати рішення та нести за них відповідальність
-Постійне підвищення професійного рівня та відстеження актуальних трендів
Про себе
В роботі я віддаю перевагу комплексному глибокому підходу, який охоплює всі аспекти взаємодії з аудиторією.Я допомагаю брендам знаходити свою унікальність і яскравість, доносити їхню Big Idea до клієнтів. У роботі застосовую принципи LOVEMARK бренду на кожному етапі контакту з аудиторією, відкидаючи маніпулятивні методи на користь маркетингу сенсів, почуттів та екологічних продажів, які залучають лояльну аудиторію.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Навчалась в 2 закладах

Международный институт моды и дизайна

Художественное образование

Харьков, 2017

Харьковский патентно-компьютерный колледж

Программирование для ЭВТ и ПК

Харьков, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

NOM

Київ, 2022

Створення бренду LOVEMARK на всіх етапах

SKVOT Стратегія для брендів

Харьков, 2020

Яна Іванова SMM+target

Харьков, 2017

Додаткова інформація

Свой раздел

Шукаю лише віддалену роботу тому що зараз мешкаю закордоном.

Юлія

SMM менеджер /бренд-стратег/маркетолог

Харків

22 000 грн.

35 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому