Работала в 5 компаниях   12 лет 11 месяцев

Медицина и Здравоохранение, Торговля розничная / Retail, Государственный сектор

Менеджер персоналу

Medicover

Медицина и Здравоохранение

1 год 1 месяц

04.2023 - по настоящее время

- участь у створенні нормативно-методичної бази управління персоналом та практичному впровадженні методичних та нормативних розробок уніфікованими формами первинної облікової документації.•- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівника служби.- видача довідок про теперішню та минулу трудову діяльність працівників.-внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух до бази даних (1С: кадри), стежити за її своєчасним оновленням та поповненням.-проведення підрахунку трудового стажу.- ведення обліку працюючих інвалідів.-видача довідок, обхідних листів, трудових книжок, іншу документацію на вимогу.-оформлення відпусток працівників.-складання статистичної звітністі з кадрових питань.-контроль за дотриманням трудового законодавства у роботі з персоналом.-контроль за виконанням керівниками підрозділів постанов, наказів та розпоряджень з питань роботи з кадрами.- складання встановленої звітністі з обліку особового складу та роботи з персоналу.

Інспектор з кадрів

Лео Кераміка, ПП

Торговля розничная / Retail

4 года 10 месяцев

05.2018 - 03.2023

  • ведення кадрового діловодства в повному обсязі (1С:Підприємство 8.3);
  • оформлення документів при прийомі, переведенні, звільненні працівників згідно КзпП України;
  • оформлення листів тимчасової непрацездатності;
  • заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
  • оформлення відпусток;
  • підготовка довідок за запитами співробітників;
  • ведення особових справ співробітників;
  • ведення штатного розпису та внесення змін до нього;
  • робота з ДФСУ (повідомлення про прийняття на роботу MEDOC)

Старший інспектор відділу кадрів

ЛННБУ ім.В.Стефаника

Государственный сектор

2 года

07.2015 - 07.2017

Обовя'зки:

  • оформлення прийому,переводу на інші посади та звільнення працівників згідно з трудовим законодавством,положеннями,інструкціями і наказами генерального директора;
  • формування і ведення особових справ працівників,внесення до них змін,що відбуваються у трудовій діяльності;
  • проведення підрахунку стажу праці,видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність співробітників;
  • облік надання відпусток працівникам;
  • вивчення руху та причин плинності кадрів;
  • ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання.Підготовка документів для здавання до державного архіву;
  • допомога у складанні встановленої звітності по роботі з кадрами;
  • робота з центром зайнятості
  • робота з ДФСУ (повідомлення про прийняття на роботу MEDOC)
  • виконання обов'язків начальника відділу кадрів на час його тимчасової відсутності(відпустка, відрядження тощо).

Архіваріус(за сумісництвом)

ЛННБУ ім.В.Стефаника

Государственный сектор

2 года

07.2015 - 07.2017

Обов'язки:

Проведення роботи з ведення архівної справи в установі.

  • Організація і забезпечення зберігання документів, які надійшли до архіву.
  • Забезпечення зберігання документів, які надійшли до архіву.
  • Приймання та реєстрація документів, які надійшли на зберігання, від структурних підрозділів, роботу з якими у діловодстві закінчено.
  • Перевірка правильності формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву.
  • Систематизація і розміщення справ, ведення їх обліку
  • Стеження за станом документів, своєчасним їх відновленням, додержанням у приміщеннях архіву умов, необхідних для забезпечення їх збереження.
  • Видача архівних копій та документів, підготовка необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.

Співробітник бібліотеки

ЛННБ України ім.В.Стефаника

Государственный сектор

4 года 9 месяцев

10.2010 - 07.2015

- Виконання вимог користувачів у сховищах відділу;

- Прийом супровідних листів та вимог користувачів,здійснення їх обліку;

- Документальна перевірка фонду на наявність;

- Перевірка фонду на правильність розстановки, виявлення заборгованості;

- Переміщення фонду, оформлення видань після оправи;

- Участь у зборі статистичних матеріалів при проведенні наукових досліджень у секторі;

- Формування електронного каталогу відділу;

- Ведення індивідуального обліку роботи.

Училась в 2 заведениях

ЛНУ ім.І.Франка

Економіст,спеціаліст з фінансів.(Фінансово-економічний факультет)

Львів,Україна, 2014

ЛНАУ Вишнянський АК

Бухгалтер

с.Вишня,р-н Городоцький,Україна, 2010

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Word, Excel, Internet, ел. пошта, 1С:Підприємство 8.3, Medoc

Оксана Михайлівна

HR- manager

Львов

30 000 грн.

32 года

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, в офисе/на месте

Обновлено 3 недели назад