Працювала в 5 компаніях 12 років 11 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор
Менеджер персоналу
Medicover
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 1 місяць
04.2023 - до теперішнього часу
- участь у створенні нормативно-методичної бази управління персоналом та практичному впровадженні методичних та нормативних розробок уніфікованими формами первинної облікової документації.•- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівника служби.- видача довідок про теперішню та минулу трудову діяльність працівників.-внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух до бази даних (1С: кадри), стежити за її своєчасним оновленням та поповненням.-проведення підрахунку трудового стажу.- ведення обліку працюючих інвалідів.-видача довідок, обхідних листів, трудових книжок, іншу документацію на вимогу.-оформлення відпусток працівників.-складання статистичної звітністі з кадрових питань.-контроль за дотриманням трудового законодавства у роботі з персоналом.-контроль за виконанням керівниками підрозділів постанов, наказів та розпоряджень з питань роботи з кадрами.- складання встановленої звітністі з обліку особового складу та роботи з персоналу.
Інспектор з кадрів
Лео Кераміка, ПП
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 10 місяців
05.2018 - 03.2023
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі (1С:Підприємство 8.3);
- оформлення документів при прийомі, переведенні, звільненні працівників згідно КзпП України;
- оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- оформлення відпусток;
- підготовка довідок за запитами співробітників;
- ведення особових справ співробітників;
- ведення штатного розпису та внесення змін до нього;
- робота з ДФСУ (повідомлення про прийняття на роботу MEDOC)
Старший інспектор відділу кадрів
ЛННБУ ім.В.Стефаника
Державний сектор
2 роки
07.2015 - 07.2017
Обовя'зки:
- оформлення прийому,переводу на інші посади та звільнення працівників згідно з трудовим законодавством,положеннями,інструкціями і наказами генерального директора;
- формування і ведення особових справ працівників,внесення до них змін,що відбуваються у трудовій діяльності;
- проведення підрахунку стажу праці,видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність співробітників;
- облік надання відпусток працівникам;
- вивчення руху та причин плинності кадрів;
- ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання.Підготовка документів для здавання до державного архіву;
- допомога у складанні встановленої звітності по роботі з кадрами;
- робота з центром зайнятості
- робота з ДФСУ (повідомлення про прийняття на роботу MEDOC)
- виконання обов'язків начальника відділу кадрів на час його тимчасової відсутності(відпустка, відрядження тощо).
Архіваріус(за сумісництвом)
ЛННБУ ім.В.Стефаника
Державний сектор
2 роки
07.2015 - 07.2017
Обов'язки:
Проведення роботи з ведення архівної справи в установі.
- Організація і забезпечення зберігання документів, які надійшли до архіву.
- Забезпечення зберігання документів, які надійшли до архіву.
- Приймання та реєстрація документів, які надійшли на зберігання, від структурних підрозділів, роботу з якими у діловодстві закінчено.
- Перевірка правильності формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву.
- Систематизація і розміщення справ, ведення їх обліку
- Стеження за станом документів, своєчасним їх відновленням, додержанням у приміщеннях архіву умов, необхідних для забезпечення їх збереження.
- Видача архівних копій та документів, підготовка необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.
Співробітник бібліотеки
ЛННБ України ім.В.Стефаника
Державний сектор
4 роки 9 місяців
10.2010 - 07.2015
- Прийом супровідних листів та вимог користувачів,здійснення їх обліку;
- Документальна перевірка фонду на наявність;
- Перевірка фонду на правильність розстановки, виявлення заборгованості;
- Переміщення фонду, оформлення видань після оправи;
- Участь у зборі статистичних матеріалів при проведенні наукових досліджень у секторі;
- Формування електронного каталогу відділу;
- Ведення індивідуального обліку роботи.
Навчалась в 2 закладах
ЛНУ ім.І.Франка
Економіст,спеціаліст з фінансів.(Фінансово-економічний факультет)
Львів,Україна, 2014
ЛНАУ Вишнянський АК
Бухгалтер
с.Вишня,р-н Городоцький,Україна, 2010
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Word, Excel, Internet, ел. пошта, 1С:Підприємство 8.3, Medoc
Оксана Михайлівна
Оксана Михайлівна
HR- manager
Львів
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому