Работал в 10 компаниях   15 лет 4 месяца

Образование, Другое, Финансовые услуги, Консалтинг / Аудит, Промышленность и Производство, Банки

FP&A Manager

Laba Group

Образование

1 год 2 месяца

12.2022 - 02.2024

Основні виконувані завдання:

  • Організація процесу бюджетування;
  • Фінансовий аналіз діяльності компаній;Фінансове планування діяльності компанії;
  • Розробка та підготовка управлінської фінансової звітності у відповідності;
  • Консультування з питань організації процесу фінансового обліку з нуля;

Досягнення:

  • Покращення якості бухгалтерського обліку;
  • Уніфікація бухгалтерського обліку на всіх підприємствах групи;
  • Розробка управлінської звітсності;
  • Зменшення часу на підготовку управлінської звітності.

Free-lance Finance Manager

Free-lance

Другое

2 года 1 месяц

11.2020 - 12.2022

Сфери діяльності компаній:

Торгівля медичними препаратами, digital marketing, імпорт обладнання, компанії FinTech.

Основні виконувані завдання:

  • Комплексний фінансовий менеджмент, фінансовий аналіз діяльності компаній;
  • Фінансове планування діяльності компанії та розробка фінансових моделей;
  • Підготовка річної фінансової звітності у відповідності до МСФЗ та комунікація із зовнішніми аудиторами;
  • Консультування з питань організації процесу фінансового обліку з нуля;

Регіональний фінансовий директор

Aventus Group

Финансовые услуги

6 месяцев

03.2020 - 09.2020

Профіль бізнесу компанії:Компанія FinTech, що працює в галузі інтернет-кредитування, PDL кредитування, фінансової оренди автомобілів.

Основні виконувані обов'язки:

  • Структурування міжнародних угод та управління грошовими потоками, в т.ч. через КІФ;
  • Оптимізація податкового навантаження у країнах діяльності в рамках чинного законодавства;
  • Управління діяльністю головних бухгалтерів підзвітних компаній;
  • Організовано процесу підготовки, контролю та подачі офіційної фінансової звітності;
  • Організація процесу аудиту фінансової звітності за МСФЗ у підзвітних кампаніях;
  • Організація і контроль процесу інтеграції програм бухгалтерського обліку з кредитним програмним забезпеченням.

Основні досягнення:

Розпочато та успішно завершено проект інтеграції бухгалтерського програмного забезпечення із програмним забезпеченням для кредитування (Російська група компаній), що забезпечує точну та своєчасну подачу звітність перед державним органам. Точна та якісна інформаційна база даних бухгалтерського обліку, підготовлена для подальшої інтеграції з системами BI аналітики та онлайн моніторингу фінансового стану та результатів діяльності компаній.

Керівник фінансового відділу

Компанія, що працює у галузі FinTech

Финансовые услуги

2 года 11 месяцев

04.2017 - 03.2020

Профіль бізнесу компанії:

Багатонаціональна FinTech компанія, що працює в галузі Інтернет-маркетингу, міжнародних платежів та торгових платформ FOREX.

Основні виконувані обов'язки:

  • Управління фінансовим відділом;
  • Організація процесу підготовки фінансової звітності та процедур контролю в існуючих та новостворених компаніях згідно з МСФЗ;
  • Співпраця з аудиторами та аутсорсинговими бухгалтерськими компаніями для забезпечення підготовки та подачі звітності іноземних компаній у відповідні державні установи;
  • Організація процесу звірки розрахунків з постачальниками та платіжними системами;
  • Участь в процессі відкриття банківських рахунків компаній-нерезидентів;
  • Організація процесу роботи з комплаєнс запитами банків;
  • Організація інформаційного забезпечення керівництва та інших внутрішніх клієнтів в частині фінансової інформації, включаючи фінансовий аналіз та запити на вимогу.

Основні досягнення: Організована робота фінансового відділу з «0» в умовах відсутності довідкової інформації та відпрацьованих практик. Операційні процеси відділу було побудовано с використанням SAP Business One та програмного забезпечення обробки заявок, щоб забезпечити точність облікових даних та своєчасність погодження рахунків-фактур для платежів. Головне досягнення - високоорганізована професійна команда аналітиків та бухгалтерів, яка діяла як єдиний організм навіть у разі відсутності керівництва. Майже нульова текучість персоналу за 2 роки роботи.

Зовнішній аудитор

ТОВ «БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА»

Консалтинг / Аудит

2 года 7 месяцев

02.2015 - 09.2017

Працюючи фріланс керівником аудиторських проектів в Україні та Казахстані за контрактом, успішно закінчив ряд проектів клієнтів, що працюють в сфері автопродажу, сільському господарстві та електроенергетиці. Основні досягнення за результатами даних проектів це удосконалення навичок швидкої адаптації до змін колективу та корпоративної культури.

Старший консультант (відділ CFO services)

Deloitte Ukraine

Консалтинг / Аудит

3 месяца

11.2014 - 02.2015

Брав участь у проекті по впровадження процесу підготовки та консолідації фінансової звітності за МСФЗ для одного з провідних аграрних виробників Республіки Білорусь. В рамках проекту вів переговори з персоналом клієнта щодо вимог до фінансової звітності, аналізував процес бухгалтерського обліку операцій та технічні вимоги до облікової системи, розробляв трансформаційні пакети для підготовки фінансової звітності всіма компаніями групи. Трансформаційні пакети розроблялися на базі MS Excel та VBA.

Основні досягнення проекту:

  • Зменшено витрати часу для підготовки групової фінансової звітності з трьох місяців до трьох тижнів.
  • Так як функція підготовки групової фінансової звітності має бути передано від аудиторської компанії відділу фінансового контролінгу, це привело до зменшення вартості підготовки групової фінансової звітності.
  • Покращено якість фінансової інформації, що готується для кредиторів.

Керівник відділу фінансової звітності за МСФЗ

Групі компаній «Юнігран»

Промышленность и Производство

2 года

08.2012 - 08.2014

Основні виконувані обов'язки:

  • Контроль ведення фінансового обліку, підготовки фінансової звітності та ризик менеджменту.
  • Підготовка консолідованої фінансової звітності групи компанії згідно вимог МСФЗ на квартальній та річні основі.
  • Керівництво процесом аудиту річної та проміжної фінансової звітності групи компаній.
  • Моніторинг всіх рахунків та книг, бухгалтерського обліку та процесу звітності, а також контроль на предмет відповідності бухгалтерського обліку ПСБ(о), МСФЗ та чинному законодавству.
  • Консультування працівників бухгалтерії по питаннях бухгалтерського обліку та звітності, а також підтримка при закритті звітного періоду.
  • Організація підготовки місячної, квартальної та річної управлінської звітності, аналітичної інформації для кредиторів та інших звітів на вимогу керівництва.
  • Робота з програмними інтеграторами по питаннях бухгалтерського обліку та внутрішніх контролів.

Вибрані досягнення включають:

  • Розробив та впровадив групову облікову політику відповідно до вимог МСФЗ та брав участь в удосконалення процесу управлінського обліку та бюджетування.
  • Ініціював проект впровадження уніфікованої облікової та ERP системи де виконував роль методолога. Інтеграція успішно завершена.
  • Розробив та автоматизував регулярні управлінські звіти, звіти які використовуються для компіляції групової фінансової звітності та звіти, що надаються кредиторам.
  • Впровадженні інновації та зміни в обліковий процес дали можливість зменшити річні витрати на аудит на 30 %, витрати на бухгалтерський облік мінімум на 20% та покращити якість управлінської інформації.

Старший аудитор

ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН»

Консалтинг / Аудит

7 месяцев

01.2012 - 08.2012

Основні виконувані обов'язки:

  • Планування та проводення аудиту фінансової звітності компаній за МСФЗ, які працюють в різних галузях, включаючи автомобільну, будівництво та виробництво.
  • Здійснення компіляції та консолідації фінансової звітності клієнтів у відповідності до МСФЗ.
  • Представлення результатів аудиту та консультаційних послуг на розгляд правління, аудиторському комітету та акціонерів клієнта.
  • Розроблення технічних рекомендацій клієнтам щодо підготовки та представлення фінансової звітності, усунення виявлених недоліків в обліку та системі внутрішнього контролю, а також контроль впровадження запропонованих рекомендацій.
  • Навчання молодшого персоналу.

Основні досягнення представленні наступним:

  • Допоміг організувати роботу відділу аудиту в новостворені аудиторській під брендом Grant Thornton в частині навчання персоналу та обміну досвідом.
  • Успішно закінчив чотири великих аудиторських проекти.

Зовнішній аудитор

KPMG

Консалтинг / Аудит

1 год 11 месяцев

02.2010 - 01.2012

Брав участь в аудиторських проектах на підприємствах в різних галузях промисловості, таких як банківська справа, будівництво, сільське господарство та виробництво. Допомагав керівнику проекту у плануванні аудиторських завдань і розробці аудиторських процедур. Виконував аудиторські процедури, визначені керівником проекту. Готував проекти фінансової звітності за МСФЗ. Проводив навчання молодшого персоналу. Успішно завершив більше 15 проектів, в основному в галузі банківської справи та виробництва.

Внутрішній аудитор

ProCredit Bank Ukraine

Банки

1 год 4 месяца

09.2008 - 01.2010

Основні виконувані обов'язки:

  • Організація та здійснення аудиторських перевірок відділень, підрозділів та бізнес-процесів банку у відповідності до вимог Міжнародних стандартів внутрішнього аудиту.
  • Проведення аналізу системи внутрішнього контролю та аналіз бізнес-процесів на їх відповідность світовим практикам / вимогам законодавства, та розроблення пропозицій щодо їх удосконалення.
  • Представлення звітів внутрішнього аудиту до розгляду на Аудиторському комітеті та проведення нагляду за впровадженням відповідних рішень.
  • Участь в розробці і впровадженні нових банківських продуктів, бізнес-процесів та розробці системи управлінського обліку.

Основні досягнення наступні:

  • Ініціював та впровадив удосконалення в процедуру по боротьбі з відмиванням коштів отриманих злочинним шляхом визначеної регулятивними нормами FATF, направленими на елімінування ризику не виявлення та звітування нелегальних операцій;
  • Ініціював та впровадив удосконалення в бізнес-процеси відділу Казначейства;
  • Ініціював та впровадив удосконалення в бізнес-процеси пов'язані з обігом готівки, що надало змогу уникнути випадків шахрайства до мінімального рівня, а також ефективність роботи каси.

Ключевая информация

Моя робота у відомих аудиторських компаніях допомогла мені отримати глибокі знання у галузі фінансового обліку та знання бізнесу компаній, з якими я працював. Цей досвід став основою мого подальшого кар'єрного зростання.

Розробка та впровадження групової облікової політики на базі ERP систем дозволила мені покращити якість інформації, що використовується для цілей управління, та ефективність використання ресурсів компанії у своїх роботодавців. Крім того, це дало мені можливість практично реалізувати ідей, сформованих під час роботи у внутрішньому та зовнішньому аудиті та вивченні АССА.

Робота у високодинамічних та інноваційних FinTech компаніях допомогла покращити мої навички управління, взявши на себе додаткову відповідальність та розширивши мої професійні можливості, дотримуючись кредо "Все можливо".

Основний галузевий досвід

  • Сільське господарство
  • Банківська діяльність
  • Будівництво
  • Автомобільна промисловість
  • Енергетика
  • FinTech
  • EdTech

Учился в 1 заведении

Міжрегіональна Академія управління персоналом

факультет міжнародної економіки та фінансів

Київ, Україна, 2006

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Арабский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

АССА

Київ, Україна, 2014

ACCA member

Дополнительная информация

Професійні якості

  • Вагомий досвід аудиту та підготовки фінансової звітності у відповідності до МСФЗ, підприємств що працюють у сфері фінансів, інвестицій, молочної промисловості та сільського господарства.

  • Ґрунтовні знання та навички принципів та процедур бухгалтерського обліку.

  • Ґрунтовні знання та навички фінансового та інвестиційного аналізу.

  • Вміння працювати з великими базами даних та проводити їх комплексний аналіз.

  • Впевнений користувач пакету програм MS Office, 1С та ін.

Особисті риси

  • Добрі лідерські та управлінські здібності;
  • Націленість на результат та само мотивація;
  • Добрі аналітичні, комунікативні та презентаційні здібності;
  • Здатність працювати як незалежно так і в команді;
  • Вміння швидко налагоджувати ефективні робочі взаємозв'язки з колегами та персоналом клієнта;
  • Готовність працювати під тиском та виконувати завдання в стислі строки;

Сергій Петрович

CFO / Керівник відділу фінансового контролінгу / FP&A manager

Киев

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад