Работала в 5 компаниях   16 лет 10 месяцев

Государственный сектор, Финансовые услуги, Юридические услуги, Строительство, Консалтинг / Аудит

Заступник міністра юстиції

Міністерство юстиції України

Государственный сектор

5 лет 2 месяца

09.2019 - 10.2024

Заступник Міністра юстиції України (формування та реалізація державної політики в сфері виконання кримінальних покарань). Забезпечення реалізації пенітенціарної реформи в Україні – наймасштабнішої реформи в сфері кримінальної юстиції України.Координація роботи територіальних органів юстиції, більше 100 державних установ (слідчі ізолятори, в’язниці, табори для військовополонених ворогів, органи пробації), більше 100 державних підприємств, 27000 персоналу, 50000 підопічних у місцях несвободи і 60000 – на пробаціі.Завершене реформування системи закупівель для потреб Державної кримінально-виконавчої служби: продукти харчування, речове майно, предмети гігієни, комунальні послуги, ремонти та нове будівництво. Перехід на Прозоро маркет, відповідне законодавче вдосконалення процедур, навчання персоналу, формування політики закупівель, розробки стандартів і вимог до технічних завдань та договорів, ефективна комунікація з ринком. Ця робота великої команди на чолі із Міністром юстиції України призвели до побудови абсолютно прозорих закупівель за ринковими цінами різних видів товарів та послуг у великих обсягах, що призводило до економії десятків мільйонів гривень щороку, які були перенаправлені на дофінансування системи.Реформування законодавчого регулювання сфери виконання покарань та функціонування місць несвободи, розширення альтернативних позбавленню волі видів кримінальних покарань, розвиток пробації в Україні, цифровізація процесів, пошук фінансування, в тому числі розкриття внутрішніх резервів: оптимізація системи органів та установ, приватизація в’язниць (вперше в історії України!), запровадження проектів платних послуг в СІЗО та у в’язницях (вперше в історії України!), оптимізація структури державних підприємств і вихід на прибуткову діяльність, залучення бізнесу та органів місцевого самоврядування до співпраці, робота із благодійними організаціями та проєктами міжнародної технічної допомоги, гуманізація та впровадження гідного поводження з людьми, які в конфлікті з законом, забезпечення неухильного дотримання Україною зобов’язань Женевських конвенцій щодо поводження із військовополоненими, реформа медичного супроводу, зміна якості інфраструктури в’язниць, побудова нових корпусів, розробка проектно-кошторисних документів для будівництва сучасних в’язниць та СІЗО, впровадження проекту «мобілізації засуджених», комунікація реформи тощо. Управління системою у найважчі для реформування періоди: період пандемії та повномасштабне вторгнення росії, утримання контролю та організація допомоги прифронтовим регіонам, екстремальна евакуація людей, створення дільниць та таборів для військовополонених ворогів. Співпраця із військовими в різних сферах, де можна бути корисною та наблизити перемогу України.

Директор Центральної філії, Начальник управління врегулювання збитків та контролю виплат

УСК ГАРАНТ-АВТО

Финансовые услуги

7 лет 9 месяцев

09.2006 - 05.2014

З жовтня 2013р. - Директор Центральної філії ПАТ «УСК «ГАРАНТ-АВТО

З березня 2014 - Начальник управління врегулювання страхових подій та контролю виплат (за сумісництвом).

Виконувана робота: загальне керівництво найбільшою філією Компанії, організація роботи відділень та точок продажу, співробітництво з посередниками фінансових послуг, ведення корпоративних клієнтів, виконання плану продажів страхових продуктів, організація та контроль роботи підлеглих, бюджетна робота підрозділу. За сумісництвом - Начальник управління правового забезпечення ПАТ «УСК «ГАРАНТ-АВТО.

В структурі Центральної філії 7 департаментів страхування (відділень страхування), розташовані у м. Києві, загальна кількість працюючих 70 чоловік, у структурі доходів компанії філія складає 25%, філія спеціалізувалась на роздрібних ринкових клієнтах, а також займалась обслуговуванням корпоративних клієнтів філії.

Керівництво системою врегулювання подій в Компанії, адміністрування процесами та персоналом, налагодження взаємозв'язків між підрозділами Компанії, філіями, дирекціями, департаментами іншими управліннями тощо. Контроль за мінімізацією збитковості. Забезпечення звітності процесу врегулювання та виплат. Робота із скаргами та заявами клієнтів. Представництво інтересів Компанії перед контролюючими органами. Забезпечення контролю над виплатами страхового відшкодування Компанії.

З січня 2011р. - Виконавчий директор з правових питань, Начальник управління правового забезпечення господарської діяльності ПАТ «УСК «ГАРАНТ-АВТО».

Виконувана робота: ведення всіх юридичних напрямків роботи Компанії.

Представництво Компанії у НКЦПФБ, НКРРФП, Антимонопольний комітет, Фонд державного майна, організація, проведення загальних зборів акціонерів, проведення де матеріалізації акцій, в т.ч. акцій на пред'явника, забезпечення здійснення всіх необхідних реєстраційних дій, юридичне супроводження роботи структурних відокремлених підрозділів - філій, їх реорганізація у невідокремлені безбалансові підрозділи, супроводження врегулювання збитків. Публікація статей, як експерта галузі, у різних виданнях з консультаціями, порадами, аналізом законодавства в сфері страхування.

Очолюване управління у своєму складі мало 12 безпосередньо підпорядкованих осіб та керівництво юристами у регіональних філіях (35 філій).

З вересеня 2006р.- робота юриста на різних посадах ПАТ «УСК «ГАРАНТ-АВТО» ( ВАТ "УСК "Дженералі Гарант"). Виконувана робота: юридичне представництво компанії у судах різних інстанцій, організація процесу врегулювання страхових подій, узгодження регресних справ, узгодження зменшень та відмов у виплатах, досудові переговори та консультації із клієнтами.

Інші місця роботи:

Серпень 2005р. - серпень 2006р. - ведення справ ЗАТ "Транснафтопереробка" та ДП "Нафта" у судових інстанціях з питань трудового законодавства та господарської діяльності підприємств.

Юрист

СПД Висоцька

Юридические услуги

3 года 1 месяц

12.2002 - 12.2005

Січень 2003р.- 2004р. - ТОВ „Дагарт" за договором про надання юридичних послуг із суб'єктом підприємницької діяльності. Юридичне обслуговування господарської діяльності. Виконувана робота: реєстрація та перереєстрація підприємства, створення дочірнього підприємства, складання проектів договорів, ведення переговорів, надання юридичних консультацій посадовим особам підприємства.

Січень 2003р. - 2004р. - ВАТ „Укрнафтохімпроект" за договором про надання юридичних послуг із суб'єктом підприємницької діяльності. Юридичне обслуговування господарської діяльності. Виконувана робота: організаційно-реєтраційна робота (в т.ч. отримання дозволів, ліцензій), договірна робота, підготовка документів для розгляду у Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України, надання юридичних консультацій, рекомендацій та пропозицій при здійсненні господарської діяльності.

Лютий 2003р. - квітень 2003р. - ТОВ „Магістри та партнери" за договором про надання юридичних послуг із суб'єктом підприємницької діяльності. Виконувана робота: надання юридичних консультацій з питань обігу цінних паперів в Україні, складання проектів документів для випуску та розміщення облігацій.

Грудень 2002 р. отримання Свідоцтва про реєстрацію фізичної особи як суб'єкта підприємницької діяльності. Вид діяльності надання юридичних послуг.

Березень 2001р.- лютий 2002р. - представництво інтересів ПП „Юджин" у Господарському суді м. Києва (предмет спору дострокове розірвання договору оренди державного майна).

Квітень 1999р.-березень2001р. - ТОВ "Виконавча компанія "АБАКУС", посада - юрист. Представництво інтересів у ВАС України ВАТ "НПК-Галичина", надання юридичних послуг ВАТ "Івано-Франківськцемент".

Юрист

Підводтрубопровід

Строительство

1 год 11 месяцев

10.2003 - 08.2005

Виконувана робота: юридичне супроводження та забезпечення господарської діяльності акціонерного товариства, будівництва та часткової реконструкції будівлі.

Юрист

Кредит-Рейтинг

Консалтинг / Аудит

2 года 7 месяцев

02.2002 - 08.2004

Виконувана робота: здійснення аналітичних висновків щодо правомірності створення та діяльності об'єктів рейтингування (підприємств, установ, організацій) для засідань рейтингового комітету, а також правового аналізу порядку випуску боргових інструментів при визначення рейтингу окремих боргових інструментів. Серед клієнтів вищезазначеного рейтингового агентства найбільші банки, страхові компанії, великі виробничі підприємства, які отримують кредитний рейтинг. Ведення справ рейтингового агентства.

Ключевая информация

  • Більше 20 років досвіду у юриспруденції та фінансах.
  • Формування та реалізація державної політики в сфері виконання кримінальних покарань;
  • Ефективне управління системою, в тому числі, в кризових ситуаціях;Високі організаторські та комунікативні здібності.
  • Ефективне управління виробничо-господарською діяльністю, «на результат»;
  • Робота в режимі багатозадачності, високі організаторські здібності;
  • Стресостійкість та вміння виходити з конфліктних ситуацій;
  • Проведення переговорів найрізноманітніших рівнів;
  • Вміння презентувати та доносити інформацію, переконувати аудиторію, захищати інтереси;
  • Розроблляти та реалізовувати правові стратегії;
  • Організація управлінського обліку, фінансове планування, бюджетування, оптимізація видатків;
  • Розробка та реалізація антикризових програм, управління в умовах обмежених ресурсів та\або протидії третіх осіб;
  • Впровадження інвестиційних проектів, реалізація проектів «з нуля», створення ефективної команди, навчання персоналу;

Поєднання юридичної та фінансової компетенції, постійне навчання та самовдосконалення вмінь та навичок, уважна до теорії, вміння розібрати ситуації до деталей, досвід роботи від найнижчої ланки в сфері права до стратегічного керівництва політикою, вивчення психології партнерів та контрагентів, досвід управління великими та малими колективами, досвід захисту інтересів в судах та перед контролюючими органами, успішна реформа державної політики в сфері виконання кримінальних покарань, маючи досвід запуску проектів та створення підрозділів Компаній «з нуля», довід створення та навчання ефектної команди однодумців, високі лідерські якості, претендую на керівну відповідальну посаду Компанії з високим рівнем винагороди.

Училась в 4 заведениях

Аспен інститут Київ

Безпека суспільства

2024

Київський національнй університет технології та дизайну Інститут післядипломної світи

фінанси

2005

Міжнародніа кадрова академія міжрегіональної академії управління персоналом

філософія права

2004

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

правознавство, юридичний факультет

2003

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

УКРГАЗБАНК

Киев, 2018

Фінансування "Зелених проектів"

Свідоцтво

Київ, 2008

Аварійного комісара

Свідоцтво про підвищення кваліфікації

Київ, 2001

за спеціальністю "Бухгалтер"

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

категорія "В"

Олена Володимирівна

Керівник компанії

Киев

100 000 грн

45 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад