Работала в 8 компаниях   11 лет 2 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Промышленность и Производство, Телекоммуникации / Связь, Недвижимость и Девелопмент, Услуги для населения - другое

Оператор інформаційно-довідковоі служби (гаряча лінія)/логіст

Будмен

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 2 месяца

03.2023 - 05.2024

• прийом вхідних дзвінків;
• надання консультації з приводу товарів та послуг компанії;
• опитування клієнтів з приводу якості обслуговування в магазині (вихідні дзвінки);
• фіксування звернень від клієнтів магазину, їх обробка та надання зворотнього зв?язку;
• оформлення послуги доставки товару;
• робота з касовим терміналом (доставка), ведення звітності.

Оператор інтернет магазину

Омега, ООО

Автомобильная промышленность и Автобизнес

9 месяцев

06.2022 - 03.2023

• Прийом вхідних/вихідних дзвінків;

• Консультація клієнтів;

• Внесення інформації в CRM, 1С 8.3;

• Вирішення конфліктних ситуацій.

Оператор ПК

Boncar, ТМ

Промышленность и Производство

1 год 4 месяца

10.2020 - 02.2022

• прийом вхідних дзвінків;
• консультація по послугам компанії;
• передача інформації менеджерам з продажів для оформлення замовлення;
• консультування клієнтів з приводу статусу виконання замовлення;
• складання проблемних звернень.

Оператор call-центра

КЦ «Call for you»

Телекоммуникации / Связь

1 год 11 месяцев

09.2017 - 08.2019


• обробка вхідних дзвінків (гаряча лінія супермаркету);
• надання інформації та консультація по програмі лояльності та з приводу діючих знижок та акцій;
• внесення, коректування даних в CRM;
• складання звернень клієнтів на клієнтський сервіс та на технічну підтримку.

Адміністратор

Харків - Ріелтер, АНПФ

Недвижимость и Девелопмент

2 года

07.2015 - 07.2017

• внесення, коректування та перерозподіл інформації в базі даних нерухомості;
•розміщення об?яв в ЗМІ;
•вхідна/вихідна пошта, прийом телефонних дзвінків;
• підготовка звітів, видача заробітної плати;
•забезпечення життєдіяльності офісу, сплата рахунків.

Помічник адміністратора

Харків - Ріелтер, АНПФ

Недвижимость и Девелопмент

2 года

07.2013 - 07.2015

• внесення, коректування та перерозподіл інформації в базі даних нерухомості;
• розміщення об?яв в ЗМІ;
• вхідна/вихідна пошта;
•прийом телефонних дзвінків;
• консультування клієнтів;
• забезпечення життєдіяльності офісу.

Секретар

ФОП Ткаченко Д. М.

Промышленность и Производство

1 год 2 месяца

01.2012 - 03.2013

• організація діловодства та документообігу;
• прийом, реєстрація, відправка та розподіл даних (вхідна/вихідна кореспонденція);
• ведення бази даних;
• консультація клієнтів по послугам компанії;
• прийом та обробка телефонних дзвінків;
• розміщення інформації про вакансії в ЗМІ;
• прийом дзвінків від кандидатів на вакансії та запрошення на співбесіду;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• виконання доручень керівництва.

Соціальний педагог

Теріторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ленінського району м. Харкова

Услуги для населения - другое

5 месяцев

08.2011 - 01.2012

• надання психологічних, соціально - педагогічних, інформаційних послуг недієздатним громадянам;

• організація дозвілля: проведення зустрічей за інтересами, відвідання закладів культури;

•долучення до співпраці закладів культури, освітніх закладів, благодійних, громадських організацій;

•ведення діловодства: складання звітів, планів, внутрішніх наказів, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, службових записок, складання договорів на соціальне обслуговування.

Ключевая информация

Багатозадачність, підбір персоналу, розміщення вакансій, активний пошук кандидатів, зародення па спіабесіду;
1С 8.3 - створення видаткових накладних, відвантаження щаиовлень, створення когтрагентів.

Училась в 1 заведении

Харківська державна академія культури

Соціальний педагог, факультет менеджменту

Харків, 2010

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Комп?ютерні навички

Microsoft Office, Microsoft Еxel, Microsoft Outlook, 1С 8.3, Битрикс24, Binotel, СПРУТ. Володію навичками роботи з офісною технікою (прінтер, ксерокс, сканер).

Особисті якості

Відповідальність, працездатність, цілеспрямованість, комунікабельність, стресостійкість.

Мета

Отримання вакантноі посади в компаніі, яка стабільно розвивається з перспективою професійного зросту.

Ольга Ігорівна

Офіс-менеджер, оператор ПК

Харьков

10 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 20 часов назад