Працювала в 8 компаніях 11 років 2 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Нерухомість та Девелопмент, Послуги для населення - інше
Оператор інформаційно-довідковоі служби (гаряча лінія)/логіст
Будмен
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 2 місяці
03.2023 - 05.2024
• надання консультації з приводу товарів та послуг компанії;
• опитування клієнтів з приводу якості обслуговування в магазині (вихідні дзвінки);
• фіксування звернень від клієнтів магазину, їх обробка та надання зворотнього зв?язку;
• оформлення послуги доставки товару;
• робота з касовим терміналом (доставка), ведення звітності.
Оператор інтернет магазину
Омега, ООО
Автомобільна промисловість та Автобізнес
9 місяців
06.2022 - 03.2023
• Прийом вхідних/вихідних дзвінків;
• Консультація клієнтів;
• Внесення інформації в CRM, 1С 8.3;
• Вирішення конфліктних ситуацій.
Оператор ПК
Boncar, ТМ
Промисловість та Виробництво
1 рік 4 місяці
10.2020 - 02.2022
• консультація по послугам компанії;
• передача інформації менеджерам з продажів для оформлення замовлення;
• консультування клієнтів з приводу статусу виконання замовлення;
• складання проблемних звернень.
Оператор call-центра
КЦ «Call for you»
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 11 місяців
09.2017 - 08.2019
• обробка вхідних дзвінків (гаряча лінія супермаркету);
• надання інформації та консультація по програмі лояльності та з приводу діючих знижок та акцій;
• внесення, коректування даних в CRM;
• складання звернень клієнтів на клієнтський сервіс та на технічну підтримку.
Адміністратор
Харків - Ріелтер, АНПФ
Нерухомість та Девелопмент
2 роки
07.2015 - 07.2017
•розміщення об?яв в ЗМІ;
•вхідна/вихідна пошта, прийом телефонних дзвінків;
• підготовка звітів, видача заробітної плати;
•забезпечення життєдіяльності офісу, сплата рахунків.
Помічник адміністратора
Харків - Ріелтер, АНПФ
Нерухомість та Девелопмент
2 роки
07.2013 - 07.2015
• розміщення об?яв в ЗМІ;
• вхідна/вихідна пошта;
•прийом телефонних дзвінків;
• консультування клієнтів;
• забезпечення життєдіяльності офісу.
Секретар
ФОП Ткаченко Д. М.
Промисловість та Виробництво
1 рік 2 місяці
01.2012 - 03.2013
• прийом, реєстрація, відправка та розподіл даних (вхідна/вихідна кореспонденція);
• ведення бази даних;
• консультація клієнтів по послугам компанії;
• прийом та обробка телефонних дзвінків;
• розміщення інформації про вакансії в ЗМІ;
• прийом дзвінків від кандидатів на вакансії та запрошення на співбесіду;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• виконання доручень керівництва.
Соціальний педагог
Теріторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ленінського району м. Харкова
Послуги для населення - інше
5 місяців
08.2011 - 01.2012
• надання психологічних, соціально - педагогічних, інформаційних послуг недієздатним громадянам;
• організація дозвілля: проведення зустрічей за інтересами, відвідання закладів культури;
•долучення до співпраці закладів культури, освітніх закладів, благодійних, громадських організацій;
•ведення діловодства: складання звітів, планів, внутрішніх наказів, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, службових записок, складання договорів на соціальне обслуговування.
Ключова інформація
1С 8.3 - створення видаткових накладних, відвантаження щаиовлень, створення когтрагентів.
Навчалась в 1 закладі
Харківська державна академія культури
Соціальний педагог, факультет менеджменту
Харків, 2010
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Додаткова інформація
Комп?ютерні навички
Особисті якості
Мета
Ольга Ігорівна
Ольга Ігорівна
Офіс-менеджер, оператор ПК
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 20 годин тому