Працювала в 8 компаніях   11 років 2 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Нерухомість та Девелопмент, Послуги для населення - інше

Оператор інформаційно-довідковоі служби (гаряча лінія)/логіст

Будмен

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 2 місяці

03.2023 - 05.2024

• прийом вхідних дзвінків;
• надання консультації з приводу товарів та послуг компанії;
• опитування клієнтів з приводу якості обслуговування в магазині (вихідні дзвінки);
• фіксування звернень від клієнтів магазину, їх обробка та надання зворотнього зв?язку;
• оформлення послуги доставки товару;
• робота з касовим терміналом (доставка), ведення звітності.

Оператор інтернет магазину

Омега, ООО

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 місяців

06.2022 - 03.2023

• Прийом вхідних/вихідних дзвінків;

• Консультація клієнтів;

• Внесення інформації в CRM, 1С 8.3;

• Вирішення конфліктних ситуацій.

Оператор ПК

Boncar, ТМ

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

10.2020 - 02.2022

• прийом вхідних дзвінків;
• консультація по послугам компанії;
• передача інформації менеджерам з продажів для оформлення замовлення;
• консультування клієнтів з приводу статусу виконання замовлення;
• складання проблемних звернень.

Оператор call-центра

КЦ «Call for you»

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 11 місяців

09.2017 - 08.2019


• обробка вхідних дзвінків (гаряча лінія супермаркету);
• надання інформації та консультація по програмі лояльності та з приводу діючих знижок та акцій;
• внесення, коректування даних в CRM;
• складання звернень клієнтів на клієнтський сервіс та на технічну підтримку.

Адміністратор

Харків - Ріелтер, АНПФ

Нерухомість та Девелопмент

2 роки

07.2015 - 07.2017

• внесення, коректування та перерозподіл інформації в базі даних нерухомості;
•розміщення об?яв в ЗМІ;
•вхідна/вихідна пошта, прийом телефонних дзвінків;
• підготовка звітів, видача заробітної плати;
•забезпечення життєдіяльності офісу, сплата рахунків.

Помічник адміністратора

Харків - Ріелтер, АНПФ

Нерухомість та Девелопмент

2 роки

07.2013 - 07.2015

• внесення, коректування та перерозподіл інформації в базі даних нерухомості;
• розміщення об?яв в ЗМІ;
• вхідна/вихідна пошта;
•прийом телефонних дзвінків;
• консультування клієнтів;
• забезпечення життєдіяльності офісу.

Секретар

ФОП Ткаченко Д. М.

Промисловість та Виробництво

1 рік 2 місяці

01.2012 - 03.2013

• організація діловодства та документообігу;
• прийом, реєстрація, відправка та розподіл даних (вхідна/вихідна кореспонденція);
• ведення бази даних;
• консультація клієнтів по послугам компанії;
• прийом та обробка телефонних дзвінків;
• розміщення інформації про вакансії в ЗМІ;
• прийом дзвінків від кандидатів на вакансії та запрошення на співбесіду;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• виконання доручень керівництва.

Соціальний педагог

Теріторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ленінського району м. Харкова

Послуги для населення - інше

5 місяців

08.2011 - 01.2012

• надання психологічних, соціально - педагогічних, інформаційних послуг недієздатним громадянам;

• організація дозвілля: проведення зустрічей за інтересами, відвідання закладів культури;

•долучення до співпраці закладів культури, освітніх закладів, благодійних, громадських організацій;

•ведення діловодства: складання звітів, планів, внутрішніх наказів, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, службових записок, складання договорів на соціальне обслуговування.

Ключова інформація

Багатозадачність, підбір персоналу, розміщення вакансій, активний пошук кандидатів, зародення па спіабесіду;
1С 8.3 - створення видаткових накладних, відвантаження щаиовлень, створення когтрагентів.

Навчалась в 1 закладі

Харківська державна академія культури

Соціальний педагог, факультет менеджменту

Харків, 2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Додаткова інформація

Комп?ютерні навички

Microsoft Office, Microsoft Еxel, Microsoft Outlook, 1С 8.3, Битрикс24, Binotel, СПРУТ. Володію навичками роботи з офісною технікою (прінтер, ксерокс, сканер).

Особисті якості

Відповідальність, працездатність, цілеспрямованість, комунікабельність, стресостійкість.

Мета

Отримання вакантноі посади в компаніі, яка стабільно розвивається з перспективою професійного зросту.

Ольга Ігорівна

Офіс-менеджер, оператор ПК

Харків

10 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 20 годин тому