Работала в 4 компаниях   14 лет 9 месяцев

Строительство, Страхование, Медицина и Здравоохранение

Менеджер адміністративний

ФОП

Строительство

9 лет 1 месяц

11.2015 - 12.2024

ФОП Будiвництво. Ремонтнi роботи. Адміністрування офісу. Робота з листами, кореспонденцією. Забезпечення офісу госп. товарами. Комунікація з клієнтами з питань оформлення, погодження та закриття документів. Комунікація з внутрішньою командою: менеджерами та бухгалтерією. Обробка документів. Телефонні переговори. Взаємодія із клієнтами.

Менеджер по роботi з клієнтами

ФОП

Страхование

1 год 9 месяцев

12.2013 - 08.2015

Менеджер по роботi з клієнтами Консультація клієнтів щодо умов страхування в телефонному режимі. • Пошук нових клієнтів та проведення переговорів. • Робота із клієнтською базою компанії. • Інформування про закінчення термінів дії договорів. • Продаж полісів.

Менеджер з адміністративної діяльності

ФОП

Страхование

7 месяцев

04.2012 - 10.2012

  • ПрАТ Страхова компанiя "ЕККО". Прийом та розподіл вхідних дзвінків. Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, підготовка документів на підпис та резолюцію, розподіл між відділами. Внесення документів до реєстрів (страхові випадки, квитанції на оплату та страхові поліси). Складання листів, складання та оновлення списку графіка відпусток, оформлення посвідчень на відрядження. Систематизація документів, формування справ та архівне зберігання. Робота з клієнтами: внесення та зміна даних до бази, консультування з послуг, надання інформації щодо полісів та страхових внесків. Прийом заяв від клієнтів про страховий випадок, прийом необхідного комплекту документів від клієнтів, реєстрація та передача на розгляд керівництву/фахівцю. (Взаємодія з фахівцем із врегулювання страхових виплат). Організація та контроль надсилання листів, квитанцій на оплату, страхових полісів. (Обробка та відправлення листів у великому обсязі). Робота з поштовим відділенням та кур'єрськими службами. Здача звітів у держ. структури, поїздки до банку. Адміністрування офісу: забезпечення офісу канцелярськими та господарськими товарами, замовлення води, продуктів харчування. Контроль оплати рахунків та доставки товарів. Організація свят (вітання співробітників). Керування роботи віддаленого системного адміністратора, прибиральниці. Контроль справності техніки та виклик майстра за потребою. Допомога у підготовці та проведенні семінарів, тренінгів. При необхідності підбір персоналу (пошук, проведення співбесід).

Діловод АГВ

Морион

Медицина и Здравоохранение

3 года 2 месяца

06.2008 - 07.2011

  • ТОВ "Морiон". Видавництво. Прийом і розподіл вхідних дзвінків, факсов.Регістрація і розподіл вхідної / вихідної документації. Організація і контроль роботи секретаря. Діловодство: листи, службові записки, складання і оновлення списків по співробітниках. Підготовка переговорної кімнати для нарад і зустрічей. Своєчасне виконання доручень керівника - помічника директора. Розподіл заявок на службові автомобілі, планування і формування маршрутів для водіїв. Контроль доставки / одержання документів і друкованої продукції. Робота з кур'єрськими службами. Прийом заявок на виготовлення візиток і контроль макетів. Забезпечення офісу канцелярським приладдям та господарськими товарами. Замовлення води, меблів для офісу. Контроль оплати рахунків. Підготовка матеріалів до конференцій, семінарів. Формування архіву: газети і журнали. Виклик майстра з дрібного ремонту.

Ключевая информация

Робота з клієнтами як у телефонному режимі, так і в офісі. Надання необхідної інформації. Ділова листування з клієнтами, надсилання документів на запит. Консультування клієнтів з послуг. Вміння працювати з великим обсягом інформації (документація, вхідні дзвінки) та оперативне вирішення завдань. Діловодство, документообіг та архівне зберігання документації.

Училась в 1 заведении

КНЕУ iм. В. Гетьмана

Економiки та Управлiння

Київ, 2007

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

родной

Дополнительная информация

Мiсце роботи.

Наразі, під час воєнного стану, я можу розглядати не всі вакансії по локаціям на Правому березі, якщо мова про довготривалу співпрацю, щоденного перебування в офісі, то підходить зелена гілка метро або Центр міста. Пріоритетним є Лівий берег. Оскільки моє фактичне місце проживання - Харківський масив.

Iрина

Менеджер по роботi з клiєнтами

Киев

Дарницкий район, Днепровский район, Печерский район, Шевченковский район

30 000 грн

41 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 часа назад