Працювала в 4 компаніях   11 років 9 місяців

Будівництво, Страхування, Медицина та Охорона здоров'я

Менеджер адміністративний

ФОП

Будівництво

6 років 2 місяці

11.2015 - 01.2022

ФОП Будiвництво. Ремонтнi роботи. Адміністрування офісу. Робота з листами, кореспонденцією. Забезпечення офісу госп. товарами. Комунікація з клієнтами з питань оформлення, погодження та закриття документів. Комунікація з внутрішньою командою: менеджерами та бухгалтерією. Обробка документів. Телефонні переговори. Взаємодія із клієнтами.

Менеджер по роботi з клієнтами

ФОП

Страхування

1 рік 7 місяців

01.2014 - 08.2015

Менеджер по роботi з клієнтами Консультація клієнтів щодо умов страхування в телефонному режимі. • Пошук нових клієнтів та проведення переговорів. • Робота із клієнтською базою компанії. • Інформування про закінчення термінів дії договорів. • Продаж полісів.

Менеджер з адміністративної діяльності

ФОП

Страхування

6 місяців

04.2012 - 10.2012

  • ПрАТ Страхова компанiя "ЕККО". Прийом та розподіл вхідних дзвінків. Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, підготовка документів на підпис та резолюцію, розподіл між відділами. Внесення документів до реєстрів (страхові випадки, квитанції на оплату та страхові поліси). Складання листів, складання та оновлення списку графіка відпусток, оформлення посвідчень на відрядження. Систематизація документів, формування справ та архівне зберігання. Робота з клієнтами: внесення та зміна даних до бази, консультування з послуг, надання інформації щодо полісів та страхових внесків. Прийом заяв від клієнтів про страховий випадок, прийом необхідного комплекту документів від клієнтів, реєстрація та передача на розгляд керівництву/фахівцю. (Взаємодія з фахівцем із врегулювання страхових виплат). Організація та контроль надсилання листів, квитанцій на оплату, страхових полісів. (Обробка та відправлення листів у великому обсязі). Робота з поштовим відділенням та кур'єрськими службами. Здача звітів у держ. структури, поїздки до банку. Адміністрування офісу: забезпечення офісу канцелярськими та господарськими товарами, замовлення води, продуктів харчування. Контроль оплати рахунків та доставки товарів. Організація свят (вітання співробітників). Керування роботи віддаленого системного адміністратора, прибиральниці. Контроль справності техніки та виклик майстра за потребою. Допомога у підготовці та проведенні семінарів, тренінгів. При необхідності підбір персоналу (пошук, проведення співбесід).

Діловод АГВ

Морион

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 1 місяць

06.2008 - 07.2011

  • ТОВ "Морiон". Видавництво. Прийом і розподіл вхідних дзвінків, факсов.Регістрація і розподіл вхідної / вихідної документації. Діловодство: листи, службові записки, складання і оновлення списків по співробітниках. Підготовка переговорної кімнати для нарад і зустрічей. Своєчасне виконання доручень керівника - помічника директора. Розподіл заявок на службові автомобілі, планування і формування маршрутів для водіїв. Контроль доставки / одержання документів і друкованої продукції. Організація і контроль роботи секретаря. Робота з кур'єрськими службами. Прийом заявок на виготовлення візиток і контроль макетів. Забезпечення офісу канцелярським приладдям та господарськими товарами. Замовлення води, меблів для офісу. Контроль оплати рахунків. Підготовка матеріалів до конференцій, семінарів. Формування архіву: газети і журнали. Виклик майстра з дрібного ремонту.

Ключова інформація

Робота з клієнтами як у телефонному режимі, так і в офісі. Надання необхідної інформації. Ділова листування з клієнтами, надсилання документів на запит. Консультування клієнтів з послуг. Вміння працювати з великим обсягом інформації (документація, вхідні дзвінки) та оперативне вирішення завдань. Діловодство, документообіг та архівне зберігання документації.

Навчалась в 1 закладі

КНЕУ iм. В. Гетьмана

Економiки та Управлiння

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Додаткова інформація

Мiсце роботи.

Прiоритетне розташування офiсу - мiсце роботи для розгляду: Лiвий берег, або Центр мiста. Оскiльки фактичне мiсце проживання - Харкiвський масив.

Iрина

Менеджер по роботi з клiєнтами

Київ

Дарницький район, Дніпровський район, Печерський район

20 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, повна зайнятість

Оновлено 52 хвилини тому