Работала в 10 компаниях   11 лет 7 месяцев

Автомобильная промышленность и Автобизнес

Сервісний менеджер з управління автопарку

АвтоНова-Д

Автомобильная промышленность и Автобизнес

5 месяцев

04.2024 - по настоящее время

1.Організація сервісного обслуговування автомобілів

2.Aвтоматизація обліку сервісного обслуговування

3.Підтримка якісної комунікації з водіями компанії,і партнерами по сервісу

4.Работа з 1с ,CRM

5.Контроль проведення ТО,ТР

6.Запис авто на сто у відповідному регіоні ,та супровід ,узгодження ремонтів .

7.Зменшення затрат на обслуговування.

8.Приймання автомобілів після звільнення співробітників , проведення підготовки авто ,для видачі новому співробітнику.

Оформлення актів прийму-передачі авто

9.Контроль, замовлення, автомобільних автошин

10.Організація проведення сезонного шиномантажу ( по всій Україні)

11.Організація помочі при ДТП

12.Переміщення автомобілів при необхідності

13.Складання аналітики по обслуговуванню автомобілів

14.Обробка документів ( первинна бухгалтертерія)

15.Організація проведення ОТК

16.Контроль технічного стану автотранспорту відповідно до чинних вимог;

17.Адміністрування процесу страхування (КАСКО, ОСЦПВ)

18.Проведення інструктажів з водіями;

19.Робота з ДАІ, робота з врегулювання збитків(робота зі страховими компаніями);

20.Планування бюджету для забезпечення поточної діяльності транспортного відділу;

21.Підготовка звітності керівництву;

22. Підготовка звітів щодо стану автопарку

23.Адміністрування процесу GPS моніторингу та аналізу перевищення швидкості.

24.Постановка /зняття автомобілів з військового обліку

25.Переоформлення автомобілів в МРЕО

26.Підготовка запасних частин для проведення ремонту автомобілів

27.Виконання поручень від керівництва

Автопарк компаніїї 150 авто , в т.ч грузові

  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Планування та організація своєї роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Фахівець- аналітик з дослідження товарного ринку

    ФОП Хитрий С.М

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    2 года 10 месяцев

    11.2021 - по настоящее время

    Виконувала обов'язки майстра -приймальника.
    - прийом автомобіля у клієнта ( опис)
    -підбір запчастин( Cadillac , Jeep,Dodge, Chrysler),
    - замовлення запчастин від постачальників в Україні,
    - адміністративна діяльність,
    - аналіз ринку постачальників запчастин з Америки , замовлення запчастин з Америки .
    -Планування запису автомобілів на сервіс ,
    - контроль виконання ТО/ТР
    - складання заказ - нарядів
    - розрахунок клієнтів згідно рахунку,виставлення рахунків компаніям
    - робота з 1С ,+програмами підбору запчастин ,
    - робота з орг.технікою,т.д
    На данний момент , офіційно працевлаштована
    - Тест -драйв автомобілів після виконання ремонту

    Фахівець з автотранспорту відділу Assistance

    Sixt Ukraine

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    6 лет

    09.2018 - по настоящее время

    1.Організація сервісного обслуговування автомобілів та техніки компаніїї
    2.Пошук і укладання партнерських програм з СТО
    3.Aвтоматизація обліку сервісного обслуговування
    4.Підтримка якісної комунікації з клієнтами компанії і партнерами по сервісу(24/7)
    5. Работа з 1с ,CRM
    6.Контроль проведення ТО,ТР
    7.Запис авто на сто у відповідному регіоні ,та супровід ,узгодження ремонтів .
    8.Зменшення затрат на обслуговування.
    9. Підготовка довіреностей для СТО
    10. Приймання автомобілів після звільнення співробітників , проведення підготовки авто ,для видачі новому користувачу .
    11. Складення рахунків на пошкодженні авто після прокату .
    12. Перевірка,закриття Заказ-нарядів сто .
    13.Контроль, замовлення автомобільних автошин "fleet - відділу"
    14.Організація проведення сезонного шиномантажу ( fleet - компаній по всій Україні)
    15.Організація помочі при ДТП (24/7)
    16. Переміщення автомобілів при необхідності
    17.Складання аналітики по обслуговуванню автомобілів
    18.Обробка документів ( первинна бухгалтертерія)
    19.Організація проведення ОТК

    Майстер-приймальник

    Премиум сервис

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    1 год 3 месяца

    05.2018 - 08.2019

    Приймання, ведення та передача автомобіля клієнта для здійснення технічного обслуговування чи ремонту;

    Виконання персональних планів з продажу сервісних робіт та запчастин, додаткових послуг сервісу та аксесуарів;

    Погодження з клієнтом робіт та запчастин, що необхідні для виконання ТО або ремонту автомобіля, узгодження вартості ремонту;

    Контроль вчасного виконання ТО або ремонту автомобіля;

    Інформування клієнта про хід виконання ТО або ремонту;

    Підготовка автомобіля та документів для передачі клієнту після завершення ТО або ремонту;

    Роз’яснення та представлення виконаних робіт, пояснення розрахункової документації;

    Забезпечення отримання зворотного зв’язку щодо якості отриманих послуг;

    Підбір запчастин;

    Планування завантаження сервісу

    Запис клієнтів на сервіс

    Робота в 1с

    Мастер-приемщик, администратор, менеджер по рекламе

    LAND ROVER

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    4 месяца

    03.2018 - 07.2018

    Приймання, ведення та передача автомобіля клієнта для здійснення технічного обслуговування чи ремонту;Виконання персональних планів з продажу сервісних робіт та запчастин, додаткових послуг сервісу та аксесуарів;Погодження з клієнтом робіт та запчастин, що необхідні для виконання ТО або ремонту автомобіля, узгодження вартості ремонту;Контроль вчасного виконання ТО або ремонту автомобіля;Інформування клієнта про хід виконання ТО або ремонту;Підготовка автомобіля та документів для передачі клієнту після завершення ТО або ремонту;Роз’яснення та представлення виконаних робіт, пояснення розрахункової документації;Забезпечення отримання зворотного зв’язку щодо якості отриманих послуг;Створення реклами , просування в соц.мережах.

    Майстер-приймальник

    Нико Форвард Мегаполис

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    2 года 2 месяца

    02.2016 - 04.2018

    Приймання, ведення та передача автомобіля клієнта для здійснення технічного обслуговування чи ремонту;

    Виконання персональних планів з продажу сервісних робіт та запчастин, додаткових послуг сервісу та аксесуарів;

    Погодження з клієнтом робіт та запчастин, що необхідні для виконання ТО або ремонту автомобіля, узгодження вартості ремонту;

    Контроль вчасного виконання ТО або ремонту автомобіля;

    Інформування клієнта про хід виконання ТО або ремонту;

    Підготовка автомобіля та документів для передачі клієнту після завершення ТО або ремонту;

    Роз’яснення та представлення виконаних робіт, пояснення розрахункової документації;

    Забезпечення отримання зворотного зв’язку щодо якості отриманих послуг;

    Дотримання вимог гарантійної політики.

    Виконання стандартів компанії та імпортера.

    Помощник директора( мастер-приёмщик)

    Тандем-Моторс, ООО

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    10 месяцев

    02.2015 - 12.2015

    Адміністратор автосервісу

    Автогарант

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    11 месяцев

    01.2014 - 12.2014

    Прийом,консультація клієнтів,

    Розподіл телефонних дзвінків (консультація в телефонному режимі), Ведення запису клієнтів ПСО-залучення клієнтів,

    Консультація клієнтів щодо акцій, що проходять

    Ведення договорів володіння програмою 1С, володіння Outlook,

    Знання ПК (1С, Міф, MS Office, Інтернет, ел. пошта), міні-АТС усією орг.технікоюрозподіл запису по приймальникам,

    Знання техніки ведення переговорів та вирішення конфліктних ситуацій

    Уміння приймати ефективні рішення в нестандартних ситуаціях з обмеженнями за часом та ресурсами

    Уміння організувати ефективну роботу сервісу

    Администратор-сервиса

    Джерман Моторз

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    1 год 5 месяцев

    01.2013 - 06.2014

    -Прийом,консультація клієнтів,

    -Розподіл телефонних дзвінків (консультація в телефонному режимі), -ведення запису клієнтів володіння програмою 1С, знання, володіння Outlook, Знання ПК (1С, MS Office, Інтернет, ел.пошта), міні-АТС звітів для керівництва .

    -розподіл запису по приймальникам,

    -Знання техніки ведення переговорів та вирішення конфліктних ситуацій

    -Вміння приймати ефективні рішення у нестандартних ситуаціях з обмеженнями за часом та ресурсами

    -Вміння організувати ефективну роботу сервісу

    - Складання рахунків

    - Підбір запчастин

    -Підготовка документації для участі в тендерах

    -Розрахунок клієнтів

    -Організація реклами , просування в соц.мережах

    Администратор-сервиса

    Корпорация УкрАвто,АФ Блиц-Авто

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    9 месяцев

    04.2013 - 01.2014

    Корпорація УкрАвто-Автосервісна філія 'Бліц-Авто', Адміністратор-сервісу.

    Прийом, консультація клієнтів,

    Розподіл телефонних дзвінків (консультація в телефонному режимі), ведення запису клієнтів володіння програмою 1С, знання, володіння Outlook, Знання ПК (1С, MS Office, Інтернет, ел. пошта), міні-АТС Відправка, прийом факсу складання звітів для керівництва та корпорації розподіл запису по приймальникам,

    Знання техніки ведення переговорів та вирішення конфліктних ситуацій

    Вміння приймати ефективні рішення у нестандартних ситуаціях з обмеженнями за часом та ресурсами

    Вміння організувати ефективну роботу сервісу

    • Високий рівень комунікабельності
    • Стресостійкість
    • Спрямованість на результат
    • Вміння працювати в команді
    • Бажання та вміння швидко вчитися
    • Відповідальність
    • Чесність
    • Виконавчість
    • Пунктуальність
    • Наполегливість
    • Організованість
    • Тактовність

    Ключевая информация

    Знання ПК (1С, MS Office, Інтернет, ел. пошта), міні-АТС

    Знання техніки ведення переговорів та вирішення конфліктних ситуацій

    Вміння приймати ефективні рішення у нестандартних ситуаціях з обмеженнями за часом та ресурсами

    Вміння організувати ефективну роботу сервісу

    Високий рівень комунікабельності

    Стресостійкість

    Спрямованість на результат

    Вміння працювати в команді

    Бажання,та вміння швидко вчитися

    Відповідальність

    Чесність

    Виконавчість

    Пунктуальність

    Наполегливість

    Організованість

    Тактичність

    Училась в 1 заведении

    КМТК

    Деловод

    Киев, 2010

    Владеет языками

    Английский

    базовый

    Русский

    свободно

    Украинский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Курсы

    Киев, 2012

    Косметолог

    Дополнительная информация

    Личные качества

    Знання техніки ведення переговорів та вирішення конфліктних ситуацій

    Вміння приймати ефективні рішення у нестандартних ситуаціях з обмеженнями за часом та ресурсами

    Вміння організувати ефективну роботу сервісу

    Високий рівень комунікабельності

    Стресостійкість

    Спрямованість на результатВ

    міння працювати в команді

    Бажання та вміння швидко вчитися

    Відповідальність

    Чесність

    Виконавчість

    Пунктуальність

    Наполегливість

    Організованість

    Тактичність

    Цель

    Отримання посади в активно-розвиваючийся компанії, підвищувати рівень знань . Набувати нових навичок, отримувати бажаний результат від своєї роботи , працювати на результат для підвищення якості результату . Отримувати честно зароблену фінансову винагороду .

    Марія Юріївна

    Керівник транспортного відділу

    Киев

    Дарницкий район

    30 000 грн.

    33 года

    Работает, но открыт для предложений

    полная занятость

    Обновлено 3 недели назад