Работала в 5 компаниях 18 лет 7 месяцев
Медицина и Здравоохранение
Заступник керівника служби інформування
Універсальна клініка "Оберіг"
Медицина и Здравоохранение
4 года 9 месяцев
02.2020 - по настоящее время
Керування щоденною діяльністю колл-центу, реєстратури та диспетчерським відділом невідкладної допомоги клініки "Оберіг", враховуючи високі стандарти обслуговування клієнтів. Оптимізація робочих процесів, забеспечення навчання персоналу та досягнення покращень у рівні задоволеності клієнтів на 20%.
Медичний реєстратор
Универсальная клиника "Обериг"
Медицина и Здравоохранение
5 лет 5 месяцев
08.2014 - 01.2020
Здіснення вхідних/вихідних дзвінків пацієнтам клініки, з метою надання медчних послуг. Реєстрування пацієнтів та надання високоякісного обслуговування. Удосконалення процесів реєстрації, що призвело до покращення ефективності роботи відділу.
Старший адміністратор
Тов "Австралійський ортодонтичний центр"центр"
Медицина и Здравоохранение
1 год 2 месяца
06.2012 - 08.2013
- відкриття клініки з "нуля"
- просування сайту клініки
- організація робочого процесу співробітників клініки
- матеріальне забеспечення ( проведення закупівель, напрацювання зв'язків з постачальниками)
- фінансово-касовий контроль.
Спеціаліст-реабілітолог
ТОВ " ВНЛ" (центр сімейної медицины)
Медицина и Здравоохранение
1 год 1 месяц
04.2011 - 05.2012
Володіння та застосування різних методик масажу (точковий, апаратний, періостальний ).
- Проведення фізічної реабілітації при захворюваннях опорно- рухового апарату ( порушення постави, сколіоз, плоскостопість).
- Комплексна реабілітація (масаж, ЛФК) при переломах верхніх і нижніх кінцівок.
- Комплексна реабілітація постінсультних, постінфарктних пацієнтів.
- Ведення медичної документації.
Администратор клиники
ТОВ " Дент Лайн"
Медицина и Здравоохранение
5 лет 10 месяцев
06.2005 - 04.2011
Зустріч і супроводження клієнтів та відвідувачів.
- Ведення реєстрації пацієнтів.
- Работа зі страховыми компаніями.
- Телефонні, факсові, e-mail комунікації.
- Створення графіків роботи, звітів.
- Оформлення оплат, фінансовий контороль
- Забеспечення життєдіяльності клініки
- Робота на діагностичному обладнанні.
Ключевая информация
Робота в медичній сфері
- Вміння складати звітну документацію.
- Бажання працювати та висока працездатність.
- Висока спроможність до навчання, уважність, комунікабельність.
- Стресостійкість, активна життєва позиція та вміння працювати на результат.
Училась в 2 заведениях
Міжнародний Науково-Технічний Університет імені академіка Юрія Бугая
факультет фізичної реабілітації, спеціаліст-реабілітолог
Київ, 2008
Перше київське медичне училище
Факультет сестринська справа, медчна сестра
Київ, 2000
Курсы, тренинги, сертификаты
мистецтво комунікації операторів контакт центру з пацієнтами
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач (MS Word, Excel, 1С, Internet )
Водійське посвідчення
Категорія Б. стаж 18 років
Особисті якості
Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, дружелюбна, акуратна.
Ольга Михайлівна
Ольга Михайлівна
Менеджер в медичній, б'юті сфері
Киев
Шевченковский район
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад