Работала в 5 компаниях   18 лет 7 месяцев

Медицина и Здравоохранение

Заступник керівника служби інформування

Універсальна клініка "Оберіг"

Медицина и Здравоохранение

4 года 9 месяцев

02.2020 - по настоящее время

Керування щоденною діяльністю колл-центу, реєстратури та диспетчерським відділом невідкладної допомоги клініки "Оберіг", враховуючи високі стандарти обслуговування клієнтів. Оптимізація робочих процесів, забеспечення навчання персоналу та досягнення покращень у рівні задоволеності клієнтів на 20%.

Медичний реєстратор

Универсальная клиника "Обериг"

Медицина и Здравоохранение

5 лет 5 месяцев

08.2014 - 01.2020

Здіснення вхідних/вихідних дзвінків пацієнтам клініки, з метою надання медчних послуг. Реєстрування пацієнтів та надання високоякісного обслуговування. Удосконалення процесів реєстрації, що призвело до покращення ефективності роботи відділу.

Старший адміністратор

Тов "Австралійський ортодонтичний центр"центр"

Медицина и Здравоохранение

1 год 2 месяца

06.2012 - 08.2013

  • відкриття клініки з "нуля"
  • просування сайту клініки
  • організація робочого процесу співробітників клініки
  • матеріальне забеспечення ( проведення закупівель, напрацювання зв'язків з постачальниками)
  • фінансово-касовий контроль.

Спеціаліст-реабілітолог

ТОВ " ВНЛ" (центр сімейної медицины)

Медицина и Здравоохранение

1 год 1 месяц

04.2011 - 05.2012

Володіння та застосування різних методик масажу (точковий, апаратний, періостальний ).

  • Проведення фізічної реабілітації при захворюваннях опорно- рухового апарату ( порушення постави, сколіоз, плоскостопість).
  • Комплексна реабілітація (масаж, ЛФК) при переломах верхніх і нижніх кінцівок.
  • Комплексна реабілітація постінсультних, постінфарктних пацієнтів.
  • Ведення медичної документації.

Администратор клиники

ТОВ " Дент Лайн"

Медицина и Здравоохранение

5 лет 10 месяцев

06.2005 - 04.2011

Зустріч і супроводження клієнтів та відвідувачів.

  • Ведення реєстрації пацієнтів.
  • Работа зі страховыми компаніями.
  • Телефонні, факсові, e-mail комунікації.
  • Створення графіків роботи, звітів.
  • Оформлення оплат, фінансовий контороль
  • Забеспечення життєдіяльності клініки
  • Робота на діагностичному обладнанні.

Ключевая информация

Робота в медичній сфері

  • Вміння складати звітну документацію.
  • Бажання працювати та висока працездатність.
  • Висока спроможність до навчання, уважність, комунікабельність.
  • Стресостійкість, активна життєва позиція та вміння працювати на результат.

Училась в 2 заведениях

Міжнародний Науково-Технічний Університет імені академіка Юрія Бугая

факультет фізичної реабілітації, спеціаліст-реабілітолог

Київ, 2008

Перше київське медичне училище

Факультет сестринська справа, медчна сестра

Київ, 2000

Курсы, тренинги, сертификаты

мистецтво комунікації операторів контакт центру з пацієнтами

Київ, 2024

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач (MS Word, Excel, 1С, Internet )

Водійське посвідчення

Категорія Б. стаж 18 років

Особисті якості

Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, дружелюбна, акуратна.

Ольга Михайлівна

Менеджер в медичній, б'юті сфері

Киев

Шевченковский район

40 000 грн.

43 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад