Работал в 4 компаниях   13 лет 3 месяца

Недвижимость и Девелопмент, Негосударственные организации / NGO, Банки

Техничний директор, головний інженер

Укр трейд биінес ТОВ

Недвижимость и Девелопмент

5 лет 10 месяцев

09.2018 - по настоящее время

Досягнення за період роботи - безперебійна робота офісного центру 2600кв.м. та виробничої бази 600кв.м. при форс-мажорних обставинах.Підтримання роботи та життезабезпечення офісного центру 2600кв.м. та філіалу 600кв.м. керівництво роботою персоналу 5 чол, робота с аутсорсенговими компаниями, підтримка роботи обладнання (вентиляція, кондиціонери, опалення, водопостачання,водовідведення, електропостачання та електрообладнання, автомобілі 4 шт., будівельні роботи. Робота на виробничій базі з орендараями, допомога у запуску бізнес-проектів: склад, СТО та виробничі площі.

Директор департаменту внутрішніх коммунікацій

Ukraine International Chamber of Commerce

Негосударственные организации / NGO

2 года 11 месяцев

09.2015 - 08.2018

Досягнення - створено робочу команду 10 чол, зменьшенно затрати на забезпечення офісного центру (1100кв.м.) на 20% за рахунок аутсорсінгу.За сумісництвом: Робота з базами данних, робота з договорами та виконання їх умов, списання ТМЦ, розрахунки використання енергоносіїв, регламентні роботи на обладнанні, дрібний ремонт своїми силами. Контроль за роботою та станом автотранспорту 15 авто, контроль та обробка дорожніх листів, залишок та витрата палива, розрахунок норм витрати, проходження мед.оглядів водіями, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок переробки робочої години, інструктажі з техніки безпеки та правил дорожнього руху, підбір персоналу), ремонт та робота з підрядниками, господарське забезпечення, охорона праці.За сумісництвом: Робота з інформаційними базами 18 регіональних представництв, учасниками (112 компаній), державними органами, посольствами, організація засідань правлінь, організація та проведення бізнес-зустріч, наповнення інформацією корпортивного сайту.

Заступник начальника управління забезпечення Банка

Банк "БРТ" ПАТ

Банки

1 год 7 месяцев

09.2012 - 04.2014

- створення автотранспортного підрозділу у структурі Банку 150 автомобілів (службові, броньовані інкасаторські та орендовані автомобілі), розроблено положення по експлуатації, запроваджено картки обліку витрат на кожний автомобіль, запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту. За рахунок введення нових бізнес-продуктів знижено затрати на експлуатацію на 32%.

Обов"язки:- управління персоналом у головному офісі та відділеннях 137чол. автомобілів 150 (стани автотранспорту, контроль та обробка дорожніх листів, GPS моніторинг, залишок та витрата палива, проходження мед.оглядів водіями та інкасаторами, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок переробки робочої години, інструктажі з техніки безпеки та правил дорожнього руху, підбір персоналу),- систематизовано роботу підрозділу, розроблено положення та посадові інструкції,-запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту,-матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозвільної документації на інкасаторські автомобілі, централізація закупівлі для автопарку банку, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами- централізація забезпечення ПММ автопарку, дизель-генераторів банку- робота зі СТО та страховими компаніями, автодилерами- ведення страхових подій щодо автомобілів банку- купівля, реєстрація, взаємодія з МРЕВ, ДАІ- списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунок платежів при купівлі автотранспорту

Начальник транспортного відділу

UniCredit Bank

Банки

2 года 5 месяцев

05.2009 - 10.2011

Досягнення:- централізовано управління автопарком банку на головний офіс (7 регіонів), централізовано закупівлю ПММ за системою банку (економія за 2010р. 40% бюджету ПММ), введено централізований контроль за ремонтами та закупками для автопарку (економія за 2010 р. 35% бюджету ), перереєстровано автопарк банку з АКБ на ПАТ, впроваджено послугу GPS на транспорті, у 2011р. розроблено та впроваджено програму заміни зношених службових автомобілів заставними (економія 50% бюджету на купівлю нових та зменшення кількості заставного майна банку), 2010-2011р. продано 95 шт. службових автомобілів виведених з експлуатації, знижено аварійність автопарком на 45%.

Обов"язки:- керівництво автопарком 450 автомобілів,- управління роботою персоналу у головному офісі та регіональних підрозділах – понад 400 чол. (перевірка стану автотранспорту, звірка дорожніх листів, залишок та витрата палива, проходження мед.оглядів, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок робочої години, проведення інструктажів з техніки безпеки, підбір персоналу)-матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозвільної документації на інкасаторські автомобілі, підготовка, централізація та управління політикою закупівлі для автопарку банку, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами- централізація забезпечення ПММ автопарку, генераторів, котелень банку- робота зі СТО та страховими компаніями, автодилерами- ведення страхових подій автомобілями автопарку банку- купівля, реєстрація, взаємодія з МРЕВ, ДАІ- списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунок платежів до держбюджету при купівлі автотранспорту- участь у впровадженні програмного комплексу SAP (Головний офіс м.Київ та 7 макрорегіонів) для контролю оплат на операційну діяльність, візування та узгодження всіх витрат на автотранспорт, як власник бюджету за напрямом логістика, організація процесів моніторингу, з метою економії коштів банку на утримання автотранспорту- керівництво комісією з об'єднання автопарків ПАТ «Укрсоцбанк» та UniCredit Bank Україна- Складання бюджету за направленням логістика (транспортне забезпечення) банку та контроль його використання- запровадження послуги таксі для співробітників та контроль використання за системою банку- виведення автотранспорту з експлуатації та підготовка його до продажу, продаж автомобілів- розробка, впровадження та виконання програми використання службового транспорту працівниками банку (інструктаж, прийом-передача, оформлення внутрішніх документів згідно з Інструкцією, перевірка технічного стану, ПММ, консультування з питань експлуатації)- підготовка звітів з логістики (транспорту) та подання їх до держ.органів- підготовка технічних завдань для закупівлі основних засобів\послуг за напрямом транспорт

Ключевая информация

  • кризис-менеджер, аналітика фінанси та транспорт, оптимізація, мінімізація витрат, керування великим автопарком понад 450 од., створення транспортного підрозділу на підприємстві, виведення транспорту в аутсорсинг, господарське забезпечення, закупівля, постачання, організація тендерів, впровадження на великому підприємстві програмного комплексу SAP, досвід роботи з ДК "Укрспецекспорт", "ТАСКО", "Укрінмаш", "Укроборонсервіс", "Реформ", "НВО ПРАКТИКА", "Сітіус"

Учился в 3 заведениях

Національний авіаційний університет

Логістика

Киев, 2017

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

фінансовий менеджмент, економіка підприємства

Киев, 2005

ВВАТУ

авіаційний двигун та планер літака

Киев, 1992

Владеет языками

Английский

средний

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Правила техники безпеки на виробництві

Київ, 2019

АК Киевенерго 

ІІІ -тя Банківськая конференція, коуч

Київ, 2013

Інкасацяя, спеціальне обладнання та спецавтомобілі.

Global Job Model UniCredit Group

Італія, Мілан, 2011

кваліфікація Senior Professional

ПК SAP

Київ, 2011

UniCredit Bank

Податковий кодекс»

Київ, 2011

UniCredit Bank

Практика фінансового контроллінгі на підпримстві

Київ, 2011

Укрсоцбанк ПАТ

Програмування 1С-Бухгалтерия, Логика, Мерседес EPCnet, WIS/ASRAnet, Крайслер DealerConnect

Київ, 2008

СП АД Україна Мерседес-Бенц

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

  • RInvest, SAP, ДІЛО, Hyperion, ARM, PutList, 1с Бухгалтерія, Логика, Мерседес EPCnet, WIS/ASRAnet, Крайслер DealerConnect,

Водійське посвідчення

ВС

Особисті якості

-Організація підрозділу на підприємстві, централізація управління автопарком, ведення адміністративно-господарської роботи, управління діловодством, робота зі страховими компаніями, постачальниками та державними органами;-досвід роботи з ДК "Укрспецекспорт", корпорацією "ТАСКО", ДП "Укрінмаш", ДП "Укроборонсервіс", "Реформ", "НВО ПРАКТИКА", "Сітіус". -відмінно знаюся на техніці (автомобільної, офісної, промислової, будівельної, авіаційної, військової), нормативної, законодавчої, технічної та експлуатаційної документації;- досвід аналізу витрат у бізнес-процесі;-Оптимізація та мінімізація витрат;-досвід впровадження на великому підприємстві програмного комплексу SAP;-підготовка бюджетів та контроль їх виконання;-2008р. представник Кіпрської авіаційної компанії в Україні,-2008 р. нагороджений грамотою мера м. Києва;--2016 р. нагороджений грамотою Державної регуляторної служби України; 2023 відзнака "Сприяння обороні Києва"

Володимир Вікторович

Технічний директор, Менеджер по транспорту,

Киев

40 000 грн.

53 года

полная занятость

Обновлено 2 дня назад