Працював в 5 компаніях 23 роки 8 місяців
Нерухомість та Девелопмент, Недержавні організації / NGO, Банки, Оборонна промисловість
Техничний директор, головний інженер
Укр трейд биінес ТОВ
Нерухомість та Девелопмент
6 років 2 місяці
09.2018 - до теперішнього часу
Підтримання роботи та життезабезпечення офісного центру 2600кв.м. та виробничої бази 600кв.м.у т.ч. при форс-мажорних обставинах, керівництво роботою персоналу, робота с аутсорсенговими компаниями, підтримка роботи обладнання (вентиляція, кондиціонери, опалення, водопостачання,водовідведення, електропостачання та електрообладнання), контроль за використанням ресурсів, організація будівельних робіи. На виробничій базі робота з орендараями, допомога у запуску бізнес-проектів: склад, СТО та виробничі площі.
Робота у базовій сфері бухгалтерського та виробничого обліків, досвід управління бизнес-проектами.
У своїй роботі: Встановлюю пріоритети, для ефективного виконання завданя, Здійсненнюю контроль за якістю виконуваних робіт та процесів, Постійно навчаюся та розвиваю професійні навачки.
Директор департаменту внутрішніх коммунікацій
Ukraine International Chamber of Commerce
Недержавні організації / NGO
2 роки 11 місяців
09.2015 - 08.2018
Створено робочу команду, зменьшенно затрати на забезпечення офісного центру (1100кв.м.) на 20% , робота з договорами та виконання їх умов, списання ТМЦ, розрахунки використання енергоносіїв, регламентні роботи на обладнанні, дрібний ремонт своїми силами. Контроль за роботою та станом автотранспорту 15 авто, ремонтні роботи та робота з підрядниками, господарське забезпечення, охорона праці. Робота з інформаційними базами 18 регіональних представництв, учасниками (112 компаній), державними органами, посольствами, організація засідань правлінь, організація та проведення бізнес-зустріч, наповнення інформацією корпортивного сайту.
Заступник начальника управління забезпечення та логістики Банка
Банк "БРТ" ПАТ
Банки
1 рік 7 місяців
09.2012 - 04.2014
- створення автотранспортного підрозділу у структурі Банку 150 автомобілів (службові, броньовані інкасаторські та орендовані автомобілі), розроблено положення по експлуатації, запроваджено картки обліку витрат на кожний автомобіль, запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту. За рахунок введення нових бізнес-продуктів знижено затрати на експлуатацію на 32%.
Обов"язки:- управління персоналом у головному офісі та відділеннях 137чол. автомобілів 150 (стани автотранспорту, контроль та обробка дорожніх листів, GPS моніторинг, залишок та витрата палива, проходження мед.оглядів водіями та інкасаторами, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок переробки робочої години, інструктажі з техніки безпеки та правил дорожнього руху, підбір персоналу),- систематизовано роботу підрозділу, розроблено положення та посадові інструкції,-запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту,-матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозвільної документації на інкасаторські автомобілі, централізація закупівлі для автопарку банку, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами- централізація забезпечення ПММ автопарку, дизель-генераторів банку- робота зі СТО та страховими компаніями, автодилерами- ведення страхових подій щодо автомобілів банку- купівля, реєстрація, взаємодія з МРЕВ, ДАІ- списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунок платежів при купівлі автотранспорту
Регіональний представник
Кіпрська компанія VT LCC
Оборонна промисловість
13 років 8 місяців
01.2000 - 09.2013
Робота на міжнародних ринках
Заступник директора департаменту забезпечення та логістики, начальник транспортного відділу
UniCredit Bank
Банки
2 роки 5 місяців
05.2009 - 10.2011
- централізовано управління автопарком (7 регіонів), централізація по статтям витрат (економія 40% бюджету), перереєстрація автопарку, впроваджено послугу GPS на транспорті, розроблено та впроваджено програму бізнес моделі експлуатації автопарку (економія 50% бюджету на купівлю нових та зменшення кількості заставного майна банку), реалізовано 95 шт. автомобілів виведених з експлуатації, знижено аварійність автопарком на 45%.
Обов"язки:- керівництво автопарком 450 автомобілів,- управління роботою персоналу у головному офісі та регіональних підрозділах – понад 400 чол. (перевірка стану автотранспорту, звірка дорожніх листів, залишок та витрата палива, проходження мед.оглядів, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок робочої години, проведення інструктажів з техніки безпеки, підбір персоналу)-матеріально-технічне та господарське забезпечення статті логістика, оформлення дозвільної документації, участь у підготовці та управлінні політикою управління автопарком, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами - централізація забезпечення ПММ автопарку, генераторів, котелень банку
- ведення страхових подій- взаємодія з державними органами - списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунок платежів до держбюджету при купівлі автотранспорту- участь у впровадження SAP - робота у комісіях банку - Складання бюджету з логістики, контроль використання - запровадження нових послуг для співробітників- виведення автотранспорту з експлуатації - розробка і виконання програми використання службового транспорту - підготовка звітів з логістики для держ.органів- підготовка технічних завдань для тендерного комітету.
Ключова інформація
Досвід управління бизнес-проектами, розуміння технічної документації, робота у благодійних організаціях, брав участь у зборці БПЛА та планерів літаків, маю знаня по обслуговуванню газотурбінних двигунів та планера літака, працював на посадах механніка механізированого участка, розуміння базових принципів бухгалтерського та виробничого обліків, досвід роботи ДК "Укрспецекспорт", "ТАСКО", "Укрінмаш", "Укроборонсервіс", "Реформ", "НВО ПРАКТИКА", "Сітіус", філіал кіпрської "ТрансАеро", кризис-менеджер, аналітика фінанси та транспорт, оптимізація витрат, управління великими підрозділами підприємства, забезпечення, участь у впровадженні програми SAP.
Освіта: обслуговування авіаційного двигуна та планера літака.
Навчався в 3 закладах
Національний авіаційний університет
Логістика
Киев, 2017
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
фінансовий менеджмент, економіка підприємства
Киев, 2005
ВВАТУ
авіаційний двигун та планер літака
Киев, 1992
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Правила техники безпеки на виробництві
АК Киевенерго
ІІІ -тя Банківськая конференція, коуч
Інкасацяя, спеціальне обладнання та спецавтомобілі.
Global Job Model UniCredit Group
кваліфікація Senior Professional
ПК SAP
UniCredit Bank
Податковий кодекс»
UniCredit Bank
Практика фінансового контроллінгі на підпримстві
Укрсоцбанк ПАТ
Програмування 1С-Бухгалтерия, Логика, Мерседес EPCnet, WIS/ASRAnet, Крайслер DealerConnect
СП АД Україна Мерседес-Бенц
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
- RInvest, SAP, ДІЛО, Hyperion, ARM, PutList, 1с Бухгалтерія, Логика, Мерседес EPCnet, WIS/ASRAnet, Крайслер DealerConnect,
Водійське посвідчення
ВС
Особисті якості
-Розуміння базових принципів бухгалтерського та виробничого обліків, досвід управління бизнес-проектами, Організація підрозділу на підприємстві;-досвід роботи з ДК "Укрспецекспорт", корпорацією "ТАСКО", ДП "Укрінмаш", ДП "Укроборонсервіс", "Реформ", "НВО ПРАКТИКА", "Сітіус", авіаційна компанія "АероТранс" -відмінно знаюся на техніці (автомобільної, офісної, промислової, будівельної, авіаційної, військової), нормативної, законодавчої, технічної та експлуатаційної документації;-аналіз витрат у бізнес-процесі;--досвід впровадження на комплексу SAP; представник Кіпрської авіакомпанії "АероТранс" в Україні, -2016 р. нагороджений грамотою Державної регуляторної служби України; 2023 відзнака "Сприяння обороні Києва"
Володимир Вікторович
Володимир Вікторович
Технічний директор, Головний інженер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому