Работала в 11 компаниях   23 года 2 месяца

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, АПК (Агропромышленный комплекс), Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Образование, Строительство, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Государственный сектор

Кондитер

Амара Клаб Марин

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 7 месяцев

01.2023 - 08.2024

Виготовлення кондитерських виробів з різного виду тіста (бісквітне, заварне, пісочне, листкове).

Виготовлення мусових десертів.

Виготовлення десертів: моті, вагасі.

Зберігання напівфабрикатів і готової продукції.

Приготування та зберігання різних видів кремів, наповнювачів і начинок.

Виготовлення кондитерських виробів згідно з рецептурами та технологіями даних виробів.

Збір тортів, тістечок, десертів.

Декорування та оформлення кондитерських виробів.

Підготовка готових виробів до продажу.

Вироблення та підготовка десертів до шведської лінії готелю.

Контроль якості сировини та готової продукції.

Розробка нових рецептур та меню.

Дотримання санітарних норм і правил.

Замовлення і контроль за наявністю необхідних інгредієнтів.

Ведення технологічної документації.

Підтримання чистоти на робочому місці.

Організація роботи кондитерського цеху.

Кондитер

Amaris

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 3 месяца

10.2021 - 01.2023

Виготовлення кондитерських виробів з різного виду тіста (бісквітне, заварне, пісочне, листкове).

Зберігання напівфабрикатів і готової продукції.

Приготування та зберігання різних видів кремів, наповнювачів і начинок.

Виготовлення кондитерських виробів згідно з рецептурами та технологіями даних виробів.

Збір тортів, тістечок, десертів.

Декорування тортів, тістечок, десертів.

Підготовка готових виробів до продажу.

Начальник відділу управління персоналом

Виробництво рослинної олії

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 9 месяцев

06.2019 - 03.2021

1. Пошук, підбір персоналу відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).

2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.

3. Адаптація нових працівників.

4. Аналіз ринку праці.

5. Ведення кадрового діловодства:

- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;

- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;

- складання графіків відпусток;

- складання штатного розкладу;

- розробка посадових інструкцій;

- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;

- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.

6. Звітність за результатами виконаної роботи.

7. Розробка адаптаційного тренінгу для персоналу.

Начальник відділу персоналу

Логістична компанія

Транспорт и Логистика

1 год 3 месяца

03.2018 - 06.2019

1. Пошук, підбір персоналу на відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).

2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.

3. Адаптація нових працівників.

4. Розробка та проведення навчального тренінгу для персоналу з питань кадрової політики.

5. Розробка адаптаційного тренінгу.

6. Аналіз ринку праці.

7. Ведення кадрового діловодства:

- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;

- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;

- складання графіків відпусток;

- складання штатного розкладу;

- розробка посадових інструкцій;

- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;

- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.

8. Звітність за результатами виконаної роботи.

Начальник служби управління персоналом

Готелі

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 6 месяцев

09.2015 - 03.2018

1. Пошук, підбір персоналу на відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).

2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.

3. Адаптація нових працівників.

4. Проведення навчальних тренінгів для персоналу.

5. Аналіз ринку праці.

6. Ведення кадрового діловодства:

- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;

- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;

- складання графіків відпусток;

- складання штатного розкладу;

- розробка посадових інструкцій;

- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;

- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.

7. Звітність за результатами виконаної роботи.

Менеджер персоналу

ПП "Алла"

Торговля розничная / Retail

2 года 10 месяцев

09.2012 - 07.2015

Ведення кадрового діловодства:

- ведення табеля обліку робочого дня;

- організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;

- оформлення відряджень;

- оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників;

- складання графіків відпусток;

- формування договорів та наказів;

- формування особових справ;

- консультації для працівників з питань трудового законодавства.

-нарахування заробітної плати.

Психолог, інспектор з кадрів

ДУЗ

Образование

3 года 3 месяца

01.2009 - 04.2012

1.Турбота про психічне здоров'я особистості, участь у створенні для неї розвиваючого, психологічно комфортного середовища.

2. Проведення регулярних масових обстежень з метою контролю за ходом психічного розвитку, визначення осіб, які потребують психологічної допомоги, здійснення їх обліку та контролю.

3. Проведення необхідних психолого-педагогічних вимірів, обробки результатів, підготовки психологічних висновків та рекомендацій.

4. Ведення просвітницької роботи серед дітей, батьків, викладачів. Ведення консультаційної роботи.

5. Надання допомоги сім'ї у налагодженні мікроклімату, ефективному вихованні дітей, у вирішенні внутрішньосімейних конфліктів.

6. Здійснення роботи з розвитку здібностей дітей, формування психологічної культури особистості, навчання адекватним взаємовідносинам.

7. Проведення психодіагностичної роботи, участь у поглибленому вивченні дітей із залученням дефектологів, лікарів та інших спеціалістів.

8. Формування банку даних про досягнення наукової та практичної психології, психологічні обстеження педагогів, дітей, нові методики діагностики.

9. Ведення кадрового діловодства.

Менеджер з персоналу

Компанія з виробництва світлопрозорих конструкцій

Строительство

2 года 10 месяцев

03.2005 - 01.2008

Ведення кадрового діловодства:

- ведення табеля обліку робочого дня;

- оформлення співробітникам довідок про трудову діяльність;

- організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;

- оформлення листків непрацездатності;

- оформлення відряджень;

- облік особового складу,

- складання штатного розкладу;

- оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників;

- постановка та ведення військового обліку підприємства;

- розробка посадових інструкцій;

- складання графіків відпусток;

- формування договорів та наказів;

- формування особових справ;

- консультації для працівників з питань трудового законодавства;

- підготовка документів для здавання до архіву.

1. Планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки, прийом, ін.).

2. Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організація зустрічей, переговорів; ін.)

3. Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів та інших документів по ходу та результату зустрічей, переговорів.

4. Здійснення зв'язку з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, позначених керівником та які не потребують безпосередньої участі керівника.

5. Погодження, за дорученням керівника, окремих питань із працівниками структурних підрозділів, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника; контроль за виконанням вказівок та розпоряджень керівника.

6. Здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів для керівника.

Бармен

Круїзна компанія

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

10 месяцев

10.2003 - 08.2004

1. Прийом замовлень від відвідувачів.

2. Консультування відвідувачів із питань замовлення напоїв.

3. Обслуговування відвідувачів за барною стійкою, готовими до вживання безалкогольними та алкогольними напоями.

4. Приготування безалкогольних та алкогольних коктейлів.

5. Грошові розрахунки із відвідувачами.

6. Оформлення вітрини та барної стійки.

7. Складання заявок на необхідну кількість та асортимент напоїв.

8. Одержання напоїв зі складу.

Головний спеціаліст

Одеська Обласна Державна Адміністрація

Государственный сектор

8 месяцев

10.2002 - 06.2003

1. Прийняття заяв про надання статусу біженця.

2. Оформлення документів надання статусу біженця.

3. Ведення обліку осіб, які подали заяви про надання статусу біженців.

4. Ведення обліку осіб, яким було надано статус біженця.

5. Надання необхідних консультацій особам із статусом біженця.

Головний спеціаліст

Одеська міська державна адміністрація

Государственный сектор

3 года 10 месяцев

12.1998 - 10.2002

1. Здійснення захисту особистих, житлових, майнових прав та інтересів дітей.

2. При виявленні порушення прав дітей прийняття участі у спрямуванні зусиль усіх причетних структур на відновлення прав дітей, у разі потреби - звернення з позовом до суду.

3. Захист інтересів дітей у суді за позовами інших осіб.

4. Здійснення прийому громадян, надання громадянам практичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту та профілактики правопорушень серед дітей.

Училась в 2 заведениях

Державний центр зайнятості

Курси кондитерів

Одеса, 2021

Південноукраїнський Державний Педагогічний Університет ім. К.Д. Ушинського

Психологія, практичний психолог

Одеса, 1998

Владеет языками

Английский

продвинутый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Курси Психології, "Практика та теорія брехні"

Одеса, 2014

Практичні та теоретичні аспекти брехні.

Інститут сучасних професій

Одеса, 2013

Бухгалтерський облік, 1С

Ірина

Кондитер

Одесса

25 000 грн.

49 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Характер работы: посменная работа

Обновлено 3 дня назад