Працювала в 11 компаніях 23 роки 2 місяці
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, АПК (Агропромисловий комплекс), Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail, Освіта, Будівництво, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Державний сектор
Кондитер
Амара Клаб Марин
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 7 місяців
01.2023 - 08.2024
Виготовлення кондитерських виробів з різного виду тіста (бісквітне, заварне, пісочне, листкове).
Виготовлення мусових десертів.
Виготовлення десертів: моті, вагасі.
Зберігання напівфабрикатів і готової продукції.
Приготування та зберігання різних видів кремів, наповнювачів і начинок.
Виготовлення кондитерських виробів згідно з рецептурами та технологіями даних виробів.
Збір тортів, тістечок, десертів.
Декорування та оформлення кондитерських виробів.
Підготовка готових виробів до продажу.
Вироблення та підготовка десертів до шведської лінії готелю.
Контроль якості сировини та готової продукції.
Розробка нових рецептур та меню.
Дотримання санітарних норм і правил.
Замовлення і контроль за наявністю необхідних інгредієнтів.
Ведення технологічної документації.
Підтримання чистоти на робочому місці.
Організація роботи кондитерського цеху.
Кондитер
Amaris
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 3 місяці
10.2021 - 01.2023
Виготовлення кондитерських виробів з різного виду тіста (бісквітне, заварне, пісочне, листкове).
Зберігання напівфабрикатів і готової продукції.
Приготування та зберігання різних видів кремів, наповнювачів і начинок.
Виготовлення кондитерських виробів згідно з рецептурами та технологіями даних виробів.
Збір тортів, тістечок, десертів.
Декорування тортів, тістечок, десертів.
Підготовка готових виробів до продажу.
Начальник відділу управління персоналом
Виробництво рослинної олії
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 9 місяців
06.2019 - 03.2021
1. Пошук, підбір персоналу відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).
2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.
3. Адаптація нових працівників.
4. Аналіз ринку праці.
5. Ведення кадрового діловодства:
- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;
- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;
- складання графіків відпусток;
- складання штатного розкладу;
- розробка посадових інструкцій;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.
6. Звітність за результатами виконаної роботи.
7. Розробка адаптаційного тренінгу для персоналу.
Начальник відділу персоналу
Логістична компанія
Транспорт та Логістика
1 рік 3 місяці
03.2018 - 06.2019
1. Пошук, підбір персоналу на відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).
2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.
3. Адаптація нових працівників.
4. Розробка та проведення навчального тренінгу для персоналу з питань кадрової політики.
5. Розробка адаптаційного тренінгу.
6. Аналіз ринку праці.
7. Ведення кадрового діловодства:
- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;
- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;
- складання графіків відпусток;
- складання штатного розкладу;
- розробка посадових інструкцій;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.
8. Звітність за результатами виконаної роботи.
Начальник служби управління персоналом
Готелі
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 6 місяців
09.2015 - 03.2018
1. Пошук, підбір персоналу на відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).
2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.
3. Адаптація нових працівників.
4. Проведення навчальних тренінгів для персоналу.
5. Аналіз ринку праці.
6. Ведення кадрового діловодства:
- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;
- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;
- складання графіків відпусток;
- складання штатного розкладу;
- розробка посадових інструкцій;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.
7. Звітність за результатами виконаної роботи.
Менеджер персоналу
ПП "Алла"
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 10 місяців
09.2012 - 07.2015
Ведення кадрового діловодства:
- ведення табеля обліку робочого дня;
- організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;
- оформлення відряджень;
- оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників;
- складання графіків відпусток;
- формування договорів та наказів;
- формування особових справ;
- консультації для працівників з питань трудового законодавства.
-нарахування заробітної плати.
Психолог, інспектор з кадрів
ДУЗ
Освіта
3 роки 3 місяці
01.2009 - 04.2012
1.Турбота про психічне здоров'я особистості, участь у створенні для неї розвиваючого, психологічно комфортного середовища.
2. Проведення регулярних масових обстежень з метою контролю за ходом психічного розвитку, визначення осіб, які потребують психологічної допомоги, здійснення їх обліку та контролю.
3. Проведення необхідних психолого-педагогічних вимірів, обробки результатів, підготовки психологічних висновків та рекомендацій.
4. Ведення просвітницької роботи серед дітей, батьків, викладачів. Ведення консультаційної роботи.
5. Надання допомоги сім'ї у налагодженні мікроклімату, ефективному вихованні дітей, у вирішенні внутрішньосімейних конфліктів.
6. Здійснення роботи з розвитку здібностей дітей, формування психологічної культури особистості, навчання адекватним взаємовідносинам.
7. Проведення психодіагностичної роботи, участь у поглибленому вивченні дітей із залученням дефектологів, лікарів та інших спеціалістів.
8. Формування банку даних про досягнення наукової та практичної психології, психологічні обстеження педагогів, дітей, нові методики діагностики.
9. Ведення кадрового діловодства.
Менеджер з персоналу
Компанія з виробництва світлопрозорих конструкцій
Будівництво
2 роки 10 місяців
03.2005 - 01.2008
Ведення кадрового діловодства:
- ведення табеля обліку робочого дня;
- оформлення співробітникам довідок про трудову діяльність;
- організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;
- оформлення листків непрацездатності;
- оформлення відряджень;
- облік особового складу,
- складання штатного розкладу;
- оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників;
- постановка та ведення військового обліку підприємства;
- розробка посадових інструкцій;
- складання графіків відпусток;
- формування договорів та наказів;
- формування особових справ;
- консультації для працівників з питань трудового законодавства;
- підготовка документів для здавання до архіву.
1. Планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки, прийом, ін.).
2. Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організація зустрічей, переговорів; ін.)
3. Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів та інших документів по ходу та результату зустрічей, переговорів.
4. Здійснення зв'язку з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, позначених керівником та які не потребують безпосередньої участі керівника.
5. Погодження, за дорученням керівника, окремих питань із працівниками структурних підрозділів, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника; контроль за виконанням вказівок та розпоряджень керівника.
6. Здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів для керівника.
Бармен
Круїзна компанія
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
10 місяців
10.2003 - 08.2004
1. Прийом замовлень від відвідувачів.
2. Консультування відвідувачів із питань замовлення напоїв.
3. Обслуговування відвідувачів за барною стійкою, готовими до вживання безалкогольними та алкогольними напоями.
4. Приготування безалкогольних та алкогольних коктейлів.
5. Грошові розрахунки із відвідувачами.
6. Оформлення вітрини та барної стійки.
7. Складання заявок на необхідну кількість та асортимент напоїв.
8. Одержання напоїв зі складу.
Головний спеціаліст
Одеська Обласна Державна Адміністрація
Державний сектор
8 місяців
10.2002 - 06.2003
1. Прийняття заяв про надання статусу біженця.
2. Оформлення документів надання статусу біженця.
3. Ведення обліку осіб, які подали заяви про надання статусу біженців.
4. Ведення обліку осіб, яким було надано статус біженця.
5. Надання необхідних консультацій особам із статусом біженця.
Головний спеціаліст
Одеська міська державна адміністрація
Державний сектор
3 роки 10 місяців
12.1998 - 10.2002
1. Здійснення захисту особистих, житлових, майнових прав та інтересів дітей.
2. При виявленні порушення прав дітей прийняття участі у спрямуванні зусиль усіх причетних структур на відновлення прав дітей, у разі потреби - звернення з позовом до суду.
3. Захист інтересів дітей у суді за позовами інших осіб.
4. Здійснення прийому громадян, надання громадянам практичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту та профілактики правопорушень серед дітей.
Навчалась в 2 закладах
Державний центр зайнятості
Курси кондитерів
Одеса, 2021
Південноукраїнський Державний Педагогічний Університет ім. К.Д. Ушинського
Психологія, практичний психолог
Одеса, 1998
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Курси Психології, "Практика та теорія брехні"
Практичні та теоретичні аспекти брехні.
Інститут сучасних професій
Бухгалтерський облік, 1С
Ірина
Ірина
Кондитер
Одеса
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: позмінна робота
Оновлено 3 дні тому