Работала в 8 компаниях 20 лет 10 месяцев
Банки, Образование, Другое, FMCG, Транспорт и Логистика, Государственный сектор, Строительство, Торговля розничная / Retail
Фахівець документообігу
АТ "Ощадбанк"
Банки
2 месяца
09.2024 - по настоящее время
Відповідно до посадової інструкції
Лаборант
ДНУ им.О.Гончара
Образование
3 года 3 месяца
06.2021 - 09.2024
Ведення табелю обліку робочого часу співробітників кафедри.
Домогосподарка
Догляд за хворим родичем
Другое
1 год 9 месяцев
03.2018 - 12.2019
Надання соціальної послуги особі похилого віку з отриманням компенсації відповідно до постанови КМУ №558 від 29.04.2004 (догляд за мамою 1928 року народження).
Оператор телекомунікаційних послуг ТОВ «Стиль Д»
ТОВ "Стиль-Д"
FMCG
1 месяц
01.2018 - 02.2018
Оператор call -центра.
Провідний спеціаліст з обліку та роботи з персоналом
ТОВ "МА"Дніпропетровьск"
Транспорт и Логистика
2 месяца
03.2014 - 05.2014
1.Оформлення наказів.
2.Внесення записів у трудові книжки.
3.Підрахунок трудового стажу.
4. Формування звітів.
Юрист, за суміщенням інспектор з кадрів
Національний центр аерокосмічної освіти молоді імені Макарова
Государственный сектор
9 лет 9 месяцев
06.2004 - 03.2014
Виконання функціональних обов'язків відповідно до стандартної посадової інструкції юриста, а також функціональних обов'язків інспектора з кадрів (у порядку суміщення).
Помічник бухгалтера
ТОВ "АП"Агроекспо"
Строительство
3 года 10 месяцев
06.2007 - 04.2011
Робота за сумісництвом:
1)нарахування заробітної плати;
2)кадрове діловодство;
3)оформлення рахунків, витратних накладних, податкових накладних.
Продавец-консультант одежды
ТОВ "Ібоя"
Торговля розничная / Retail
5 лет 3 месяца
07.1991 - 10.1996
Роздрібний продаж одягу.
Ключевая информация
- Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції).
- нарахування зарплати;
- оформлення податкових накладних;
- оформлення касових ордерів;
- ведення первинної документації;
- вхідна/вихідна кореспонденція з контрагентами;
- оформлення наказів про прийом, звільнення, переведення;
- оформлення наказів про відпустки, складання графіка відпусток;
- внесення записів до трудових книжок;
- комплектація особових справ;
- ведення табельного обліку;
- складання позовів та претензій.
- представництво та захист інтересів юридичної особи в суді, органах виконавчої служби (на стадіях: вирішення спору в суді щодо стягнення заборгованості за договорами оренди; виконання наказу господарського суду).
Училась в 2 заведениях
Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого
Правознавство, заочний факультет
Харьков, 2000
Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту
Інженер шляхів сполучення з управління процесами перевезень
Дніпропетровськ, 1988
Владеет языками
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Дніпропетровський обласний навчальний центр Мінстату України
На курсах проводили підготовку бухгалтерів промислових підприємств.
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції).
Ольга Васильевна
Ольга Васильевна
Фахівець документообігу
Днепр
Активно ищет работу
неполная занятость
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 часа назад