Працювала в 8 компаніях   20 років 10 місяців

Банки, Освіта, Інше, FMCG, Транспорт та Логістика, Державний сектор, Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail

Фахівець документообігу

АТ "Ощадбанк"

Банки

2 місяці

09.2024 - до теперішнього часу

Відповідно до посадової інструкції

Лаборант

ДНУ им.О.Гончара

Освіта

3 роки 3 місяці

06.2021 - 09.2024

Ведення табелю обліку робочого часу співробітників кафедри.

Домогосподарка

Догляд за хворим родичем

Інше

1 рік 9 місяців

03.2018 - 12.2019

Надання соціальної послуги особі похилого віку з отриманням компенсації відповідно до постанови КМУ №558 від 29.04.2004 (догляд за мамою 1928 року народження).

Оператор телекомунікаційних послуг ТОВ «Стиль Д»

ТОВ "Стиль-Д"

FMCG

1 місяць

01.2018 - 02.2018

Оператор call -центра.

Провідний спеціаліст з обліку та роботи з персоналом

ТОВ "МА"Дніпропетровьск"

Транспорт та Логістика

2 місяці

03.2014 - 05.2014

1.Оформлення наказів.

2.Внесення записів у трудові книжки.

3.Підрахунок трудового стажу.

4. Формування звітів.

Юрист, за суміщенням інспектор з кадрів

Національний центр аерокосмічної освіти молоді імені Макарова

Державний сектор

9 років 9 місяців

06.2004 - 03.2014

Виконання функціональних обов'язків відповідно до стандартної посадової інструкції юриста, а також функціональних обов'язків інспектора з кадрів (у порядку суміщення).

Помічник бухгалтера

ТОВ "АП"Агроекспо"

Будівництво

3 роки 10 місяців

06.2007 - 04.2011

Робота за сумісництвом:

1)нарахування заробітної плати;

2)кадрове діловодство;

3)оформлення рахунків, витратних накладних, податкових накладних.

Продавец-консультант одежды

ТОВ "Ібоя"

Торгівля роздрібна / Retail

5 років 3 місяці

07.1991 - 10.1996

Роздрібний продаж одягу.

Ключова інформація

  • Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції).
  • нарахування зарплати;
  • оформлення податкових накладних;
  • оформлення касових ордерів;
  • ведення первинної документації;
  • вхідна/вихідна кореспонденція з контрагентами;
  • оформлення наказів про прийом, звільнення, переведення;
  • оформлення наказів про відпустки, складання графіка відпусток;
  • внесення записів до трудових книжок;
  • комплектація особових справ;
  • ведення табельного обліку;
  • складання позовів та претензій.
  • представництво та захист інтересів юридичної особи в суді, органах виконавчої служби (на стадіях: вирішення спору в суді щодо стягнення заборгованості за договорами оренди; виконання наказу господарського суду).

Навчалась в 2 закладах

Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого

Правознавство, заочний факультет

Харьков, 2000

Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту

Інженер шляхів сполучення з управління процесами перевезень

Дніпропетровськ, 1988

Володіє мовами

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Дніпропетровський обласний навчальний центр Мінстату України

Дніпропетровськ, 1991

На курсах проводили підготовку бухгалтерів промислових підприємств.

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції).

Ольга Васильевна

Фахівець документообігу

Дніпро

58 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 години тому