Работал в 8 компаниях 23 года 6 месяцев
IT, Телекоммуникации / Связь, Услуги для бизнеса - другое, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Энергетика и Энергоносители, Недвижимость и Девелопмент
Керівник управлінням майна та закупівлі
Livevision
IT
1 год 7 месяцев
11.2020 - 06.2022
Основні обов'язки:
- організація та супровід ремонтних та будівельних робіт;
- організація та управління технічною службою експлуатації будівлі;
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- контроль пожежної безпеки та охорони праці;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...
Керівник адміністративного департаменту
Intellias
IT
3 года 6 месяцев
03.2017 - 09.2020
Основні обов'язки:
- організація та супровід ремонтних та будівельних робіт;
- організація та управління технічною службою експлуатації будівлі;
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- впровадження та контроль служби підтримки для співробітників компанії;
- контроль проведення корпоративних подій, контроль організації відряджень та переміщення співробітників.
Керівник адміністративно господарського відділу
Укртелеком, ПАТ
Телекоммуникации / Связь
1 год 1 месяц
03.2016 - 04.2017
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...;
- впровадження та контроль служби підтримки для співробітників компанії;
- контроль роботи канцелярії та архіву, оптимізація дій;
- контроль проведення корпоративних подій, контроль організації відряджень та переміщення співробітників.
Керівник адміністративно господарського відділу
Tsarsky City Resort
Услуги для бизнеса - другое
1 год 1 месяц
12.2014 - 01.2016
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- контроль роботи служби house keeping;
- організація системи контролю якостіу checklist;
- взаємодія з підрядними організаціями щодо надання додаткових послуг;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...
Керівник адміністративно господарського відділу
Ocean Plaza, БТРЦ
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 года 1 месяц
09.2012 - 10.2014
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- контроль та управління підрядними організаціями, аутсорсінговими послугами, контроль діяльності орендарів;
- взаємодії з державними службами та інспекціями;
- контроль та забезпечення працездатності чергових служб;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...
Фахівець з адміністративної підтримки та супроводу
ТНК- bp Україна
Энергетика и Энергоносители
2 года 5 месяцев
05.2010 - 10.2012
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- організація та супровід ремонтних та будівельних робіт;
- організація та управління технічною службою експлуатації будівлі;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, підписання договорів...;
- операційний контроль роботи автомобільного парку.
Менеджер адміністративно-господарського відділу
ТОВ «Сент Софія Проперті Менеджмент»
Недвижимость и Девелопмент
1 год 10 месяцев
07.2008 - 05.2010
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- управління технічною службою експлуатації будівлі;
- авторський нагляд під час будівництва;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, підписання договорів...;
- організація роботи складських приміщень
Керівник адміністративно господарського відділу
КАРАВАН Megastore
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
9 лет 5 месяцев
12.1998 - 05.2008
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- контроль та управління підрядними організаціями, аутсорсінговими послугами, контроль діяльності орендарів;
- взаємодії з державними службами та інспекціями;
- контроль та забезпечення працездатності чергових служб;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...
Ключевая информация
- Понад 20 років різнобічного досвіду роботи у сфері адміністративно-господарської діяльності та технічної експлуатації будинків і споруд та прибудинкових територій: понад 700 000 кв.м;
- Пошук приміщень, організація ремонту, запуск офісів: понад 14 000 кв.
- Досвід організації та контролю будівельних процесів. Впевнений досвід створення комфортного життєвого простору для співробітників компаній;
- Персонал під моїм керуванням до 50 осіб, аутсорсінговий персонал від 100 осіб;
- Досвід організації систем візуального контролю (Checklist) операційного стану життєздатного простору компаній;
- Досвід організації планових попереджувальних ремонтів (ППР) технічних систем, приміщень, будівель, споруд, прилеглої території;
- Досвід постановки завдань та цілей - групових та індивідуальних, контроль виконання, аналіз результатів за допомогою комерційних систем Lotus notes, Jira, Парус...;
- Досвід в розробці та адаптуванні процедур, інструкцій;
- Організація електронного обліку товарно-матеріальних цінностей підприємства;
- При отриманні завдань цікавить часовий та фінансовий параметр далі шукаю способи до виконання, беру ризики та відповідальність на себе, надаю зворотний зв'язок щодо виконання;
- До організації діяльності підходжу системно, в аналізі результатів застосовую критичне мислення, керую операційною діяльністю логічно та прозоро. Організований, практичний, націлений на результат.
Учился в 1 заведении
Київський Державний Торгово-економічний університет
Товарознавство не продовольчої групи, товарознавець
Київ, 1998
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Проект менеджер
3D визуализатор
Фундаментальний ментор
Iнформаційні технології та комп'ютерні мережі
Управління змінами
Основи організації технічної експлуатації об'єктів соціальної інфраструктури
Дополнительная информация
Додаткові навички
- Власні ефективні схеми роботи за напрямками: клініг, офісний простір, благоустрій прилеглої території, експлуатація будівель;
- В організації своєї роботи враховую мотивацію для підлеглих;
- Впевнений, що кінцевий результат складається з багатьох дрібниць...;
- Стиль керівництва: добрий, намагаюся бути справедливим, не чужда холоднокровність;
- У роботі використовую різноманітні електронні інструменти контролю, активний користувач аналітичними показниками.
Особисті якості
- Високий ступінь відповідальності за результатами роботи.
- Готовий ухвалити рішення з наступною відповідальністю за результат.
- Стресова стійкість у роботі під тиском.
- Завжди активна позиція у роботі.
- Уміння ефективно управляти процесами в середовищі, що змінюється.
Ціль
- Отримання посади керівника з адміністративно-господарського спрямування в компанії з високими стандартами розвитку
Рекомендації
На запит готовий надати рекомендації.
Комп’ютерні навики
Впевнений користувач ПК, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Prodjekt, Outlook), Internet browsers, 1С Підприємство, АВК-3, Lotus notes, Jira, Trello, Mirro, Notion, Parus, 3d max, Photoshop.
Олег
Олег
Керівник адміністративно-господарського підрозділу
Киев
Готов переехать: Другие страны
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад