Працював в 8 компаніях 23 роки 6 місяців
IT, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для бізнесу - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Енергетика та Енергоносії, Нерухомість та Девелопмент
Керівник управлінням майна та закупівлі
Livevision
IT
1 рік 7 місяців
11.2020 - 06.2022
Основні обов'язки:
- організація та супровід ремонтних та будівельних робіт;
- організація та управління технічною службою експлуатації будівлі;
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- контроль пожежної безпеки та охорони праці;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...
Керівник адміністративного департаменту
Intellias
IT
3 роки 6 місяців
03.2017 - 09.2020
Основні обов'язки:
- організація та супровід ремонтних та будівельних робіт;
- організація та управління технічною службою експлуатації будівлі;
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- впровадження та контроль служби підтримки для співробітників компанії;
- контроль проведення корпоративних подій, контроль організації відряджень та переміщення співробітників.
Керівник адміністративно господарського відділу
Укртелеком, ПАТ
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 1 місяць
03.2016 - 04.2017
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...;
- впровадження та контроль служби підтримки для співробітників компанії;
- контроль роботи канцелярії та архіву, оптимізація дій;
- контроль проведення корпоративних подій, контроль організації відряджень та переміщення співробітників.
Керівник адміністративно господарського відділу
Tsarsky City Resort
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 1 місяць
12.2014 - 01.2016
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- контроль роботи служби house keeping;
- організація системи контролю якостіу checklist;
- взаємодія з підрядними організаціями щодо надання додаткових послуг;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...
Керівник адміністративно господарського відділу
Ocean Plaza, БТРЦ
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 1 місяць
09.2012 - 10.2014
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- контроль та управління підрядними організаціями, аутсорсінговими послугами, контроль діяльності орендарів;
- взаємодії з державними службами та інспекціями;
- контроль та забезпечення працездатності чергових служб;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...
Фахівець з адміністративної підтримки та супроводу
ТНК- bp Україна
Енергетика та Енергоносії
2 роки 5 місяців
05.2010 - 10.2012
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- організація та супровід ремонтних та будівельних робіт;
- організація та управління технічною службою експлуатації будівлі;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, підписання договорів...;
- операційний контроль роботи автомобільного парку.
Менеджер адміністративно-господарського відділу
ТОВ «Сент Софія Проперті Менеджмент»
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 10 місяців
07.2008 - 05.2010
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- управління технічною службою експлуатації будівлі;
- авторський нагляд під час будівництва;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, підписання договорів...;
- організація роботи складських приміщень
Керівник адміністративно господарського відділу
КАРАВАН Megastore
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
9 років 5 місяців
12.1998 - 05.2008
Основні обов'язки:
- операційне управління адміністративно-господарської діяльності підприємства;
- контроль та управління підрядними організаціями, аутсорсінговими послугами, контроль діяльності орендарів;
- взаємодії з державними службами та інспекціями;
- контроль та забезпечення працездатності чергових служб;
- організація закупівель, підготовка технічних завдань, узгодження оферт, підписання договорів...
Ключова інформація
- Понад 20 років різнобічного досвіду роботи у сфері адміністративно-господарської діяльності та технічної експлуатації будинків і споруд та прибудинкових територій: понад 700 000 кв.м;
- Пошук приміщень, організація ремонту, запуск офісів: понад 14 000 кв.
- Досвід організації та контролю будівельних процесів. Впевнений досвід створення комфортного життєвого простору для співробітників компаній;
- Персонал під моїм керуванням до 50 осіб, аутсорсінговий персонал від 100 осіб;
- Досвід організації систем візуального контролю (Checklist) операційного стану життєздатного простору компаній;
- Досвід організації планових попереджувальних ремонтів (ППР) технічних систем, приміщень, будівель, споруд, прилеглої території;
- Досвід постановки завдань та цілей - групових та індивідуальних, контроль виконання, аналіз результатів за допомогою комерційних систем Lotus notes, Jira, Парус...;
- Досвід в розробці та адаптуванні процедур, інструкцій;
- Організація електронного обліку товарно-матеріальних цінностей підприємства;
- При отриманні завдань цікавить часовий та фінансовий параметр далі шукаю способи до виконання, беру ризики та відповідальність на себе, надаю зворотний зв'язок щодо виконання;
- До організації діяльності підходжу системно, в аналізі результатів застосовую критичне мислення, керую операційною діяльністю логічно та прозоро. Організований, практичний, націлений на результат.
Навчався в 1 закладі
Київський Державний Торгово-економічний університет
Товарознавство не продовольчої групи, товарознавець
Київ, 1998
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Проект менеджер
3D визуализатор
Фундаментальний ментор
Iнформаційні технології та комп'ютерні мережі
Управління змінами
Основи організації технічної експлуатації об'єктів соціальної інфраструктури
Додаткова інформація
Додаткові навички
- Власні ефективні схеми роботи за напрямками: клініг, офісний простір, благоустрій прилеглої території, експлуатація будівель;
- В організації своєї роботи враховую мотивацію для підлеглих;
- Впевнений, що кінцевий результат складається з багатьох дрібниць...;
- Стиль керівництва: добрий, намагаюся бути справедливим, не чужда холоднокровність;
- У роботі використовую різноманітні електронні інструменти контролю, активний користувач аналітичними показниками.
Особисті якості
- Високий ступінь відповідальності за результатами роботи.
- Готовий ухвалити рішення з наступною відповідальністю за результат.
- Стресова стійкість у роботі під тиском.
- Завжди активна позиція у роботі.
- Уміння ефективно управляти процесами в середовищі, що змінюється.
Ціль
- Отримання посади керівника з адміністративно-господарського спрямування в компанії з високими стандартами розвитку
Рекомендації
На запит готовий надати рекомендації.
Комп’ютерні навики
Впевнений користувач ПК, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Prodjekt, Outlook), Internet browsers, 1С Підприємство, АВК-3, Lotus notes, Jira, Trello, Mirro, Notion, Parus, 3d max, Photoshop.
Олег
Олег
Керівник адміністративно-господарського підрозділу
Київ
Готовий переїхати: Інші країни
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому