Работала в 24 компаниях 22 года 5 месяцев
Образование, Торговля розничная / Retail, IT, HR, Услуги для населения - другое, Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Автомобильная промышленность и Автобизнес, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Промышленность и Производство, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Энергетика и Энергоносители, Банки
Викладач дисципліни "Бізнес-аналіз" (дистанційно, погодинно)
Навчальний центр «Кадри ділового світу»
Образование
1 месяц
03.2025 - по настоящее время
Розробка методичних матеріалів та проведення лекцій з бізнес-аналізу.
Спеціаліст з формалізації бізнес-процесів (зовнішній консультант)
ТОВ "Технопідйом"
Торговля розничная / Retail
1 год 6 месяцев
10.2023 - по настоящее время
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій
Бізнес-аналітик
ТОВ "VIP design"
IT
1 год 4 месяца
11.2023 - 03.2025
Збір та аналіз вимог дл програмного забезпечення, формування технічного завдання на розробку інформаційних систем на замовлення МОЗ України (наприклад, система керування донацією крові) та інших державних установ.
Участь у формувані комерційних пропозицій для потенційних замовників.
Координатор персоналу
Sentlab sp. z o.o. (Польща)
HR
1 месяц
09.2023 - 10.2023
Підготовка пакету документів (анкети, умови тощо) працівників промислових підприємств. Допомога з розселенням, оформленням документації, ознайомленням з умовами роботи. Контроль умов проживання та виробничої дисципліни. Облік відпрацьованного часу. Підготовка звітів.
Бізнес-аналітик + Технічний письменник + Менеджер проекту IT
ТОВ "SelfInvest"
Услуги для населения - другое
1 год 10 месяцев
09.2021 - 07.2023
Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.
Надання пропозицій щодо автоматизації процесів за допомогою інтернет-платформи.
Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал, інтеграція з CRM).
Керування процесом розробки в якості PM з боку замовника (Jira).
Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Бізнес-аналітик
ITCAPITAL
IT
3 месяца
06.2021 - 09.2021
Збирання та аналіз вимог.
Написання ТЗ для розробників сайтів (UX + функціонал).
Бізнес-аналітик
Медичний центр здоров'я,ТОВ
Медицина и Здравоохранение
6 месяцев
03.2021 - 09.2021
Участь в оптимізації організаційної структури.
Розробка схем взаємодії (BPMN), регламентів та посадових інструкцій.
(зовнішній консультант в проекті)
Технічний письменник
Ua2web
IT
1 год 7 месяцев
02.2020 - 09.2021
Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.
Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал).
Підготовка завдань для розробників сайтів та інтернет-платформ (Redmine).
Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Менеджер проектів
Санді +
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
8 месяцев
07.2020 - 03.2021
Участь у розробці і впровадженні системи управління проектами.
Управління внутрішніми проектами компанії (MS Project, Jira).
Розробка схем бізнес-процесів (Mind Manager, Business Studio), регламентів, методик, карт відповідальності, карт компетенцій для лінійного персоналу.
Бізнес-аналітик
ТОВ "Укр-Трейд"
Торговля розничная / Retail
10 месяцев
06.2019 - 04.2020
Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (самописна облікова система).
Розробка ТЗ (UX + функціонал), участь в тестуванні доробок.
Контроль процесу розробки та впровадження нововведень (Redmine).
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Бізнес-аналітик
ТОВ "LPG Retail"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 4 месяца
01.2018 - 05.2019
Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП, 1С 8 ЗУП).
Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів , координування процесу розробки (Trello).Тестуванняе доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Участь в розробці системи мотивації лінійного персоналу.
Розробка системи адаптації та тестування працівників, розробка тестів для лінійного персоналу.
Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій. Участь в підборі персоналу.
Бізнес-аналітик
ООО "Статус-М"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год
01.2017 - 01.2018
Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП).
Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів, координування процесу розробки (Jira).
Тестування доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Впровадження системи обліку персоналу та кадрового діловодства засобами 1С 8 УТП.
Менеджер проектів IT + Product manager
ТОВ "Фора-Пром"
IT
1 год 5 месяцев
08.2015 - 01.2017
Збирання та аналіз потреб користувачів. Продукт - програмні модулі для інтеграції облікової системи користувача (1С 7, 1С 8) з інтернет-платформою для забезпечення комерційного електронного документообігу (EDI).
Складання ТЗ на доробку типових модулів під потреби користувачів.
Координування процесу розробки (Jira). Тестування доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Аналіз доробок на універсальність (є потреба користувача ексклюзивною чи додатковий функціонал варто додати до типових модулів і пропонувати іншим користувачам).
Планування розширення функціональності продукту.
Розробка навчальних матеріалів для менеджеріві з продажу та додатків до комерційної пропозиції з описом продукту.
Систематизація бізнес-процесів підрозділу.
Розробка матриці відповідальності, регламентів та посадових інструкцій.
Участь в підборі персоналу для підрозділу. Адаптація нових працівників.
Бізнес-аналітик
Компанія "МІА ТІС"
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
1 месяц
06.2015 - 07.2015
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Налаштування системи кадрового обліку з нуля.
Налаштування системи обліку ТМЦ з нуля. Проведення інвентаризації.
(зовнішній консультант в проекті)
Керівник HR-підрозділу
Интернет-магазин "Х-торг"
Торговля розничная / Retail
3 месяца
03.2015 - 06.2015
Розробка системи управління персоналом з нуля.
Організація кадрового адміністрування.
Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій.
Участь у підборі персоналу.
Розробка системи адаптації та атестації персоналу.
Написання тестів для атестації.
Розробка матриці відповідальності. Написання регламентів та посадових інструкцій.
Розробка пропозицій щодо формулювання та впровадження корпоративної культури.
Участь у визначенні KPI для підрозділів та посад.Збирання інформації та підготовка звітів щодо ефективності діяльності.
Бізнес-аналітик + Керівник відділу кадрів
Група Компаній "ВК"
Медицина и Здравоохранение
1 год 11 месяцев
03.2013 - 02.2015
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Автоматизація документообігу (1С 8: Документообіг).
Кадрове адміністрування.
Бізнес-аналітик
ТОВ "Модерн-XXI"
Промышленность и Производство
1 год 1 месяц
12.2011 - 01.2013
Розробка регламентів та посадових інструкцій.
Внутрішній аудит СМК.
Участь в автоматизації документообігу (виявлення потреб та написання ТЗ на автоматизацію).
Участь в адаптації та атестації персоналу.
Бізнес-аналітик
ПП "Апельсин" (журнал "Стройпрайс")
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год 4 месяца
08.2010 - 12.2011
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Оптимізація документообігу.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Участь в адаптації та атестації персоналу.
Участі у визначенні KPI для підрозділів та посад. Збирання інформації та підготовка звітів щодо ефективності діяльності.
Внутрішній аудит СМК.
Зовнішній консультант з оптимізації діловодства та документообігу
ТОВ "Омега"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 2 месяца
05.2010 - 07.2011
Оптимізація документообігу.
Розробка пропозицій щодо автоматизації управлінського документообігу.
Складання внутрішніх документів для регламентації діловодства, документообігу та архівної справи.
Начальник відділу документообігу + Начальник відділу кадрів
ТОВ "Термоелектро-Україна"
Энергетика и Энергоносители
1 год 4 месяца
12.2008 - 04.2010
Організація діловодства та документообігу новоствореної компанії з нуля.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Розробка системи кадрового обліку з нуля (1С 8 ЗУП). Кадрове діловодство.
Участь в підборі персоналу.
Участь у внутрішньому аудиті СМК.
Менеджер проектів IT + Керівник відділу документообігу та контролю
Акціонерний банк "Факторіал"
Банки
2 года 10 месяцев
01.2007 - 11.2009
Збирання та аналіз потреб користувачів стосовно автоматизації документообігу.
Складання плану проекту (розробки і впровадження нововведень).
Розробка ТЗ на автоматизацію документообігу (Lotus Notes). Тестування розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів стосовно організації документообігу, архівної справи.
Організація роботи колегіальних органів, в тому числі розробка системи складання і зберігання протоколів засідань.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Управління персоналом (канцелярія, архівний підрозділ, секретаріат, референтська група, перекладач).
Розробка матриці відповідальності, карт компетенцій та посадових інструкцій для працівників підрозділу.
Участь в підборі, адаптації та атестаці персоналу підрозділу.
Бізнес-аналітик
ООО «Тандем-плюс»
Промышленность и Производство
1 год 4 месяца
09.2005 - 01.2007
Участь в оптимізації організаційної структури.
Розробка матриці відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Складання ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів (1С 8 УПП).
Розробка тестів для атестації персоналу. Участь в адаптації та атестаці працівників.
Визначення KPI для підрозділів та посад.Збирання інформації та підготовка звітів щодо ефективності діяльності.
Внутрішній аудит СМК.
Адміністрування бази знань.
Участь у формуванні та впровадженні корпоративної культури.
Бізнес-аналітик
Група компаній «ТЕРА»
Промышленность и Производство
8 месяцев
01.2005 - 09.2005
Розробка матриць відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Розробка пропозицій щодо оптимізації документообігу.
Інспектор з кадрів
ТОВ "Енергоатом Харків Проект"
Энергетика и Энергоносители
2 года
07.2002 - 07.2004
1. Серпень 2002 - Березень 2003. Секретар-референт.
Управління документообігом компанії.
Замовлення та облік ТМЦ офісного призначення.
Організація роботи офісу.
Кадрове діловодство.
2. Квітень 2003 - Квітень 2004. Інспектор з кадрів.
Налаштування автоматизації кадрового діловодства з нуля (впровадження 1С 7 ЗіК).
Кадрове діловодство.
Адміністрування бази знань компанії.
Організація корпоративної бібліотеки.
Участь у формулюванні та впровадженні корпоративної культури.
3. Квітень 2004 - серпень 2004. Провідний фахівець з статистичного аналізу.
Визначення KPI для підрозділів та посад.
Збирання інформації та підготовка звітів щодо ефективності діяльності.
Розробка внутрішніх регламентів, схем взаємодії та посадових інструкцій.
Участь в адаптації та атестації персоналу.
Ключевая информация
- Формалізація бізнес-процесів (розробка регламентів і посадових інструкцій), участь в їх оптимізації.
- Збирання і аналіз вимог, написання ТЗ на автоматизацію процесів і розробтку сайтів, підготовка UX макетів, тестування розробки, написання користувацьких інструкцій.
- Аудит бізнес-процесів.
- Управління проєктом (ІТ) для зовніішніх клієнтів, внутрішніми проєктами компанії.
- Розробка проєктної документації (Web-проєкт).
- Кадрове діловодство, участь в підборі, адаптації, навчанні персоналу.
- Створення системи управління персоналом в компанії "з нуля".
- Оптимізація і автоматизація системи документообігу в системних компаніях.
Училась в 4 заведениях
Policealna Szkola Zawodowa Centrum Nauki Biznesu i Administracji (PSZCNBiA)
Technik Administracji
Warszawa, 2025
Харьковская государственная академия культуры (ХГАК)
Документоведение и информационная деятельность
Украина, Харьков, 2004
Харьковский патентно-компьютерный колледж (ХПКК)
Бухгалтерский учет, финансирование и кредитование
Украина, Харьков, 1997
Харьковский патентно-компьютерный колледж (ХПКК)
Программирование для ЭВМ и АС
Украина, Харьков, 1993
Владеет языками
Английский
выше среднего
Испанский
ниже среднего
Польский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
ТОВ Зерокодер. Інтенсив з розробки мобільних додатків засобами Glide
Построение бизнес-процессов
Организатор - LABA, Киев
Как эффективно управлять разработкой ПО
SD Consulting (дистанционно)
PM 360° (Проектный менеджмент)
Организация - Genius Marketing.
Окончание курса - сентябрь 2020.
Создание сайтов-лендингов на платформе Tilda
Центр сертифицированного обучения 1С ("1С-Теллур")
Курс "Использование прикладного решения "1С: Зарплата и управление персоналом 8 для Украины" (32 акад. часа)
Организация делопроизводства и работы архива в банковских учреждениях
Организация - Международный центр финансово-экономического развития - Украина
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
Пакет офісних програм: MS Word, Excel, Visio, FrontPage, PowerPoint, Teams;
Облікові системи: 1С 7 (ЗіК), 1C 8 (УПП, ЗУП, УТП, Документообіг);
Моделювання бізнес-процесів: BPWin, Business Studio, Storm (BPMN-платформа), Mind Manager; draw.io;
Управління задачами / проєктами: Trello, Redmine, Jira, MS Project; Confluens;
Моделювання сайтів, мобільних додатків:Tilda, Glide
Сертификаты на Google диске
https://drive.google.com/drive/folders/1LGJvufmUKUEj-WZ4GCCwzopllQskbzCD?usp=sharing
Фрагмент ТЗ на разработку сайта
https://docs.google.com/document/d/1Xrtt5bSya2jLjOoDufLHJhthCsNctY77/edit?usp=sharing&ouid=113987457224852885857&rtpof=true&sd=true
Євгенія Юріївна
Євгенія Юріївна
Бізнес-аналітик / Менеджер проєктів / HR
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Харьков
Работает, но открыт для предложений
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад