Работала в 8 компаниях   24 года 3 месяца

Государственный сектор, Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Другое, Банки, Телекоммуникации / Связь, Образование

Помічник генерального директора

ДП "СПЕЦАГРО" Міністерства аграрної політики та продовольства

Государственный сектор

2 года 8 месяцев

09.2016 - 05.2019

  • Організація робочого дня генерального директора;
  • за необхідності здійснення координації роботи керівників структурних підрозділів підприємства з метою скорочення часу вирішення виробничих питань та поточної роботи;
  • прийом кореспонденції, що надходить, і передача її на розгляд генеральному директору підприємства, реєстрація та передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
  • прийом документів та особистих заяв на підпис генеральному директору.
  • здійснення збору та обробки інформації для керівника;
  • організація проведення телефонних переговорів генерального директора підприємства, запис у його відсутність отриманої інформації та доведення до відома її змісту;
  • за дорученням генерального директора складання листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей авторам листів;
  • здійснення оперативного зв'язку зі структурними підрозділами підприємства, сторонніми організаціями та окремими громадянами з питань поточної діяльності підприємства;
  • забезпечення робочого місця генерального директора підприємства необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям.

Спеціаліст служби технічної підтримки клієнтів (сб, нед.)

КГК Глобал, ООО (додаткова робота)

Транспорт и Логистика

1 год

06.2016 - 06.2017

Системи супутникового моніторингу транспорту.

- прийом телефонних дзвінків;

- вихідні дзвінки для клієнтів з метою запиту необхідної інформації;

- моніторинг та контроль техніки у програмі Wialon (аналіз переміщення техніки, маршрутів, зупинок та стоянок, використання ПММ та дотримання технологічних операцій);

- контроль справності обладнання системи GPS-моніторингу;

- формування та аналіз звітів на основі даних GPS-моніторингу.

Офіс менеджер

ТОВ "ЄВРОСМАК"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 3 месяца

03.2012 - 06.2016

  • Організація та координація ділових контактів керівника;
  • Обробка та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції.
  • Оформлення віз, замовлення та бронювання готелів, авіаквитків.
  • Проведення переговорів із покупцями.
  • Складання замовлень постачальникам.
  • Забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту.
  • Виписка платіжних документів у програмі 1 С: рахунки, видаткові, довіреності, акти-звіряння тощо.
  • Робота із банками.
  • Щоденний контроль надходження та перерахування коштів від покупців.
  • Продзвон покупців-дебіторів.
  • Прийом готівки до каси організації від покупців по оплаченим накладним.
  • Видача готівки підзвітним особам.

Помічник генерального директора. В.о.начальника відділу кадрів

ТОВ "А.К.В.", Київ

Другое

10 месяцев

05.2011 - 03.2012

  • Зустріч та супровід гостей;
  • організація та координація ділових контактів керівника;
  • організація графіка робочого часу, планування та ведення робочого календаря керівника, підготовка та планування зустрічей;
  • контроль строків виконання доручень керівника підлеглими;
  • підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
  • ведення ділового листування;
  • замовлення авіаквитків; особисті доручення керівника;
  • Ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, переклад, відпустки, відрядження, оформлення, облік та ведення трудових книжок, формування та ведення особових справ співробітників, табеля обліку робочого часу), накази кадрові та за основною діяльністю.

Референт

Представительство ПАО "МЕГАБАНК" в г.Киеве

Банки

1 год 1 месяц

03.2010 - 04.2011

  • ведення діловодства, кадрової документації (накази на звільнення, прийняття на роботу, переклад, відпустки, відрядження, ведення трудових книжок, особових справ, табеля обліку робочого часу, облік надання відпусток, складання звітів);
  • накази щодо основної діяльності;
  • розробка та формування справ філії згідно з номенклатурою, забезпечення їх безпеки;
  • забезпечення життєдіяльності офісу;
  • участь у проведенні інвентаризації та списання основних засобів;
  • прийом/перерозподіл вхідних дзвінків (міні-АТС);
  • організація та координація ділових контактів керівника;
  • зустріч та супровід гостей;
  • обробка та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, в т.ч. електронної.

Фахівець діловод

ВАТ "Укртелеком" м.Яготин

Телекоммуникации / Связь

10 лет 8 месяцев

06.1999 - 02.2010

  • організація роботи офісу;
  • зустріч та супровід гостей, відвідувачів;
  • ведення кадрової документації;
  • організація та координація ділових контактів керівника;
  • контроль строків виконання доручень керівника підлеглими;
  • ведення та контроль документообігу;
  • обробка та реєстрація вхідної/вихідної документації;
  • ведення ділового листування; організація архівного зберігання документів;
  • прийом/перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС);
  • робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер). ПК-користувач, Word, Excel, Internet, Outlook.

Секретар керівника

Відділення Білагропромбанку у м.Дрібін, Білорусь

Банки

9 месяцев

11.1996 - 08.1997

Організація роботи офісу; зустріч та супровід гостей, відвідувачів; ведення кадрової документації; організація та координація ділових контактів керівника; контроль строків виконання доручень керівника підлеглими; обробка та реєстрація вхідної/вихідної документації; ведення ділового листування; прийом/перерозподіл вхідних дзвінків (Міні-АТС); робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс); сканування та обробка документів.

Секретар керівника

Відділ народної освіти м.Дрібін, Білорусь

Образование

3 года 2 месяца

02.1993 - 04.1996

  • Організація та координація ділових контактів керівника;
  • контроль строків виконання доручень керівника підлеглими;
  • зустріч та супровід гостей, відвідувачів;
  • обробка та реєстрація вхідної/вихідної документації;
  • ведення ділового листування;
  • ведення наказів щодо основної діяльності;
  • прийом/перерозподіл вхідних дзвінків (Міні-АТС);
  • робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер).

Ключевая информация

Досвідчений помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор

Училась в 2 заведениях

Політехнічний технікум м.Могильов

о

Бiлорусь, 1996

Середнє професійно-технічне училище №38

Секретар керівника

Киев, 1988

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Турецкий

средний

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Турецька мова А1, А2

Анталія/Туреччина, 2022

курс англійської мови

Київ, 2011

НПУ ім.М.П.Драгоманова

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

ПК-користувач, Word, Excel, Internet, Outlook і т.п.)

О себе...

  • впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, CRM);
  • вміння згладжувати конфліктні ситуації та оперативно реагувати на зміни;
  • володіння діловим етикетом: дотримання субординації, тактовність, ввічливість, уміння спілкуватися з людьми;
  • навички роботи у режимі мультизадачності;
  • готовність працювати у інтенсивному режимі;
  • вміння вибудовувати пріоритетність завдань.
  • стресостійкість;
  • відповідальність;
  • старанність;
  • уважність;
  • пунктуальність;
  • цілеспрямованість;
  • позитивне мислення.

Ціль

Отримання роботи в стабільній компанії, набуття та вдосконалення професійних навичок

Оксана

Оператор call центру. Офіс-менеджер. Віддалено

Киев

20 000 грн.

49 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная

Обновлено 2 часа назад