Работала в 2 компаниях   10 лет 2 месяца

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Другое

Головний адміністратор

КП"Дитячий кінотеатр"Кадр"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

10 лет 1 месяц

08.2015 - 09.2025

Робота з партнерами кінотеатру (дистриб'юторами): - планування репертуару . - планування та забезпечення кінопродукцією, ключів, постерів для старту прокатів кінофільмів. - подання щоденної звітності по прокату кінофільмів. організація роботи кінотеатру: - забезпечення безперебійної роботи усіх служб (каси, фойє, кінозали, технічна служба, кафе) . - відкриття та закриття кінотеатру згідно з графіком. управління персоналом: - контроль за роботою адміністраторів, касирів, прибиральників. - розподіл завдань між працівниками зміни. - проведення інструктажів та контроль дотримання стандартів обслуговування. робота з відвідувачами: - вирішення спірних та конфліктних ситуацій. - надання інформації про розклад сеансів, акцій, правила відвідування. - прийом скарг та пропозицій, передача їх керівництву. контроль якості обслуговування: - стежити за чистотою приміщень та дотримання санітарних норм. - забезпечення комфортних умов для глядачів. фінансовий контроль: - перевірка касових змін, звірка виручки. - контроль за правильністю оформлення продажів та звітності. - передача звітів бухгалтерії. взаємодія з керівництвом та службами: - надання звітності про роботу кінотеатру - участь у плануванні акцій, тематичних заходів. - взаємодія з технічною службою при несправностях
  • Планування та організація своєї роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Контролер - касир квитковий

КП"Дитячий кінотеатр"Кадр"

Другое

6 лет 2 месяца

08.2015 - 10.2021

Ключевая информация

Досвід управління персоналом і ведення документації. упевнений користувач пк (word, excel, електронна пошта) та офісною технікою (сканування, копіювання, друк докуметів) .досвід кадрового діловодства. вміння вирішувати конфліктні ситуації та забезпечувати високий рівень сервісу

Училась в 1 заведении

Українська академія бізнесу та підприємництва

" Менеджмент організації ". "

2007

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальна
Уважна до деталей
Організована
Надійна
Комунікативні якості
Комунікабельна
Ввічлива та тактовна
Вмію ефективно вирішувати конфліктні ситуації
Вміння знаходити підхід до різних людей
Професійні якості
Досвід управління персоналом
Уміння розподіляти обов’язки
Ведення документації
Інтелектуальні якості
Логічно думаю

Лариса Сергіївна

Адміністратор офісу,офіс-менеджер

Киев

28 000 грн

41 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 13 часов назад