Работала в 2 компаниях 2 года 1 месяц
Интернет, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
HR
Офіс А4, ТОВ
Интернет
5 месяцев
05.2025 - 09.2025
• Управління всіма аспектами діяльності відділу кадрів
• Керівництво HR-процесами: набір та розвиток персоналу
• Робота з CRM
• Індивідуальні роботи з керівниками
• Підбір персоналу та проведення співбесід
• Керівництво HR-процесами: набір та розвиток персоналу
• Робота з CRM
• Індивідуальні роботи з керівниками
• Підбір персоналу та проведення співбесід
Адміністратор ресторану
Veloce
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 8 месяцев
09.2023 - 04.2025
• Керівництво повсякденною діяльністю ресторану
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Замовлення продуктів та контроль за складом
• Організація банкетів та спеціальних подій
• Ведення обліку товарів
• Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Замовлення продуктів та контроль за складом
• Організація банкетів та спеціальних подій
• Ведення обліку товарів
• Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
Ключевая информация
Комунікативні навички
Організаційні навички
Увага до деталей
Організаційні навички
Увага до деталей
Дополнительная информация
Особисті якості
Вітаю! Мене звати Віолетта , мені 19 років. Я з невеличкого міста в Черкаській області, Чигирин.З самого дитинства любила спілкуватися з людьми.Тому відразу після закінчення ліцею пішла працювати в кафе „Veloce”в своєму місті.Там свій шлях почала з посади «Касир-бариста» , відразу знайшла спільну мову з колективом та керівництвом,швидко опанувала процес роботи.На роботі завжди виконувала свої обов?язки на всі 100% , була ввічлива та усміхнена до клієнтів.Завдяки цьому , я і здобула повагу керівництва та підкорила серця клієнтів.Завжди була рада замінити когось з колективу при екстреній ситуації, коли приходили нові працівники, я відповідала за їхнє навчання.Пропрацювавши там 5 місяців керівництво вирішило поставити мене на вищу посаду «Адміністратор». На цій посаді звісно обов’язків з?явилося ще більше, але ,дякуючи моєму інтересу та вмінню швидко навчатися , я миттєво розібралася в принципі роботи.На цій посаді я відповідала за :
-контроль роботи офіціантів,барист та кухарів
-контроль якості обслуговування
-вирішення конфліктних ситуацій та скарг
-введення документації,звітності та касових операцій
-пошук кандидатів
-перегляд резюме та анкет
-проведення співбесід для оцінки навичок та відповідності кандидата вимогам закладу
-підготовка документів для оформлення
Тому , з гордістю можу сказати , що на цій посаді я була, доброзичлива, уважна та відповідальна адміністраторка, яка вміє створювати комфортну атмосферу для клієнтів і колег. Легко знаходжу спільну мову з людьми, завжди ввічлива, пунктуальна та професійна. Для мене важливо, щоб кожен клієнт залишився задоволений сервісом і захотів повернутися знову.В квітні 2025 року, я звільнилася ,через проблеми зі здоров’ям.Підлікувавшись та відпочивши я почала шукати роботу онлайн.Через тиждень пошуків я знайшла роботу в компанії.Працювала там HR 5 місяців, відповідала за:
-підбір персоналу
-пошук працівників через базу CRM
-підтримка на етапі адаптування та навчання
-звітування в кінці тижня
Буду рада застосувати свої знання та досвід для розвитку вашої команди та досягнення спільних цілей
Віолетта Олександрівна
Віолетта Олександрівна
Менеджер чату

Чигирин
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад