Работала в 6 компаниях   4 года 6 месяцев

Консалтинг / Аудит, Другое, Услуги для населения - другое, Медицина и Здравоохранение, Красота / Фитнес / Спорт

Chat operator

Evoplay

Консалтинг / Аудит

9 месяцев

01.2025 - 09.2025

Chat operator

Evoplay

Консалтинг / Аудит

9 месяцев

01.2025 - 09.2025

Взаємодія з користувачами: онлайн - консультації у чаті та через електронну пошту з клієнтами з різних країн (з використанням перекладачів та спеціалізованого програмного забезпечення) . надання інформації про продукти компанії, їхні функції, спеціальні пропозиції, акції та бонусні програми. допомога у вирішенні технічних і фінансових питань у режимі реального часу. робота в умовах багатозадачності паралельне ведення кількох діалогів із користувачами. вирішення конфліктних ситуацій, підтримка високого рівня лояльності та задоволеності клієнтів. взаємодія з іншими департаментами: передача технічних і фінансових запитів у відповідні відділи, контроль отримання зворотного зв'язку. співпраця з технічною командою для усунення системних збоїв і помилок. збір та передача зворотного зв'язку від клієнтів для покращення продуктів і сервісу. дотримання міжнародних стандартів сервісу та вимог gdpr

Nft фрілансер

Nft

Другое

3 года 2 месяца

01.2022 - 02.2025

Розробка та впровадження nft - проектів для клієнтів з різних галузей. - впровадження маркетингових стратегій для просування nft - колекцій

Адміністратор/direct manager/ менеджер з продажу

Reborn

Услуги для населения - другое

10 месяцев

11.2023 - 08.2024

Консультування клієнтів з питань послуг хімчистки, оформлення, обробка, супровід та видача замовлень, продаж взуттєвої косметики та аксесуарів, погодження робіт, комунікація з менеджером цеху та з майстрами, контроль якості та строків виконання замовлень, забезпечення чистоти приймального пункту, складання, відправка замовлень в цех, організація роботи кур'єра, робота з поштовими сервісами та партнерами компанії, виконання доручень керівництва, реєстрація документів, заповнення сrm, складання звітів, відповіді на повідомлення та коментарі клієнтів у соціальних мережах, своєчасне реагування на нестандартні ситуації, що можуть виникнути в процесі роботи

Адміністратор

100 відсотків життя, медичний центр здоров'я та реабілітації

Медицина и Здравоохранение

7 месяцев

08.2021 - 02.2022

Координація роботи рецепції, прийом дзвінків та запис пацієнтів на прийом до лікарів. ведення електронної медичної документації та забезпечення її точності. організація робочого графіка лікарів, контроль за своєчасністю прийомів. розв'язання проблемних ситуацій з пацієнтами, надання необхідної інформації щодо послуг клініки. взаємодія з медичним персоналом для забезпечення високого рівня обслуговування пацієнтів

Адміністратор / smm

Downtown nails studio

Красота / Фитнес / Спорт

4 месяца

06.2020 - 09.2020

Онлайн - консультації з клієнтами через чат і месенджери (у тому числі іноземними мовами з використанням перекладача) . оперативна технічна та фінансова підтримка користувачів у режимі реального часу. ведення кількох паралельних діалогів та ефективне вирішення запитів. надання інформації про продукти, бонусні програми, спеціальні акції. робота з системою ставок та промо - кампаніями. ведення складних діалогів, згладжування конфліктних ситуацій та утримання лояльності клієнтів. моніторинг системних збоїв і передача інформації технічним відділам. дотримання стандартів сервісу та міжнародних політик (gdpr) . управління власною продуктивністю та профілактика професійного вигорання

Ключевая информация

Microsoft office (excel, word, outlook) створення аналітичних таблиць, діаграм, бізнес - звітів, керування поштою й календарями. crm - системи, jira, управління клієнтськими базами, формування історії взаємодій, робота з даними. блокчейн і nft: oглибоке розуміння nft та блокчейн - екосистеми. oдосвід із, binance. oрозробка концепцій і просування nft - колекцій. oспівпраця з міжнародними клієнтами на фриланс - платформах. аналітика системне мислення, робота з великими обсягами інформації. smm та digital - маркетинг просування проєктів, створення контенту, управління соціальними мережами.

Училась в 1 заведении

Національний університет харчових технологій

Туризм

1, 2021

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Особисті якості

Досвід роботи та обов’язки •Онлайн-консультації з клієнтами через чат і месенджери (у тому числі іноземними мовами з використанням перекладача). •Оперативна технічна та фінансова підтримка користувачів у режимі реального часу. •Ведення кількох паралельних діалогів та ефективне вирішення запитів. •Надання інформації про продукти, бонусні програми, спеціальні акції. •Робота з системою ставок та промо-кампаніями. •Ведення складних діалогів, згладжування конфліктних ситуацій та утримання лояльності клієнтів. •Моніторинг системних збоїв і передача інформації технічним відділам. •Дотримання стандартів сервісу та міжнародних політик (GDPR). •Управління власною продуктивністю та профілактика професійного вигорання. Ключові навички Hard skills ?? •Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) — створення аналітичних таблиць, діаграм, бізнес- звітів, керування поштою й календарями. •CRM-системи — управління клієнтськими базами, формування історії взаємодій, робота з даними. •Блокчейн і NFT: oГлибоке розуміння NFT та блокчейн-екосистеми. oДосвід із, Binance. oРозробка концепцій і просування NFT-колекцій. oСпівпраця з міжнародними клієнтами на фриланс-платформах. •Аналітика — системне мислення, робота з великими обсягами інформації. •SMM та digital-маркетинг — просування проєктів, створення контенту, управління соціальними мережами. ?? Soft skills •Високий рівень комунікабельності та дипломатії у спілкуванні. •Вміння налагоджувати контакт з людьми різного віку та культур. •Самодисципліна, стресостійкість, здатність швидко навчатися. •Орієнтація на результат, креативний підхід до вирішення завдань. •Дружнє ставлення до колег і готовність працювати в команді.

Особисті якості

•Постійно вдосконалюю свої навички у сфері блокчейн-технологій, NFT і цифрового маркетингу. •Орієнтуюся на довгострокову співпрацю та професійне зростання. •Моя головна мета — стати частиною сильної команди, де я зможу застосовувати свій потенціал, приносити користь компанії та розвиватися як професіонал і особистість. Telegram @kristentsapenko

Крістіна

Direct - менеджер, customer support manager, chat operator, чат оператор онлайн ігор.

Вышгород

Готов переехать: Киев

30 000 грн

25 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад