Работала в 1 компании 3 месяца
Телекоммуникации / Связь
Оператор call центру
Kyivstar/Київстар
Телекоммуникации / Связь
3 месяца
07.2025 - 09.2025
У мої обов'язки як оператора call-центру входило відповідати на вхідні дзвінки від клієнтів, надавати їм інформацію про продукти та послуги компанії, вирішувати їх запитання та вирішувати проблеми. Я досягнула успішних результатів у покращенні якості обслуговування клієнтів, забезпечуючи їм оперативну та професійну допомогу. Мої навички у веденні спілкування та вирішенні конфліктних ситуацій сприяли позитивному спілкуванню з клієнтами та збільшенню їх задоволеності.
• Надання інформації за запитами клієнтів
• Участь у телефонних опитуваннях
• Реєстрація звернень та скарг
• Надання інформації за запитами клієнтів
• Участь у телефонних опитуваннях
• Реєстрація звернень та скарг
Ключевая информация
• Аналітичне мислення
• Організаційні навички
• Увага до деталей
• Мотивація і організація праці
• Комунікативні навички
• Грамотне мовлення
• Тверезе ставлення до ситуації
• Вміння вислухати
• Чітко розуміти запит клієнта
• Організаційні навички
• Увага до деталей
• Мотивація і організація праці
• Комунікативні навички
• Грамотне мовлення
• Тверезе ставлення до ситуації
• Вміння вислухати
• Чітко розуміти запит клієнта
Училась в 1 заведении
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Психологія
2026
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
IT Recruitment & HR
2024
Ознайомилася з професіями Recruiter та Rr. Всі ці напрямки були дуже цікаві. На курсах я навчилася дисципліни, ознайомилася з базовими мовами програмування та розмовами по скрипту, як долучити клієнта саме в нашу компанію. Покращила свої комунікативні навички.
Піунова Леонідівна
Піунова Леонідівна
Интервьюер

Одесса
Активно ищет работу
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад