Работала в 4 компаниях 4 года 7 месяцев
Промышленность и Производство, Медицина и Здравоохранение, Юридические услуги
Бухгалтер
КУМІР
Промышленность и Производство
11 месяцев
12.2024 - 11.2025
Опрацювання та облік первинної бухгалтерської документації (накладні, акти виконаних робіт, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, банківські виписки). Перевірка правильності оформлення документів, оформлення товарно-транспортних накладних. Внесення даних до бухгалтерської програми, підготовка внутрішніх звітів. Ведення електронного документообігу, зокрема створення та реєстрація податкових накладних у M.E.Doc. Взаємодія з контрагентами щодо узгодження та уточнення реквізитів. Архівування та зберігання первинної документації згідно з чинними вимогами.
Секретар генерального директора
Київська обласна дитяча лікарня, КОР, КНП
Медицина и Здравоохранение
1 год 11 месяцев
02.2023 - 12.2024
Організаційне та адміністративне забезпечення роботи генерального директора: ведення ділової кореспонденції, облік вхідної та вихідної документації, складання наказів, розпоряджень, протоколів та службових листів. Координація графіка зустрічей та нарад, прийом телефонних дзвінків, робота з конфіденційною інформацією. Взаємодія з структурними підрозділами лікарні, державними органами та контрагентами. Виконання інших обов’язків згідно з посадовою інструкцією та вказівками керівництва.
Секретар судових засідань
Васильківський міськрайонний суд Київської області
Юридические услуги
1 год 2 месяца
01.2022 - 02.2023
Здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді (в т.ч. з використанням автоматизованої системи документообігу суду та шляхом надсилання SMS-повідомлень), оформлення заявок до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб; забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами. Ведення журналу судового засідання, протоколу судового засідання; оформлення матеріалів судових справ та передача їх до канцелярії суду. Та інші обов’язки, відповідно до посадової інструкції, а також ті, які випливають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок головуючого судді, керівника апарату та заступника керівника апарату суду.
Інспектор відділу кадрів
Київська обласна дитяча лікарня, КОР, КНП
Медицина и Здравоохранение
9 месяцев
05.2021 - 01.2022
Ведення кадрового діловодства, оформлення прийому, переведення та звільнення працівників згідно з трудовим законодавством. Формування та ведення особових справ, облік трудових книжок, складання наказів, ведення табелів обліку робочого часу. Участь у підготовці звітності до державних органів, консультації співробітників з кадрових питань.
Ключевая информация
Офісні програми: MS Office, 1С:Підприємство, 1С:Бухгалтерія, MS Excel, MS Word, MS Outlook, M.E.Doc.
Особисті якості: Чесність, привітність, оперативність, стресостійкість.
Інші навички: Ведення документації, робота з оргтехнікою, грамотна і чітка мова, CRM.
Училась в 2 заведениях
Національний університет біоресурсів та природокористування
Фінанси, банківська справа та страхування
2000
Національний аграрний університет
Захист рослин
2000
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси бухгалтерського обліку «просунутий» + практика
Курси англійської мови
Дополнительная информация
Особисті якості
Швидко навчаюсь, готова до завдань різного роду.
Хобі: в'язання та спів в українському хорі "Журавка".
Влада
Влада
Бухгалтер, Помічник бухгалтера, Бухгалтер з первинної документації

Васильков
Готов переехать: Киев, Боярка, Калиновка, Фастовский р-н
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 неделю назад