Работала в 8 компаниях   12 лет 10 месяцев

Финансовые услуги, Телекоммуникации / Связь, Промышленность и Производство, Услуги для бизнеса - другое

Керівник відділу продажу

Axion

Финансовые услуги

1 год

04.2024 - 04.2025

-Організація та управління роботою відділу, координація команди.
-Розробка та впровадження стратегій для підвищення ефективності роботи.-
Впровадження системи мотивації, що підвищило продуктивність команди.
-Залучення нових партнерів/клієнтів, що збільшило обсяг продажів/співпраці.
-Впровадження навчальних програм, що покращило професійний рівень співробітників.
Налагодження ділових відносин з ключовими клієнтами

Керівник відділу навчання та розвитку персоналу

Zebra Call

Телекоммуникации / Связь

2 года 7 месяцев

09.2021 - 04.2024

-Розробка welcome-тренінгів для новачків і поліпшення процесів знайомства претендентів з умовами компанії;
-Навчання нових співробітників і створення найкращих умов для адаптації та утримання в компанії;
-Набір і управління командою кваліфікованих бізнес-тренерів (від 10 осіб);
-Підвищення кваліфікації своїх співробітників і створення умов для професійного зростання команди;
-Взаємодія з відділами продажів, відділом контролю якості, відділом скриптологів і відділом підбору персоналу;
-Допомога у створенні чек-листів для оцінювання дзвінків і вміння побудувати систему навчання вже діючих співробітників для усунення цих помилок у дзвінках і поліпшення показників;
-Навчання адмін. складу call-центру для розвитку навичок управління і підвищення компетенцій;
-Робота з метолологічною базою call-центру, створення зручної бази знань з професійними відеороликами та інформацією щодо всіх офферів, які є у нас у продажу.
-Розробка зручної платформи для інтерактивних скриптів, завдяки якій співробітники мають під рукою готові мовні модулі під усі варіанти відповідей клієнта.
-Розвиток навчання в декількох напрямках:
1) проведення welcome-тренінгів для нових претендентів;
2) проведення адаптаційних тренінгів для нових співробітників;
3) організація проведення продуктових і навичкових тренінгів для чинних співробітників напряму прямих (гарячих / теплих) продажів;
4) організація проведення продуктових і навичкових тренінгів для чинних співробітників напряму База (холодні продажі);
5) робота з адмін. складом call-центру і прокачування hard-skills.

Провідний бізнес-тренер

Voolna (Prime Call)

Телекоммуникации / Связь

1 год 1 месяц

08.2020 - 09.2021

-Організація, підготовка та проведення навичок і продуктових тренінгів для діючих співробітників відповідно до рівня їхньої підготовки (новачки/старші фахівці/гуру);

-Створення метолодогічного матеріалу (презентація, методичка проведення тренінгу) для нових офферів і написання сценаріїв тренінгів для компанії;

-Участь у розробці скриптів і тестування нових методик продажів на лінії з реальними клієнтами для розуміння ефективності нових методів продажів, яким можна надалі вчити співробітників.

Старший скриптолог

Voolna (Prime Call)

Телекоммуникации / Связь

2 года 2 месяца

06.2018 - 08.2020

-Участь у створенні зручної платформи для скриптів з інтерактивними мовленнєвими модулями для зручності роботи співробітників з клієнтами;

-Створення скриптів на всі нові офери, які з'являються в продажу;

-Постійне поліпшення скриптів і впровадження нововведень (нові методики, "фішки" продажів) для поліпшення показників продажів.

Керівник відділу запуску проектів Керівник call-центру

Granat Group

Телекоммуникации / Связь

2 года 3 месяца

03.2016 - 06.2018

-Спілкування з клієнтами, які хотіли б отримати відділ продажів на аутсорс;

-Написання скрипта для старту проєкту і зручності роботи менеджерів телефоном;

-Вивчення проєкту і запуск тестового періоду продзвону, далі йде замір конверсії і розуміння, чи зможемо ми масштабувати проєкт і укласти довгостроковий договір співпраці.

-Запуск проєктів у напрямку B2C і B2B абсолютно різних сфер: від набору водіїв для служби таксі до банківської сфери.

-Кар'єрний зріст до керівника сall-центру

-Організація, планування, та контроль робочого процесу call-центру.

-Мотивація (матеріальна та нематеріальна) операторів та оцінка їх роботи.

- Управління персоналом, підтримання стабільної роботи та організації роботи call-центру у штатних та позаштатних ситуаціях.

Керівник відділу продажу

Pratik

Промышленность и Производство

1 год 1 месяц

02.2015 - 03.2016

-Розроблення стандартів обслуговування покупців для онлайн-магазину і мережі офлайн-магазинів;

-Систематизація і формування воронки продажів, аналіз показників, що "просіли", і робота над їх усуненням;

-Написання та впровадження скриптів, що продають, для відділу;

-Щотижневе проведення командних тренінгів, спрямованих на збільшення стресостійкості, додаткових продажів і на формування максимального середнього чека з кожним клієнтом + індивідуальні бесіди з менеджерами, які припускалися помилок у роботі з клієнтами або "просідали" за показниками;

-Робота з контентом сайту, з правильністю його наповнення для ефективних продажів, написання комерційних текстів для підвищення охоплення аудиторії за різними фінансовими можливостями і віковими показниками.

Бізнес-тренер Спеціаліст контролю якості

Polimentor

Телекоммуникации / Связь

1 год

01.2014 - 01.2015

-Проведення welcome-тренінгів для претендентів на посаду Оператор КЦ;

-Допомога в тестуванні претендентів і в адаптації на старті роботи.

-Оцінювання дзвінків за чек-листом;

-Надання зворотного зв'язку щодо помилок співробітникам;

-Контроль показників продажів і оперативне прослуховування та виявлення причин просідання показників на різних проектах.

Менеджер з продажу

Global Bilgi

Услуги для бизнеса - другое

1 год 6 месяцев

07.2012 - 01.2014

-Продаж абон.пакетів для підключення інтернет-послуг на проектах.

-Наставництво для нових співробітників.

-Суфлювання дзвінків для новачків.

Ключевая информация

Управління персоналом

Управління командою

Уміння аналізувати

Організаторські здібності

Управління колл-центром

Управління відділлом продажів

Продаж БАДів

Впровадждення системи KPI

Побудова воронки продажу

Продаж телекомунікаційних послуг

Бізнес-тренінги

Коучінг

Училась в 2 заведениях

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Господарське право - бакалавр. Правосуддя - магістр

Харків, 2018

Український державний університет залізничного транспорту

Економічний

Харків, 2018

Владеет языками

Английский

выше среднего

FCE Cambridge

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Анна

Керівник, супервайзер, тім лідер Call центру

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Харьков

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 недели назад