Работала в 1 компании 11 месяцев
Услуги для бизнеса - другое
Офіс - менеджер
Бюро переводов
Услуги для бизнеса - другое
10 месяцев
06.2024 - по настоящее время
Організація ефективної роботи офісу: закупівля канцелярії та витратних матеріалів.
• Координація роботи перекладачів, розподіл замовлень відповідно до спеціалізації та термінів.
• Спілкування з клієнтами: прийом замовлень, консультування щодо послуг, узгодження строків і вартості.
• Ведення документації.
Ведення бази клієнтів і підтримка ділового листування.
• Організація та контроль оплати послуг.
• Підготовка звітності для керівництва.
• Координація роботи перекладачів, розподіл замовлень відповідно до спеціалізації та термінів.
• Спілкування з клієнтами: прийом замовлень, консультування щодо послуг, узгодження строків і вартості.
• Ведення документації.
Ведення бази клієнтів і підтримка ділового листування.
• Організація та контроль оплати послуг.
• Підготовка звітності для керівництва.
Ключевая информация
• Комунікаційні навички
Училась в 1 заведении
Національний університет "Одеська юридична академія"
081- Право
2023
Владеет языками
Английский
средний
Христина Василівна
Христина Василівна
Офіс - менеджер

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям
Коломыя
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 неделю назад