Працювала в 1 компанії 11 місяців
Послуги для бізнесу - інше
Офіс - менеджер
Бюро переводов
Послуги для бізнесу - інше
10 місяців
06.2024 - до теперішнього часу
Організація ефективної роботи офісу: закупівля канцелярії та витратних матеріалів.
• Координація роботи перекладачів, розподіл замовлень відповідно до спеціалізації та термінів.
• Спілкування з клієнтами: прийом замовлень, консультування щодо послуг, узгодження строків і вартості.
• Ведення документації.
Ведення бази клієнтів і підтримка ділового листування.
• Організація та контроль оплати послуг.
• Підготовка звітності для керівництва.
• Координація роботи перекладачів, розподіл замовлень відповідно до спеціалізації та термінів.
• Спілкування з клієнтами: прийом замовлень, консультування щодо послуг, узгодження строків і вартості.
• Ведення документації.
Ведення бази клієнтів і підтримка ділового листування.
• Організація та контроль оплати послуг.
• Підготовка звітності для керівництва.
Ключова інформація
• Комунікаційні навички
Навчалась в 1 закладі
Національний університет "Одеська юридична академія"
081- Право
2023
Володіє мовами
Англійська
середній
Христина Василівна
Христина Василівна
Офіс - менеджер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам
Коломия
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці
Оновлено 3 дні тому